2020-12-22, 21:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Precis! Tror det var en kommentar om att hon snor recept och guld som fick henne att gå i taket

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2020/11/30/felicia-book-anmaler-dyngbaggegalan-for-fortal/
En av kommentarerna .. varför tar du upp ena av hennes brott .. men inte det grövsta brottet ? 🤔
Citera
2020-12-27, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
LillTunnan sa att hon inte gled på en räkmacka hon fixade sin karriär själv. Farmen gick lika bra som allt annat hästfan drog iväg och LillTunnan rasade i backen och ur programmet i sedvanlig Book stil

Lilltunnan la ut i sin blogg för snart två år sedan och undrade vad folket ville se henne i bl.a Ex on the beach
Love island
Paradise hotel
Are you the one?
Temptation island

Jag skrev och svarade att jag inte ville se henne i nåt av dom programmen, däremot Farmen för att se henne mjölka kor och mocka skit.

Fick till svar att jag var väldigt otrevlig + att hon skulle kolla mitt IP nr!!??

Till saken hör att jag då inte visste att hon skulle medverka i Farmen eller att programmet ens var inspelat redan!

Men snacka om att jag fick mej ett gapskratt när lilla "gumman" föll och skadade sej så att hon slapp vara med och skämma ut sej mer och att hon fick fara hem till lilla "stora" mamma igen
Citera
2020-12-27, 20:11
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Lilltunnan la ut i sin blogg för snart två år sedan och undrade vad folket ville se henne i bl.a Ex on the beach
Love island
Paradise hotel
Are you the one?
Temptation island

Jag skrev och svarade att jag inte ville se henne i nåt av dom programmen, däremot Farmen för att se henne mjölka kor och mocka skit.

Fick till svar att jag var väldigt otrevlig + att hon skulle kolla mitt IP nr!!??

Till saken hör att jag då inte visste att hon skulle medverka i Farmen eller att programmet ens var inspelat redan!

Men snacka om att jag fick mej ett gapskratt när lilla "gumman" föll och skadade sej så att hon slapp vara med och skämma ut sej mer och att hon fick fara hem till lilla "stora" mamma igen

Ha ha! Hon har lärt sig av Mamma Tunna som brukar komma med helt horribla hotelser. Det enda de kan få fram via IP nr är ungefär var det befinner sig samt leverantör. Klart att hon såg till att "skriva ut sig" från farmen, för obekvämt för lata lilltunnan. Som sagt, äpplet och trädet.
Citera
2020-12-28, 14:42
Medlem
TPLs avatar
Farmen VIP 2018. Det var väl då Felicia var med? Var hon med och tömde sommarstugor?

"Patrik Sjöberg hade redan koll på var veden fanns.
– Vi tömde systematiskt varenda jävla sommarstuga på ved, och mycket olika roliga saker."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/56bBaO/patrik-sjoberg-om-sommarstugestolderna-i-farmen-vip
Citera
2020-12-28, 14:44
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Farmen VIP 2018. Det var väl då Felicia var med? Var hon med och tömde sommarstugor?

Hon var med år 2019 (i ungefär tre sekunder innan hon fejkade en skada).
Citera
2020-12-28, 23:44
Medlem
Topgun855s avatar
Röker nog 30 cigg om dagen med tanke på hennes äckliga röst.

Sen lite braj på det med Lucas.
Citera
2020-12-29, 15:36
Medlem
Innan felicia lämnade farmen hann hon håna alla som tror hon bara är känd pga sin mamma ”Det är inte mamma som skrivit min blogg liksom”. Hon kände inte heller igen Anna Sahlene trots att hon hävdade att sahlenes enda hit var hennes favoritlåt. Felicia kan max ha stannat ett par timmar på gården, innan hon körde i diket, hamnade på sjukan där hon blev bästa vän med Frank Andersson.
Citera
2020-12-29, 16:06
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Innan felicia lämnade farmen hann hon håna alla som tror hon bara är känd pga sin mamma ”Det är inte mamma som skrivit min blogg liksom”. Hon kände inte heller igen Anna Sahlene trots att hon hävdade att sahlenes enda hit var hennes favoritlåt. Felicia kan max ha stannat ett par timmar på gården, innan hon körde i diket, hamnade på sjukan där hon blev bästa vän med Frank Andersson.
Vad det inte då hon sa att "Frank har blivit som en extrapappa för mig"? Detta efter att de hade suttit i ett väntrum i ett par timmar.
Citera
2020-12-29, 18:13
Medlem
godboys avatar
Det var ett tag sen domen om samhällstjänst föll. Borde det inte bli dags att avtjäna den snart?
Citera
2021-01-07, 02:10
Medlem
Hebrs avatar
Hoppas fettot skäms ordentligt över den här tråden.

Hon är så jävla vidrig
Citera
2021-01-07, 02:25
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Hoppas fettot skäms ordentligt över den här tråden.

Hon är så jävla vidrig
Är det något man förstått ang den här familjen så är det att skam inte existerar i deras sinnesvärld.
Då hade de inte upprepat sina misstag om och om igen. Typiskt zigenare.
Citera
2021-01-07, 03:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det var ett tag sen domen om samhällstjänst föll. Borde det inte bli dags att avtjäna den snart?

Den kan nog inte verkställas på vanligt sätt pga coronan. Det förvånar mig inte om man gjort en deal med Frivården om att hon får avtjäna den hemmavid pga "omständigheter bortom vår kontroll"
Det ser vi ju att hon helt plötsligt är pigan hemma så som sagt tror jag att man kommit överens om att hon gör samhällstjänsten hemma. De ringer väl bara och kollar att hon är hemma och sköter sig, kanske har hon fotboja.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-01-07 kl. 03:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in