2021-01-07, 04:26
Medlem
severustheemperors avatar
Nu ställer sig fler och fler upp och skriker valfusk......
https://www.youtube.com/watch?v=Jnj2LSGb-a4
Citera
2021-01-07, 04:26
Medlem
Fan, senast jag var inne i denna tråd hade många precis skrivit negativa saker om Trump, nu när jag kommer tillbaka ser jag att de senaste är inbitna Trump-anhängare.

Det är uppenbart något slags fusk eller nån datahackning som ligger bakom..
Faktum är att det garanterat är så och jag kräver att dom Trump-positiva inläggen ska tas bort och att tråden ska låsas tills det blir utrett. Antagligen kommer jag inte acceptera vad utredningarna visar, om det inte är exakt det jag redan har bestämt mig för.

Urtypen av dålig förlorare.
Citera
2021-01-07, 04:29
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Lindsey Graham sa till och med att han försökt länge att få bevis för dessa valfusk men fortfarande inte fått något. Han övergav Trump fullständigt nyss. "Enough is enough, it's over, I've tried to be helpful".

Det är sannerligen över nu. Så klart kommer en skara folk på nätet fortfarande trolla om valfusk men det är helt utdött före detta år är över. Kommer vara en död topic.

Var är bevisen för att omfattande valfusk inte har förekommit?
Kan man inte bevisa att valet gått rätt till saknar det legitimitet.
Citera
2021-01-07, 04:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Ashli Babbit, ihjälskjutne kvinnan var flygvapenveteran. Inte den typiska upprorsmakaren.

En patriot som fredligt visade sitt missnöje med valfusket.
Citera
2021-01-07, 04:31
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Var är bevisen för att omfattande valfusk inte har förekommit?
Kan man inte bevisa att valet gått rätt till saknar det legitimitet.

Alla domstolar som avslagit team Trumps invändningar.
Citera
2021-01-07, 04:32
Avslutad
Jag har skrivit i en tråd innan men den stängdes. Om Trump trots sin bergfasta övertygelse om valfusk inte gör något militärt innan 20:e januari så kan det bara finns tre orsaker:

1) Han är feg och sviker demokratin.
2) Han vet att valfusk inte förekommit och ljuger.
3) Han är en del av träsket, en puppet. Köpt eller hotad.
Citera
2021-01-07, 04:33
Bannlyst
Många verkar inte fatta att Biden fick mycket röster för folk ville få bort Trump, inte för Biden var så fantastiskt bra, han är en senil gubbe som snart behöver blöjor, liksom Trump.
Jag skulle lagt min röst på Trump, bara för han står upp mot media och vänsterpacket.
Jag är den första att erkänna att Trump är galen, men det handlar inte om Trump vs Biden, utan vad dom står för.
As far I’m concerned they are both idiots.

Jag kommer rösta på SD lr AFS av samma anledning, inte för dom är så fantastiskt bra, utan för att jag hatar allt som dom andra står för, Capiche 🤷🏻‍♂️🇸🇪✌️✊👍🇸🇪
Citera
2021-01-07, 04:33
Medlem
severustheemperors avatar
Omröstning pågår..... massor av förädare bland rep.
Citera
2021-01-07, 04:34
Medlem
Upperkutts avatar
Vad tror ni, är detta genuina Trump supportrar?

Om dom hade varit det så hade polisen gått medieval på dom.

https://www.bitchute.com/video/eOyyJ6MtIIUL/

Dom är väldigt få i antal om man jämför med detta:

https://www.bitchute.com/video/BYgy33F5VcPr/

Här står dom pacakde som sillar.

.
Citera
2021-01-07, 04:35
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Alla domstolar som avslagit team Trumps invändningar.

De avslår om det inte finns bevis för ett så omfattande fusk att det skulle ha ändrat valresultatet. Det betyder alltså inte att de utesluter att så varit fallet, bara att det inte går att bevisa.

Bevisbördan bör vara den motsatta, kan man inte bevisa att valet gått rätt till saknar det demokratisk legitimitet.
Citera
2021-01-07, 04:35
Medlem
Kan någon sätta en kula i huvudet på den där Trump. Han är ju förfan helt slut i huvudet. Fan håller fanskapet på led egentligen?
Citera
2021-01-07, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Nu ställer sig fler och fler upp och skriker valfusk......

Över 39% av amerikanerna tror på valfusk. Var av 17% är demokrater. Trots att media avfärdar precis allting.
Förmodligen är siffrorna ännu högre. Ingen kan på allvar avfärda halva befolkningen. Särskilt inte när demokraterna tjatat om Rysslands valpåverkan under 4 års tid.
Förr brukade vänstern alltid tjata om omval, internationella valobservatörer. Men sedan man kupade valet i Ukraina så har de vönsterextremistiska demokraterna gått emot legitima val. Senast i Vitryssland där man kräver att precidenten ska avgå. Framför omval med valobservatörer. Dom är mycket mycket sjuka människor. Som endast utnyttjar demokratin för att ersätta den med Antivitism ochv kommunism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in