2021-01-07, 09:58
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Cry me a fucking river. Om du inte kan leken tåla. Ingen tvingade henne att delta i en uppretad mobb som försöker invadera en federal byggnad med uppstressade, beväpnade vakter på andra sidan dörren.

Vila i frid din korkade jävla fitta.
Så här talar en sann leftie. Så fruktansvärt. Avskyvärda människa.
Citera
2021-01-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Att försvara en avrättning av en kvinna är dummare.

Testa att göra samma sak på valfritt regemente i Sverige så får vi nog gräva en grop för dig också. Så jag förstår inte hur du kan vara upprörd eller förvånad när man gör det på ett av världens mest viktiga bygnader. Det luktar funktionsvariation av dig...
Citera
2021-01-07, 09:59
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Trump ger nu upp. Det kommer vara en ordningssam överlämning av makten den 20 januari.

Han tweetar det via Dan Scavino på twitter. Han avslutar med "the end of the greatest first term in presidential history"

LOL. Han förlorar senaten, huset och presidenskapet. The greatest.

Då är det bara att luta sig tillbaka och se på när den där piss nationen förfaller!

Något bra gjorde han iafall!
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Om det är sant satte den gode Trump sista spiken i kistan för det republikanska partiet. Samtidigt som han avskräckte en massa republikaner som aldrig kommer stödja Trump igen. Bra jobbat.
Nej där har du fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Lägg nu ner snacket. Biden är konfirmerad och kommer att sväras in som president 20/1.

Jag säger som de flesta lärde personer idag i USA. Det vi har sett från president Trump och hans hejdukar är en skam. En "disgrace"

Vita terrorister från Trump-gänget stormade kongressen, slog sönder fönster, slet sönder inredning, kastade ut papper, välte historiska byster, bar iväg podium. 4 människor döda i kaoset.

Sen kunde sessionen fortsätta, och Pence skötte sitt uppdraget.

EDIT: Nu kom tydligen ett statement från Trump att han ger upp. "There will be an orderly transion on January 20". Det kan dock vara författat av hans medarbetare, medan Trump drogats ner. Det är allvarliga tal om att nu avsätta Trump med stöd av 25:e tillägget. Flera ministrar avgår nu. Historia!
Trust the plan
Citera
Medlem
Väldigt fredligt.

https://twitter.com/ElijahSchaffer/status/1346901420147167232?s=20

Är ett under att inte fler blev skjutna.

Mer makt åt polisen.

Jävla idioter till byfånar.
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det var mord.
https://twitter.com/stillgray/status/1347082781155762178

Sinnessjukt hur vissa tror att amerikanska medborgare har rätt att krossa fönster bryta sig in i Capitol Hill hahaha hon var en korkad idiotjävel vars barn nu iaf slipper växa upp hjärntvättat med massa Qanon-skit
Citera
Avslutad
Jag trodde aldrig på pratet om Deep State men nu är jag övertygad.
Citera
2021-01-07, 10:00
Medlem
En dag låt oss säga snart och 20 år framåt är det ingen som kommer erkänna att de höll på trump när väl verkligheten kryper på.

Nää jag har aldrig, jag lydde order, jag blev tvingad etc etc etc vi har sett och hört sådant här innan.

Hade Gobbels levt hade han varit stolt över d.trump då mycket av hans "information" används igen.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det var mord.
https://twitter.com/stillgray/status/1347082781155762178

Nej absolut inte, detta är utförande av order enligt protokoll. Glasklart regelverk.
Odiskutabelt faktiskt.

Testa att börja bryta dig genom skalskyddet på Rosenbad så ska du få se vad som händer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Vidrigt. Hoppas den som sköt får dödsstraff.

Tror de kommer få medalj snarare. Hoppas jag. Det är ju det som hela USA går ut på, att skydda sitt land från terrorister som zombie hillbillies är landets största hot just nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Du har en skev världsbild, mycket skev och sned!

Hon blev ju skjuten av polisen. Inte Bidens medarbetare!!

Nej, hon blev skjuten av kongressens polis. Och de har endast en skydds funktion. Kvinnan i fråga stod bakom en glasdörr, obeväpnad, som säkerhetsmannen sköt igenom. I allt väsentligt ett mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in