2021-01-07, 01:36
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Såg på utube att Rudy säger sig fått tag i riktiga bevis från Gerogia .Nya bevis.Hoppas hoppas....Lance Wallnau :Rudy drops the bombshell ! We got them !

Edit : Kolla.Verkar intresssant minst sagt.
Citera
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>>Så när ISIS terrorister slår till i Stockholm nästa gång så är det ok eftersom det i deras värld känner sig förnedrade av väst? DVS vi kan då inte skjuta på dom?

Rätt stor skillnad på när ett gäng på 3 personer från utlandet attackerar och när 50% av befolkningen i sitt eget land går till protest och försöker rädda landet från att tas över av främmande makter
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Buhu, alla politiker är av samma korn, kan svamla om allt möjligt men tänker bara på sig själv och deras karriär främst. Politiker ska finnas för folket, göra det som är bäst för folket. Fast nu i detta fall så har ju tyvärr folket tappat all vett som finns, när man inte längre tror på någon fakta utan avisar allt med "fake news" då är man en sann idiot. Världen har blivit ett större rövhål än det någonsin tidigare varit.
Ja, MSMs roll ska inte förringas i detta. Hade de ägnat sig åt att sprida NYHETER i stället för en massa opinionsbildning så hade vi haft en annan värld idag! Istället får vi snöflinge CNN-ankare som Don Lemon som sitter och storbölar i direktsänding och kallar det "nyhetsrapportering".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Facebook och Twitter censurerar för högtryck just nu.
Även Youtube plockar ner videos.

Vet inte om censuren sker automatiskt eller om det sitter anställda som raderar.

Detta gör de efter en demonstration där en av demonstrerade dör, medens de inte bara låter påhejare av blm härja fritt där, utan även ger dem bidrag, trots att det är i deras fall är blm som är de våldsamma inte polisen medens med denna demonstrationen så är det polisen som är de mest våldsamma.

Hade en av de demonstrerade ur BLM dött av polisen så hade sympatierna för dem ökat inte minskat. Extrem dubbelstandard.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreyForest
Hade svarta ur BLM/Antifa gjort något liknande hade förstörelsen varit total. Tvärtemot vad du antyder så står etablissemanget bakom dessa grupper, massmedia, big tech etc. de vet att de inte utgör något reellt hot mot deras makt, utan används istället som ett verktyg för att skapa kaos. Det är därför det korrupta systemet i USA och resterande västvärlden hetsar mot vita och vill göra vita till minoritet överallt. Angående poliserna ute i fält så tror jag många sympatiserar med demonstranterna, förhoppningsvis ställer sig polis och militär på folkets sida mot den judiska världsordningen och dess allt mer desperata försök att kuva oss. Trump har dock (hittills) inte utmanat den judiska världsfinansen, men även om Trump är och förblir kontrollerad så finns det ändå god potential till att en verklig oppositionell rörelse kan komma att växa fram ur det missnöje som råder i Amerika nu, och i övriga väst vad det beträffar.
Jag antydde inte vad du tolkade det som. Jag håller tvärt om delvis med dig men delar inte din "förhoppning".
Citera
2021-01-07, 01:37
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Vad är hon då?

Precis samma sak som alla BLM "demonstranter"
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Sleepy Joe Biden and Kamala Harris, vilket jävla skämt.
Gör Arnold Schwarzenegger till president, han kan förena folket i USA, dessutom har han en Kennedy-ättling som first lady 🇺🇸🇺🇸🇺🇸✌️✌️✌️

Tyvärr får Arnold inte inneha Potus

Dwayne Johnsson skulle kunna göra ett bra jobb som POTUS...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Ahh, berätta då när Antifa och BLM bröt sig in till landets högsta ledare.
Eller så får du erkänna att du silar mygg och sväljer kameler.

OK, jag förstår. När vänstern försätter ett helt land i kaos i månader så är det OK. De kan göra vad de vill. Alltid detta ohederliga hyckleri. När vänstern sedan i princip även genomför en statskupp genom massivt valfusk känns det ganska befogat att revoltera ärligt talat, demokratin är ju död ändå. Det kan man aldrig acceptera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Fransmännen har ju varit kända för att demonstrera och visa sitt missnöje bakåt i historien och i nu:et för saker det inte tycker om som till exempel med höjd bensinskatt. Ska man kalla dom då terrorister? Jag vet inte hur många MAGA väljare som finns totalt men det är många. Att kalla alla dom för småbarnsliga glåpord som bönder, rednecks, dumskallar känns alldeles för inristat i en vänstertotalitär ståndpunkt att ej kunna se objektivt för saker som det är.

Precis. Det var inga, så vitt jag vet, som kallade de franska demonstranterna "gula västarna" för terrorister. Inte ens våldsbejakande organisationer som Antifa och BLM kallas för det.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Klart att det amerikanska folket är upprörda över det valfusk som skett och genom detta försöka avsätta folkets representant och försvararen av den fria världen, Donald Trump.
Förståligt.

Vilket valfusk?
Citera
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Är det detta fall du menar där 7 personer verkar ha blivit åtalade?
https://www.cbsnews.com/news/portland-protesters-face-federal-charges-for-defacing-hatfield-courthouse-assaulting-officers/

Har du följt sommarens BLM/Antifa upplopp? Hundratals byggnader sattes i brand, ofta polisstationer, domstolsbyggnader + massa affärer och liknande lokaler.
Väldigt få människor greps, och väldigt ofta blev de släppta utan åtal. Jag har följt och sett många såna fall.
Andy Ngo postade deras mugshots på sitt twitterkonto, det var en daglig ritual att klicka mig ditt och skratta åt alla konstiga typer (jag svär minst hälften av de gripna Antifa typer var transsexualla mitt i könstransition med konstiga kläder/frisyrer och med tomma/nerknarkade blickar).
Och alltid släpptes de utan åtal.
Senast redigerad av stone_sleeper 2021-01-07 kl. 01:41.
Citera
2021-01-07, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Klart att det amerikanska folket är upprörda över det valfusk som skett och genom detta försöka avsätta folkets representant och försvararen av den fria världen, Donald Trump.
Förståligt.

Nä, när systemet väl slutar fungerar till dess fördel så får det konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in