2021-01-07, 07:50
Medlem
Kukdukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daviddavid62
ldre brorsan som hette shapol han tog sitt liv och eldade sig nr ingen var hemma eftersom han led av psykiska problem

S en mrdad mor, tv mrdade sner med tid emellan morden, och en annan dd son som begick sjlvmord.

Vad fan r oddsen fr det, att en hel familj i princip utplnar sig sjlv relativt oberoende av varandra vid olika tider.
Citera
2021-01-07, 11:19
Medlem
Citat:
Modern heter nasrin och det var inte alls hedersmord snarare var hon gift med skitstvel som var svartsjuk och sjuk i huvudet och han mrdade nasrin efter dom skillde sig nr ni inte har info om saker och ting och lt bli att skriva fr att ni ska inte fra folk bakom ljuset

S den ende som r i livet numer r pappan och den som helst borde vara dd?
Citera
2021-01-07, 18:01
Medlem
ja det kan ha koppling till rinkeby
Citera
2021-01-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miekuns
Den dde heter Shalaw och r en riktig feg rtta som gick runt me kniv hela tiden o hgg folk. Till slut rann bgaren ver fr folk och horbarnet blev s rdd att han tvingades o leva under skyddad identitet efter att han blivit beskjuten tidigare.
Ingen som samhllet behvde fr fem re s jag tycker alla p flashback kan fylla sina glas med det dom har hemma o skla ⭐️
jag tror inte att du kunde kunna se shalaw i gonen eftersom du snackar skit om honom efter hans dd och jag vet att inte mnga kunde klara shalaw man to man och mnga vet om det
Citera
2021-01-07, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miekuns
Kan desvrre inte namnet p avskummets efternamn, inget jag hade delat med mig nd fr den delen d han har en lillebror som inte skall behva ta skit fr de synder hans idiot till storebror begtt.
har du haft nt med shalaw nn gng eftersom du kallar honom fr feg rtta?
Citera
2021-01-07, 18:19
Medlem
konstig att det r tyst i denna trd kanske folk r rdda fr rinkeby grabbarna och alla vet att detta mord har med rinkeby grabbarna och gra men sttet att ta bort shalaw var jtte fegt t o m dom som ligger bakom mordet anvnde folk i shalaws nrhet nnu fegare dom grabbarna fick stryk av shalaw frutt
Citera
2021-01-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukduken
S en mrdad mor, tv mrdade sner med tid emellan morden, och en annan dd son som begick sjlvmord.

Vad fan r oddsen fr det, att en hel familj i princip utplnar sig sjlv relativt oberoende av varandra vid olika tider.
nej modern lever snarare mostern blev mrdad av sin frra man shapol tog sitt liv inte mrdad bara shalaw mrdades och sen yngsta brodern rapparen Rozh blev mrdad och detta mord har med rinkeby och gra fratt dom var rdda att Rozh hmnar p dom
Citera
2021-01-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Jag vet vem han var. Inte ett dugg frvnad ver att han blev skjuten. Hans bror mrdades av slktingar i Irak & hans moster blev mrdad av sin man hr i Sverige. Sjuk slkt.
Det var bara en tidsfrga.
hans bror mrdades inte av slktingar han begck sjlvmord med att elda upp sig kom inte med osanningar nr ni inte har rtt info
Citera
2021-01-07, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlatteBrott
Sg precis att Shalaws lillebror Rosh blev ihjlskjuten hromdagen.

(FB) Rozh Shamal f. -95 ihjlskjuten, Blackeberg Sthlm 2019-06-30

S fort jag sg "Blackberg" i rubriken, innan moderatorn ndrade rubriken, s frstod jag att det var Rosh det handlade om. Den relevanta frgan hr r om Roshmordet har ngon koppling till Shalawmordet?
det r klart det har med shalaws mord eftersom Rozh bev hotat innan han mrdades
Citera
2021-01-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Luis som lg bakom?
han r nummer ett som misstnks detta mord var bestlld av luis det vet alla fratt shalaw spade han pojkar som sljer knark fr honom
Citera
2021-01-07, 19:56
Medlem
samma kvll som shalaw mrdades skulle sir*an och lu*s trffa honom klockan 18 men dom dk inte upp och klockan fem i tolv p natten lu*s ringer shalaw det finns samtals historik p det nr shalaw mrdades klockan 00,25 dom frsta som dk upp p sjukhuset var dom tv och denna upptrdande ger frgan om dom tv r inblandade i mordet p shalaw
Citera
2021-01-07, 20:01
Medlem
Citat:
samma kvll som shalaw mrdades skulle sir*an och lu*s trffa honom klockan 18 men dom dk inte upp och klockan fem i tolv p natten lu*s ringer shalaw det finns samtals historik p det nr shalaw mrdades klockan 00,25 dom frsta som dk upp p sjukhuset var dom tv och denna upptrdande ger frgan om dom tv r inblandade i mordet p shalaw

I s fall bara en i raden av de som S kan misstnkas sopat undan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in