2021-01-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Nej det gör hon inte. Har du brytningsfel?

Hon var innanför hela fönstret med kroppen, så jo hon var det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Ja, då var det nog inte terrorism, utan det goda hatet som segrade.

Nix, jag är numera för rasism. Där jag är skall inga rödingar eller islamister vara. Precis som i himlen.
När flyttar du?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag föreslår att du tittar på filmen igen som i slow motion visat att kvinnan klättrat upp i dörrens fönster och precis ska tränga sig in när hon blir skjuten. Du själv hävdar att hon stod "bakom" en dörr och blev skjuten och det är ju helt enkelt inte sant. Tyvärr, det är du som vägrar se fakta

Lider ni alla av synfel? Dörren är hel och stängd. Det finns en liten glasruta högt upp men också den är hel och stängd.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
"Donald Trumps National security adviser Matt Pottinger resigns in protest of Donald Trump"

Är väl den fjärde hittills att avgå nu efter kaoset.
Citera
2021-01-07, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
BLMs långdragna terror på medborgarna och förstörelse av privat egendom var alltså inte ett hot mot demokratin. Men så fort politikers värld sätts i en pressad situation blir läget annorlunda.

Japp, och glöm inte att hyckleriet går ännu längre. Om det hade varit BLM som stormade och en svart hade skjutits till döds, så hade huvudrubrikerna varit om rasism.

Hur mkt än media och folk försöker framställa detta som annorlunda och värre, så vet vi att de hade agerat annorlunda om protesterna var pk, det vet vi eftersom det är inte länge sedan hong kong demonstranterna gjorde samma sak fast mer våldsamt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Vilka tokigheter? Det är inte mitt fel att du uppenbarligen inte klarar av att se de ekonomiska rörelser som finns. Du lär dock bli varse.

Hahhahaah du är bara föör mycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Tråkigt att kvinnan blev skjuten och dog, men stormar man USA´s parlament med Vicepresident och Senatorer något rum bort klädd som en ryggsäcksbombare så får man stå sitt kast.

Känns som hon fick det hon förtjänade. Men kan inte skratta lite åt hela denna situationen. Hade hon varit en "valfri" öststatare typ Vitryss och exakt samma sak hände så skulle hon kallas hjälte och viftas med på ett plakat runt om i den "fria världen" men nu är hon en galning haha...
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Återigen, ni rödingar får ju ångest när någon inte vill höja skatterna. Men om stalin begraver 10% av sin befolkning i gulag, så har ni kämpat emot slaveriet.

VitruvianskeMannen är ju SD:are och har varit det jävligt länge på forumet, är man verkligen en röding så fort man yttrar ett negativt ord om Trump?
Citera
2021-01-07, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
För att hon hade åsikter vänsterextremister hatar?

Nej, jag är höger men tycker ändå att hon är obehaglig. Jag kan se skillnad mellan högermänniskor och psykopater som har en skruv lös.
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
"Donald Trumps National security adviser Matt Pottinger resigns in protest of Donald Trump"

Är väl den fjärde hittills att avgå nu efter kaoset.

Råttorna lämnar skeppet.
Citera
Medlem
Jaha ja. Någon som är förvånad?

Hela idén med otvivelaktigt säkra och anonyma val, samt en rättvis press med yttrandefrihet utan censur (läs demokrati) är ju att undvika sånt här.
Citera
2021-01-07, 10:34
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Hon har ju halva kroppen förbi rutan när hon blir skjuten. Ser du inte det, eller försöker du bara spela dum?

Nja hon och de övriga hade aldrig brytit igenom med att en o en hoppat genom fönstret med polis/militär på samma sida.
Nä detta känns bajsnödigt att avrätta henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in