2021-01-07, 10:29
Medlem
Bakaxels avatar
Undrar hur glada de andra skäggiga tjockisarna med MAGA-kepsar är nu att de inte tog det första klivet in genom fönstret, inte för att de hade fått plats, men ändå.

Har sett två klipp i fullängd nu och kan bara konstatera att they had it coming.

Självfallet har polisen mandat att försvara kongressens inre cirkel, även om det vore jävligt mycket bättre att skadeskjuta. Men vetefan om pöbeln hade avskräckts då.

När de intog Kongressen upphörde demonstrationen att vara fredlig. Och så absurt komiskt det blir när den demokratiska processen håller på att fastställa folkets vilja där inne och dessa "demokratikämpar" kommer och ska "tell the truth!". Jävla barnrumpor.

De fyra andra som dog avled så klart av hjärtinfarkt då kropparna som stoppat i sig olovliga mängder hamburgare de senaste 30 åren inte stod pall för den styrkemanifestation och höga puls som situationen krävde. Jisses alltså...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
Såg hon inte att det stod flera pers med pistoler riktade mot henne när hon började krypa genom dörren ? Jävligt tragiskt men jävligt dumt gjort av henne. Konstig självbevarelsedrift på övriga vid dörren. De förstod att hon blev skjuten men stod bara kvar, jag hade kastat mig ur vägen.
Det säger väl allt om intelligensnivån på dessa inavlade hillbillys. Det är ett under att de alls hittade till Washington eller ens vet att det finns.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Owlstone
Semantik hit semantik dit, du antydde med din jämförelse att det ena onödiga dödsfallet av två förtjänar mindre reaktioner pga uppgifter om offret som framkom först efteråt, det var endast det jag anmärkte på.

Du antyder att jag antyder.

Därför jag avskyr denna piss sajt och mig själv för att jag någonsin började raljera här. Folk och deras jävla antydningar om än det ena än det andra om att andra antyder än det ena än det andra.

Det ÄR semantik hur mycket du än vrider och vänder på det.

Ska jag vara ärlig? Jag väntar bara vid det här laget på att en stor fet komet eller flera kommer och gör slut på oss alla. Färdiggnällt från naturens problembarn och trotsiga tonårsrebel människan.

Det är VI som är viruset!
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Tråkigt att kvinnan blev skjuten och dog, men stormar man USA´s parlament med Vicepresident och Senatorer något rum bort klädd som en ryggsäcksbombare så får man stå sitt kast.
Citera
Medlem
Seriöst, är det någon som tror på det här dravlet med stormningen av Capitol Hill?

Polisen släpper in gänget som ska busa och vinkar fram dem.

https://twitter.com/cevansavenger/status/1346920924310867968

Selfie i dörröppningen.

https://twitter.com/ThomasC97943475/status/1347052348028448768/photo/1

Efter selfien börjar skådespeleriet.

https://twitter.com/35Leosa/status/1346977048456175620
Senast redigerad av Alibabbla 2021-01-07 kl. 10:39.
Citera
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Fakta? Du ser inte fakta om du så blir skriven på näsan med dito. Den bristande förmågan har du visat under åren i en mängd trådar. Vik hädan.
Jag föreslår att du tittar på filmen igen som i slow motion visat att kvinnan klättrat upp i dörrens fönster och precis ska tränga sig in när hon blir skjuten. Du själv hävdar att hon stod "bakom" en dörr och blev skjuten och det är ju helt enkelt inte sant. Tyvärr, det är du som vägrar se fakta
Citera
2021-01-07, 10:30
Medlem
415brushans avatar
Omg jag kollar på live CNN just nu och det är en MAD HOUSE 😂

De har den där Amanda från republikanernas sida som switchade och som inte tänker rösta för utredning av Bidens fusk, i intervju, med 3 cnn DEMS som slaktar henne från alla håll och kanter nu 😂
De försöker tvinga henne att lämna republikanerna helt och hållet de är över henne som hökar och skator !

Det hela låter mer som mobbning i skolan, den ena ställer en fråga, så kommer 2 kacklande liberaler och svarar istället för henne.
Hon kan knappt uttala ett ord innan de öser massa påtvingade tankar och åsikter över henne

En svart cnn reporter, en svart kvinna från dems som låter som en ghetto gangster och en vit liberal som beter sig som en tonåring 😂 det är alltså dessa typer som kommer styra USA framöver?

Må gud va med USA de är kidnappade
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Vadå? Var det svårt att förstå frågan? VEM ÄR OBEROENDE?
I alla andra val som man har haft i USA har man haft ett system som man har använt sig av. Systemet består av vallokaler och dess anställda, valförrättare, domstolar, domare och även kongress och senat kan bli inblandade i den. I alla dessa olika instanser jobbar det en uppsjö med människor av olika ursprung och med olika politisk uppfattning. I samtliga val innan Trump så har man använt sig av systemet vid ett flertal gånger för att avgöra resultatet. De personer som då är inblandade i systemet är ibland demokrater, ibland republikaner och i detta valet tillochmed Republikanska domare i högsta domstolen, tillsatta av Trump. Och ändå har man inte hittat tillstymmelse till bevis som visar att något fusk har förekommit överhuvudtaget, allt har varit ren hittepå, hörsägen och missuppfattningar. Om man då inte förstår hur svårt det måste vara att hitta någon är mer OBEROENDE än alla dessa personer som faktiskt jobbar med dessa saker hela tiden och att det är helt omöjligt att göra någon som Trump nöjd utan att helt enkelt bara göra som han vill, då finns det inte så mycket mer att säga.

Nåja, din text visar med all önskvärd tydlighet att du varken vet eller förstår. Och jag är näppeligen intresserad att lära dig.
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Cruz har det inte lätt på Twitter https://twitter.com/SenTedCruz/status/1347089034846330880

Å ena sidan får han höra om vilket rövslickande as han är som gett galningarna vatten på kvarnen, å andra sidan är MAGA-sekten jävligt arg över att han kallar den sinnessjuka Qanon-kvinnan som dog för terrorist
Citera
2021-01-07, 10:31
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Obehaglig typ.
För att hon hade åsikter vänsterextremister hatar?
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Tycker inte man ska säga att det är tur att någon dog. Däremot håller jag med om att hon verkar helt galen och psykopatisk.
Att hon dog (tyvärr) måste helt tillskrivas Donald Trump och henne själv. Stormar man in våldsamt i ett av USA's viktigaste skyddsobjekt mitt under pågående Joint session of Congress, ja vad i helvete tror man ska ske. Som någon sa, det är ett skolexempel på Suicide by cop.
Återigen, ni rödingar får ju ångest när någon inte vill höja skatterna. Men om stalin begraver 10% av sin befolkning i gulag, så har ni kämpat emot slaveriet.
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
BLMs långdragna terror på medborgarna och förstörelse av privat egendom var alltså inte ett hot mot demokratin. Men så fort politikers värld sätts i en pressad situation blir läget annorlunda.
Så kan man också se det. Jag tror dock inget gott kommer av att man vandaliserar kongressen. Trump har inte lyckats bevisa omfattande valfusk. Han förlorade för att han hade hela dinosauriemedia OCH social media/silicone valley emot sig. De tystade ner Hunter Biden-skandalen som hade kunnat ge ett annat valresultat. Sen är det väldigt intressant att Antifa och BLM höll sig borta, nästan som om de blev tillsagda att låta Trump-supportrarna göra bort sig. De har alltid dykt upp annars vid såna här demonstrationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in