2021-01-07, 11:24
Medlem
Finns fupen här ngnstans?
Citera
2021-01-07, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
Märkligt att de frikändes för mordet på Lars,, vem mördade honom då??
det är uppenbart att de två har gjort det,,, jag kan inte fatta hur de kunde frikänna dem från Lars mord då han fick halsen avskuren och de har bevis i ett sms om hans " gurglande" detta är sverige i en nötskal. Då har ju Lars inte fått någon upprättelse... det var ju ändå han som var måltavlan.
Exakt, mördade frun Lars eller självdog han? Vad skrivs i domen?
Citera
2021-01-07, 11:35
Medlem
zeligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejtaksamiket
Finns fupen här ngnstans?

Finns i tråden typ några hundra sidor bakåt
Citera
2021-01-07, 11:36
Medlem
domen säger att de kan inte bevisa vem som dödade Lars. Mem herregud!! han levde innan de gick in i huset och var sklaktad när de gick därifrån. Kan alien har gjort det då??
Citera
2021-01-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
domen säger att de kan inte bevisa vem som dödade Lars. Mem herregud!! han levde innan de gick in i huset och var sklaktad när de gick därifrån. Kan alien har gjort det då??
Ja, helt sjukt. Det måste överklagas!
Citera
2021-01-07, 11:39
Medlem
Jag blir så frustrerad så att jag inte ens kan stava rätt som ni ser!
Citera
2021-01-07, 11:42
Medlem
Spelar ingen roll vem av de som skar upp Lars hals eller halshögg. Båda borde dömts för båda morden. Spelar ingen roll vem av de som utförde själva mordet.
Citera
2021-01-07, 11:43
Medlem
kukflashs avatar
Vilka äckliga pundare! Bara att kolla på bilderna som ligger ute nu. Tatuerade, ovårdade. Istället för att jobba ihop pengar så tar man från någon annan.
Citera
2021-01-07, 11:43
Medlem
Fantastiskt att det blev livstid men vilken otrolig besvikelse det måste vara för familjen att de inte fälldes för mordet på mannen.

Sverige har ett problem när det gäller den här typen av "det var inte jag, det var han"-brott. Lagstiftningen måste ta sikte på och förutsätta att man är gemensamt skyldig när man tillsammans begår brott och att det inte är viktigt vem som gjort exakt vad. Finns ju flera domar och knivmord där man inte kunnat veta med säkerhet vem som utdelat det dödande hugget. Det ska man inte.

Det är ju inte så att någon av de här två killarna har blivit så upprörda av att kompanjonen har begått ett mord att de har gått till polisen - då får man anses vara medkonspiratör åtminstone.
Citera
2021-01-07, 11:45
Medlem
Totalt värdelös åklagare.

Sjukt vi inte har lagar som gör båda skyldiga oavsett vem som mörda då dom båda var involverade i brottet på något sätt. Båda skulle dömas för båda morden och skylla på varandra ska inte kunna vara en taktik.
Citera
2021-01-07, 11:49
Medlem
Jag har beställt domen. Ska bli intressant att se hur de RESONERAT kring Lars.
Så märkligt
Citera
2021-01-07, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag har beställt domen. Ska bli intressant att se hur de RESONERAT kring Lars.
Så märkligt
Bra lägg upp den sedan:-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in