2021-01-04, 23:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WhyYouGeh
Sjukt sverige. Man försöker försvara sig mot mångkulturen och får sätta livet till. Tack älskade regering!

Hoppas man får tag på äcklet. När startar Efterlyst? Detta borde definitivt ta upp en stor del av programtiden och man kommer garanterat publicera övervakningsfilmen.

4 februari.
Citera
2021-01-04, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 4.blocks
Eller så tog han första bästa chans att ladda när dom var barnfria?

Vad spelar det för roll vad han skulle ha pengarna till?

Om jag får gissa så tror jag det gått till såhär:

GM är en desperat jävel, aldrig haft ett jobb och levt utanför det vanliga knegarsamhället, han är garanterat straffad och är en drogmissbrukare som använder benzo, har skulder. Har begått personrån/butiksrån tidigare.

GM stod garanterat och rekade efter ett lämpligt offer att råna vid bankomaten.

BO var helt enkelt vid fel plats vid fel tillfälle.

GM hotade BO och trodde att det skulle vara ett enkelt rån, men BO gjorde motstånd (lite berusad kan man nog anta att han var så han blev kanske inte rädd för GM, snarare troligt att han blev arg)

Situationen spårar ur, inte omöjligt att BO tog tag/började brottas med GM/började slåss.

GM sticker till med kniven, BO blir dödligt skadad, tyvärr.

GM är en äkta Low-life punk, har säkert gått runt flöddrad i efterhand och berättat för polarna om sitt illdåd.

Bara en tidsfråga innan han åker fast, en flödder-pajas tänker oftast inte längre än vad näsan räcker.
Citera
2021-01-05, 00:00
Medlem
Almighty1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valyth
I så fall arbetade han precis bredvid McDonalds i Årsta som brann ner för några månader sedan. Kan det finnas koppling till mordbranden? Vittne?

Ja jag skulle säga att det ligger i Rissne, precis vid Rissne ängar och Rissneleden.

Nej, Bergshöjden ligger i och tillhör Hallonbergen
Citera
2021-01-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhyYouGeh
Sjukt sverige. Man försöker försvara sig mot mångkulturen och får sätta livet till. Tack älskade regering!

Hoppas man får tag på äcklet. När startar Efterlyst? Detta borde definitivt ta upp en stor del av programtiden och man kommer garanterat publicera övervakningsfilmen.

Det finns ingenting konkret i dagsläget som pekar på att GM är invandrare. Två lösryckta påståenden i tråden att GM afghan gör ingen höna. Jag vet av egen erfarenhet att det finns gott om svenska pundare i Rissne med omnejd. Och detta är 100% pundarrelaterat.
Citera
2021-01-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Det kan väl exempelvis vara relevant om han skulle köpa något av mördaren? Eller om han blev rånad...

Eller så ville han betala kontant inne i restaurangen
Citera
2021-01-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Vad spelar det för roll vad han skulle ha pengarna till?

Om jag får gissa så tror jag det gått till såhär:

GM är en desperat jävel, aldrig haft ett jobb och levt utanför det vanliga knegarsamhället, han är garanterat straffad och är en drogmissbrukare som använder benzo, har skulder. Har begått personrån/butiksrån tidigare.

GM stod garanterat och rekade efter ett lämpligt offer att råna vid bankomaten.

BO var helt enkelt vid fel plats vid fel tillfälle.

GM hotade BO och trodde att det skulle vara ett enkelt rån, men BO gjorde motstånd (lite berusad kan man nog anta att han var så han blev kanske inte rädd för GM, snarare troligt att han blev arg)

Situationen spårar ur, inte omöjligt att BO tog tag/började brottas med GM/började slåss.

GM sticker till med kniven, BO blir dödligt skadad, tyvärr.

GM är en äkta Low-life punk, har säkert gått runt flöddrad i efterhand och berättat för polarna om sitt illdåd.

Bara en tidsfråga innan han åker fast, en flödder-pajas tänker oftast inte längre än vad näsan räcker.

+1 Att GM flöddrar tar jag nästan för givet.
Citera
2021-01-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Lutar mot kola affär som gick snett
men han körde limmo- och var så klart anställd av ett företag- och då kollar man chaufförerna för att slippa såna som drogar
tänk till-
Citera
2021-01-05, 00:07
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miesth
Han var etnisk svensk ditt stolpskott. Har du missat familjen annorlunda- där 9 av 10 programdeltagande familjer är etnisk svenskar.
Få se en bild då?
Citera
2021-01-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4.blocks
Känns skumt.

Sent Rissne.
Bankomat.
Tar ut pengar på fyllan?
Köpa droger?

Utgår jag från mig själv så är det oftas så här:

Lokal skit pub, drog sugen på fyllan.
Behöver kontanter för droger eller Jack Vegas.

ÄR det ett önsketänkande av dig?
Sent? Det är inte sent. Sent för dig kanske?
Vem sa att han var på fyllan?
Lokal pub eller inte, men enligt uppgift där men sin fruga. Låter inte som man vill köpa droger då. ÄR det så du gör?

Sant, han kanske ville ha pengar till jack vegas, eller så ville han betala kontant.
Citera
2021-01-05, 00:10
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Din mamma hade säkert gjort likadant då.
Varför ger du dig på BO. Det är GM du ska hoppa på. Man kan ju undra varför du INTE gör det.
Har inte gett mig på bo. Det va en som frågade. Jag svarade. Lägg dig inte i vad vuxna diskuterar. Stumpan
Citera
2021-01-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Få se en bild då?
bild på den mördade pappan och hans två minsta barn finns i Expressen.
Du kan kolla själv-en skåning är han.
Måste du curlas eller klarar du få upp tidningens reportage själv
Citera
2021-01-05, 00:13
Medlem
This is why im Always carrying. Vi måste ta hjälp av Ryssland att fösa ut dessa inavel tillbaks där dom hör hemma. 2 små barn och en mamma i en livstid av sorg. Finns inte ord över hur sjukt landet blivit. Ett liv för en sådan inföding är inget värt. Han måste bort. Hela familjen å släkten också. Sen deras land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in