2018-11-26, 17:29
Bannlyst
Stämmer det att Shalaw Shamal ska ha skjutit på någon i Tensta runt 2016?
Citera
2019-07-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Du frågar "tav-sar" som inte förstår bättre än att försöka beordra alla på Flashback att fr.o.m. nu posta positiva saker om SS och tro på vilken enorm påstådd respekt Sh*law Sh*mal (*=a) ska ha haft i hela Sverige.
En känd släkt fylld av hedersrelaterade brott som mord (både moster och bror) samt misshandel av kvinnor tror sig åtnjuta respekt.

Tav-sar har svarat:
"Båda gångerna han blev skjuten har det vart väl planerade mord emot honom, *)förmodligen av fega människor i hans kretsar."

*)Förmodlingen = En spekulation ifrån någon som inte vet, men gärna målar med fina penseldrag.

Självklart ska alla mördare lagföras oavsett om BO är en hjälte eller ett lowlife.
Men 35 år kan t.o.m. vara ett långt liv inkl. övertid inom vissa "yrkeskategorier" utan kostym- men med västtvång.
Jag förstår vad du säger och jag ställde inte frågan till tav-sar i tron om att han vore en raketforskare, tänkte mer om han har lite insider info från gatan.
Citera
2019-07-02, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
Stämmer det att Shalaw Shamal ska ha skjutit på någon i Tensta runt 2016?
Tror du blandar ihop det med när Shalaw själv blev skjuten med flera skott, 2016?

(FB) Man skjuten med flera skott i Traneberg
Citera
2019-07-02, 14:28
Medlem
Såg precis att Shalaws lillebror Rosh blev ihjälskjuten häromdagen.

(FB) Rozh Shamal f. -95 ihjälskjuten, Blackeberg Sthlm 2019-06-30

Så fort jag såg "Blackberg" i rubriken, innan moderatorn ändrade rubriken, så förstod jag att det var Rosh det handlade om. Den relevanta frågan här är om Roshmordet har någon koppling till Shalawmordet?
Citera
2019-07-10, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Hans bror var några år äldre. Jag verkligen hatade honom, en snubbe med skruv lös. Det var ingen direkt hemlighet bland folk att snubben hedersmördades. Ryktet spred sig väldigt snabbt. .
Minns du vad den hedersmördade brorsan hette?
Citera
2019-07-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlatteBrott
Minns du vad den hedersmördade brorsan hette?

Shapol.
Citera
2019-07-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curtis6
Shapol.
Jag lyckades sätta ihop två och två gällande namnet, och fixade en tråd om Shapol.

(FB) Shapol Shamal, hedersmördad eller begick han självmord?

Hur går det med Shalawfallet? Har det hittats nya bevis kring misstänkta efter att hans lillebror också blev mördad nyligen? Det är inte helt omöjligt att Shalaws mördare även mördade Rozh. Shalaw ska tydligen ha tagit med lillebrorsan på kriminella affärer, så Rozh var inblandad i den del av det Shalaw var inblandad, och det kan därför mycket väl röra sig om samma mördare.
Citera
2019-08-22, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlatteBrott
Tror du blandar ihop det med när Shalaw själv blev skjuten med flera skott, 2016?

(FB) Man skjuten med flera skott i Traneberg

Fick pm om att Shalaw ska ha legat bakom degen mordet i Tensta 2016.
Citera
2021-01-06, 19:50
Medlem
Modern heter nasrin och det var inte alls hedersmord snarare var hon gift med skitstövel som var svartsjuk och sjuk i huvudet och han mördade nasrin efter dom skillde sig när ni inte har info om saker och ting och låt bli att skriva för att ni ska inte föra folk bakom ljuset
Citera
2021-01-06, 19:58
Medlem
Hon hette nasrin och jag känner dom väldigt bra så låt bli när ni inte vet nåt
Citera
2021-01-06, 20:01
Medlem
Äldre brorsan som hette shapol han tog sitt liv och eldade sig när ingen var hemma eftersom han led av psykiska problem
Citera
2021-01-07, 07:21
Medlem
grottmuttans avatar
Luis som låg bakom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in