Det kommer förmodligen ta ett tag innan en vit revolution genomförs i USA och lyckas. Dock är jag övertygad om att denna aktion är ett tecken på att allt fler folk börjar vakna och en vit emancipation är på gång. Jag minns att jag en gång läste på Nordfront en artikel som beskrev att en seger för Biden skulle vara positivt i den bemärkelsen att det skulle leda till en vit revolution i USA. Detta är nog början och inom en period av några år kommer ett raskrig att inledas, hoppas däremot att det sker fortare men just nu förhåller jag mig realistisk. https://www.nordfront.se/trump-mot-biden-sjalv-hejar-jag-pa-biden-vem-hejar-du-pa.smr
Jag hoppas emellertid att den vita revolutionen inte infesteras av äckliga sionister, ty USA har fått nog av Judenheten, då detta inte kommer oskadliggöra roten till problemen i USA och hela världen för den delen.
Vit revolution, utan pardon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, det är dags för en vit revolution men inte bara i USA utan även i Europa. Amerikanerna visar vägen. Hatet och hetsande och den destruktiva politiken mot vita måste ta slut någon gång. Vi har stått tillbaka och tagit emot smällar alldeles för länge. Det är nog nu.
Vissa är så korkade att dom ser var dom vill se.
Det finns väldigt många som sysslar med falsk ryktesspridning i den här tråden också. Bara att anmäla såna dumma inlägg.
Pence har slutat följa honom åtminstone, om han har blockat honom kan bara Pence svara på.
Han har inte blockat honom. Jag tror att det är förbjudet för ett regeringskonto att blocka en följare eftersom varje tweet räknas som ett allmänt budskap.
Du är hjärntvättad. Demokraterna har noll MORAL på sin sida. All moral är på patrioternas sida. Biden och demokraterna vill krossa USA. Dom är uppköpta av Kina precis som svenska bilindustrin. Alla politiker är sålda fattar ni inte det era jävla åsnor.
Liksom valfusket är det här nått som byggts upp i era hjärnor i samarbete med kollektivet. Ni är lika stökiga som BLM, när ska ni inse det.