2021-01-07, 02:10
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
*chef's kiss*
https://twitter.com/11thHour/status/1346958469073661953

Vad ska en sjukt överviktig, åldersstigen och hysteriskt gnällig gubbjävel göra åt det? Snyfta på twitter?

Ingen president har förmodligen varit så pass vältränad som han. Han besegrade sin Corona på bara några dagar. Han orkar spela långa golfrundor etc.
Citera
2021-01-07, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ingen president har förmodligen varit så pass vältränad som han. Han besegrade sin Corona på bara några dagar. Han orkar spela långa golfrundor etc.
Han behöver ju för fan två händer för att lyfta ett glas vatten
Citera
2021-01-07, 02:48
Medlem
Citat:

haha den var bra!
Citera
2021-01-07, 02:52
Medlem
Citat:
Jag skulle vilja se dig säga det där face to face mot Trump.

Jag försöker alltid att inta en mera neutral ståndpunkt. Därför skulle jag aldrig lyssna på CNN. Riktigt skit. Man får kritisera Trump, i den mån det är möjligt, men som CNN har hållit på med är ren terrorismen mot en folkvald president under 4 års tid.

Jag hade också föredragit en annan kandidat än Trump som president, men nu blev det han och detta får man respektera.

"Jag försöker alltid att inta en mera neutral ståndpunkt."

Men innan dess
"President Trump som anses som den bäste presidenten genom tiderna, den mest framgångsrike affärsmannen, den populäraste TV-underhållaren"

Wow, du är neutral. Verkligen. Så bäste herre, motiverar ovanstående - så har jag nåt roligt att läsa imorgon.

Roliga tweets från clownen får jag vänta 12h på!
Citera
2021-01-07, 02:56
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
"Jag försöker alltid att inta en mera neutral ståndpunkt."

Men innan dess
"President Trump som anses som den bäste presidenten genom tiderna, den mest framgångsrike affärsmannen, den populäraste TV-underhållaren"

Wow, du är neutral. Verkligen. Så bäste herre, motiverar ovanstående - så har jag nåt roligt att läsa imorgon.

Roliga tweets från clownen får jag vänta 12h på!

Tyvärr så kan jag nog inte glädja dig med annat än det inte är min egna bedömning angående Trumps bedrifter. Jag skrev inte "jag anser" utan "Trump anses". Viss skillnad där.
Senast redigerad av DeValera 2021-01-07 kl. 03:00.
Citera
2021-01-07, 05:55
Medlem
Min bedömning: Trump kommer vi att minnas som den förste president som blir avsatt på grund av att han varit uppenbart inkompetent och oförmögen att sköta sitt uppdrag. (25:e tillägget i USAs konstitution.) Och det bara drygt en vecka innan mandattiden gick ut. Vi kommer att minnas att han uppviglade sina anhängare att storma parlamentsbyggnaden, eftersom kongressen var på väg att fastställa resultatet av ett demokratiskt val som gick honom emot.
Senast redigerad av pewana 2021-01-07 kl. 06:37.
Citera
2021-01-07, 06:08
Medlem
Liberationfronts avatar
Han kom Han twittrade och sen....
Citera
2021-01-07, 07:11
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Tyvärr så kan jag nog inte glädja dig med annat än det inte är min egna bedömning angående Trumps bedrifter. Jag skrev inte "jag anser" utan "Trump anses". Viss skillnad där.

Jag hoppas att du inser att din användning av "anses" framstår som svepande och hörsägen utan att du kan styrka att det finns ett generellt stöd för ditt påstående? Att Trump är "den bäste presidenten i USA:s historia".

Det kan du naturligtvis inte.

Att han är en lögnaktig, narcissistisk spridare av helt ogrundade konspirationsteorier är lätt att bevisa.

Nu ramlar erkännanden av detta in, även från republikaner som vi räknat som "hard core Trump supporters". Här är ett par exempel.

Mitt Romney (R) uppmanar Trump att stoppa spridandet av desinformation och erkänna det legitima och fastställda valresultatet.
https://www.youtube.com/watch?v=MFj2Br8nxoc&feature=emb_logo

Kelly Loeffler tar sitt stöd från Trump:
https://www.youtube.com/watch?v=BcZ5zHdfzxY

Även om tiden inte räcker till för att avsätta Trump innan 20e januari, vare sig med 25e tillägget eller med riksrätt, så bör han ändå ställas inför riksrätt. För att garantera att han försvinner från den politiska arenan och uppdrag i allmänhetens tjänst, för alltid.

Förhoppningsvis kommer något av dom åtal som väntar Trump, när hans immunitet upphör, att leda till att han blir inlåst några år.

https://images1.phoenixnewtimes.com/imager/u/blog/11520657/trump_billboard-dec2020closeup-karenfiorito-trimble.jpg

Citera
2021-01-07, 07:15
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Han kom Han twittrade och sen....

Kanske "Han kom, han twittrade och han släpades ut från Vita Huset"?

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=6b_rHWAlZLI

Citera
2021-01-07, 07:42
Medlem
lasternassummas avatar
I skuggan av att Trumps supportrar, på hans uppmaning, stormade Capitol Hill, har Trump gjort något annat anmärkningsvärt.

Trump beordrade Vita husets vakter att inte släppa in Pence chefsrådgivare, Marc Short
Trump är sur på Pence. Pence har förklarat för Trump att konstitutionen inte tillåter att han förhindrar godkännandet av valresultatet. Som "straff" portförbjuder Trump Short från Vita Huset.

Har Vita Huset nu definitivt omvandlats till ett dagis av jättebabyn "Diper Don"?
Top Pence aide banned from the White House by Trump
«President Donald Trump banned Vice President Mike Pence's chief of staff, Marc Short, from entering the White House after Pence refused to overturn the results of the election, according to a person close to Pence. »

https://www.nbcnews.com/politics/congress/live-blog/electoral-college-certification-updates-n1252864/ncrd1253212?cid=sm_npd_ms_fb_ma&fbclid=IwAR2lKt85f SJX2YqJDlYxqO7XL6D966D70Q21i3LSowMiw_yinTubnuZTsjY #liveBlogHeader
Citera
2021-01-07, 09:34
Medlem
Citat:

Det ÄR ju din bedömning eftersom du lägger fram bara det
och inte den motstående åsikten att Trump är den sämsta presidenten.

Du värderade, det är din bedöming - du valde sida helt enkelt.

Sjukt många fler som anser han är den sämsta.
Citera
2021-01-07, 09:59
Medlem
whogivesafucks avatar
Han hamnar visserligen i historieböckerna. Men inte riktigt som han tänkt sig.
Undrar om han kan twittra från fängelset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in