2021-01-07, 08:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Samma visa i den här tråden som den om valfusk m.fl. Vänstermobben trasar sönder tråden så den blir helt omöjlig att följa. Relevant info försvinner i flödet om man inte har som heltidsjobb att följa tråden.
Mods kan inte heller ha det lätt. Synd att det blivit så på flashback.

On T, fyra döda ser jag nu.
"Under sen kväll, lokal tid, uppgav de att ytterligare tre personer har dött vid Kapitolium. På en presskonferens uppgav polischefen Robert J Contee III att de dött i "medicinska nödsituationer".
Han uppgav inte om de tre varit med och försökt ta sig in i Kapitolium. Det ska röra sig om en kvinna och två män."
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/fyra-d%C3%B6da-n%C3%A4r-hundratals-anf%C3%B6ll-kongressen/ar-BB1cxFgF?ocid=msedgntp
Citera
2021-01-07, 08:34
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Pga en Trump som manar på både statsanställda, medborgare på högerflanken o en poliskår i upplösning pga blm, man står nu med byxorna nere o vågar inte sätta hårt mot hårt.

Farlig utveckling som i längden kan leda till värre sakar såsom inbördeskrig o total kollaps.
Ja, så långt tror jag inte det går. Men det är absolut förbluffande att det kan gå såhär långt.
Citera
2021-01-07, 08:35
Medlem
När en kriminell, knarkande drogpåverkad svart man råkar dö under ett polisingripamde ska hela världen falla på knä i kollekriv skam. När en vit kvinnlig patriot som tjänat sitt land skjuts ihjäl under kamp för sanning och rättvisa släpas hennes namn i smutsen. Det är den värld vi har att leva i.
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Massmord på frihetsälskande demonstranter som bara ville ha rättvisa, lycka till att ena landet.

Det man gör är att lägga sig på samma låga nivå som BLM. Ni Trump-fans har mer gemensamt med BLM än ni kan tro.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Haha, hur fan kan man se upp till en person så mycket? Skäms ni inte? Han bryr sig inte ett smack om någon annan än sig själv, men får ändå en massa hjärndöda soldater efter sig. Ge det några år så kommer skammen hunnit ikapp er. Bara ge er nu någon gång.

Det kommer alltid finnas idioter här i världen, rent matematiskt. Även i Sverige.
Även idioter måste få ha sin ideologi och tankar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Trump har ett uppskattat IQ på minst 130, vissa uppskattar det till 145, inte högst av alla presidenter men över snittet.
Ingen som blivit president har varit normalbegåvad, alla ligger hyfsat högt eller extremt högt på IQ skalan( uppskattat).
Så att kalla Trump för lågbegåvad är ett tecken på att man själv överskattar sin egen intelligens rätt rejält.
Däremot kan man ha åsikter om hans personlighet och politik. Men det är en annan femma.
Trump kommer spela en roll i amerikansk politik länge än är min känsla.

Kanske är nyheter för dig men IQ är ingenting man uppskattar eller höftar. Hela din post är med helt irrelevant innehåll och jag slutade att läsa efter 5 ord. Imponerande, nästan rekord tror jag.
Citera
Medlem
Oljeapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Den som gör bort sig är du... som kommer och påstår att Biden vann ärligt och öppet fast det är helt jävla uppenbart att det fifflats på i valet... att man sen vägrar att göra auditions som kan bekräfta valets legitimitet gör det ju bara ännu mer patetiskt av dig att säga att Biden vann ärligt och rakt.
Kom gärna med bevis på att valet var riggat. Och då menar jag inte rykten om bevis.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Det gjorde även demokraterna så din poäng är?

bullshit
Citera
2021-01-07, 08:36
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Det gjorde även demokraterna så din poäng är?
Nej, det gjorde dom inte.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Fattar inte Twitter och Facebook att stänga ner Trumps konton bara ökar misstron mot dessa sociala medier och att det spär på konspirationsteorierna om att han måste tystas till varje pris?
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Dom har räknat om rösterna i Georgia tre gånger och det räcker inte för Trump och hans pöbel. Det spelar ingen roll hur starka bevis det finns för att inget valfusk förekom. Vissa vägrar accepterar verkligheten. Vissa tror att jorden är platt och att månlandningen inte inträffade. Vi kan inte inordna vårt samhälle utifrån dårar.

De har inte räknat om rösterna 3 gånger där de utfört en audition på dessa annars får du vänligen hänvisa till mig.
Citera
2021-01-07, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
En sån där konspirationsteoretiker, du gör bara bort dig.

Biden vann ärligt o rakt, Trump är så maktkåt han nu manat till attacker mot själva hjärtat av demokrati, pinsamt o direkt farligt. Karln borde avrättas publict för detta.
Nu tror jag ju inte att var fusk direkt men måste ändå säga..
Mest röster än alla andra presidenter?
https://www.cbsnews.com/news/joe-biden-popular-vote-record-barack-obama-us-presidential-election-donald-trump/
Mer än Obama...
Biden? Verkligen, om nu var fusk så var väl väl lite väl, så känns inte som om dom skulle gett så himla många röster till..
Den hära killen
https://edition.cnn.com/2020/05/22/politics/biden-charlamagne-tha-god-you-aint-black/index.html
https://youtu.be/DAUOurZIVfI
https://www.vox.com/2019/6/13/18663399/joe-biden-10-year-old-hyde-women

Om det nu skulle fuskats så kan ja inte tro att det skulle vara såhär enormt utan det är helt enkelt bara anmärkningsvärt att mellansmjölk Joe samla ihop såpass många röster trots allt skit
O att hans vp kamala ah https://www.motherjones.com/politics/2019/12/kamala-was-a-cop-black-people-knew-it-first/
Låste in många svarta för icke våldsbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in