2021-01-07, 09:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
? Vad har det med saken att göra?
Giulianis fulklippta film är förvisso debunkad men det var inte den tanten jag frågade om.

Det var inte Giulianis filmklipp det var en annan kvinnlig advokat som presenterar det, varpå den kvinnliga demokraten skriker ut att den är debunkad varpå nån frågar hur den kan vara debunkad? när de är första gången den visas och hon är dessutom med i den... eller så har hon en tvilling.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Skillnad på vandalisering av byggnader och olaga intrång i en skyddad byggnad med skyddsobjekt (människor)

Nej.
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nej det hände innan han blev helt klar som president.
Ändå hans fel att den unga damen mördades. Hon kämpade för demokrati och frihet och mördar Bidéns hejdukar henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Han började bra. Mördar en ung tjej direkt.

Trump slutar med att döda en av sina galna hillbillies menar du va? Biden är inte president förens 20 januari men sån fakta sitter inte du inne på va? Så ditt inlägg back fired kan man säga...
Citera
2021-01-07, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Trump borde ha begripit.

Hon dog för sin sektledare Trumps skull.
Vilken fattig död !!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Väl omänskligt där

Det man kan vända sig emot är att polisen borde siktat lägre ner mot benen. Men att han sköt ser jag absolut inga problem med alls.
Citera
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Lille vän. Det är ju exakt det man vill visa. Om demokraterna vore listiga skulle de väl låta oberoende experter titta på poströsterna, röstlängderna och Deminion maskinerna. Och är det som de säger kan ju Trump lägga ner. Men de vägrar. Är det öppenhet eller slutenhet som är en indikation på lögn? I vilken värld lever du?

Skärp dig nu. Du har uppenbarligen problem med verkligheten. Du kan vända och vrida på sanningen för att försöka få den till en lögner. Men det är lik förbannat sanning.
Trodde fan att ni stalinister var utdöda vid det här laget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Skillnad på vandalisering av byggnader och olaga intrång i en skyddad byggnad med skyddsobjekt (människor)
Extremt minimal o obetydlig skillnad, ett liv är ett liv egendom är egendom.

O att folkföraktande politiker som lever i skyddad verkstad tvingas se över sitt privilegium är inte i sig dåligt o def ingen anledning till mord.
Citera
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Men varför skulle han göra det när det har fuskats?

Om det fuskats eller inte lägger jag mig i, Trump hade kunnat jobba på det vid sidan om och lagt fram bevis. Istället för att ställa till med problem.

Nu har alla vänt honom ryggen som skulle kunna hjälpa honom inför nästa val.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Kan du lägga fram bevis för att Biden vann med flera miljoner fuskröster ? Jag vill se dom.

Det är vad demonstranterna vill också. Men demokraterna vill ej att det skall visas eller räknas om. Varför?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Alla Republikaner som tänker sig att försöka vinna ett allmänt val mot en demokrat måste ju vara livrädda för att den tolkning av vallagarna, som demokraterna verkar få legitimerad av domstol nu, skall stå sig i framtida val. Då är de körda för all framtid. Ingen kommer att kunna vinna ett val mot en demokrat längre.
De kommer att vara livrädda att förknippas med anarkister. Anarkister gillar inte domstolar.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Owlstone
Att George Floyd var en serieförbrytare med knark i blodet när han omkom var ju något som framkom först senare när upploppen redan var i full gång världen över, därför menar jag att du inte kan jämföra omvärldens reaktioner på det sätt du gjorde.

PS. Ta en kopp te eller dylikt, du verkar behöva lugna ner dig en aning

Semantik.

Och jag är hur lugn som helst. Jag har accepterat att merparten av mänskligheten är idioter, högern är efterbliven, vänstern är ond, och att jag egentligen ska ta och skita i vad som händer på andra sidan jordklotet eller samhället överhuvudtaget.

Allt detta är bara patetiskt, tragiskt och onödigt. Båda sidor styrs utav känslor och impulser och kan inte tänka ordentligt. Då blir det så här. Lekstuga. Mass psykos.

Jag vill inte veta något om någon eller någonting längre. Jag vill inte vara med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in