2020-12-22, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilka fula tatueringar bruttan i kvällens avsnitt hade lika illa är manliga tatueringar ska jag förtydliga, men jag är inte håmo varför det spelar mindre roll att uppmärksamma

Drog du just det uttjatade feministkortet där?

Ser ganska hygglig ut tack, sen känner man sig aldrig tillräckligt snygg förstås, man undrar hur du ser ut? som tar illa vid dig av att jag kommenterar andra

Ja just det, det sitter ett as just nu och smaskar på som fan när han äter, såna invektiv har haglat från mig medans ni stått passiva & vägrat stämma i bäckenspottsmuskulaturen

Fel det är du som självifyller, för jag har aldrig sagt att dom är tråkiga bara för att dom inte strippar, däremot applåderar jag när en lesbisk sov utan tröja! det är bonusmaterialet som jag framskjuter enbart

https://soundcloud.com/bryskens/karleken-flyttar-in-del-2
https://soundcloud.com/bryskens/karleken-flyttar-in-del-1
Men om jag ansträngt ska försöka hitta något positivt att säga om dom inre egenskaperna
så gillade jag i vanlig ordning det lesbiska beteendet kvällens blondin uppvisa, hon som i kostym hoppade & hamrade på synthseiseln

För första gången gick ikväll folk ut ur huset hellt enkelt för att dom inte orkade bo ihop längre, dom får helt enkelt leva som särbos

Nu blev det mycket att svara på här, haha. Tycker bara det är synd att kvinnornas utseende ska vara i fokus. Kritiserar man en kvinna går man oftast på utseendet vilket bara står mig upp i halsen.
Citera
2020-12-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlosterRiddaren
Elias verkade ju tro att han deltog i ännu en dokusåpa likt Love Island, Paradise hotel etc, etc. Tjejen vågade knappt säga nej så som han tryckte sig på.
Det klickade ju till slut, enligt de båda, men, men. Hans teknik verkade fungera.

Får se vad som händer på deras resa nu.
Haha, jag tänkte samma sak. Både han och latino-norskan verkade mest intresserade av att posera i träningskläder och hångla snyggt. Ingen av dem visade mer personlighet än en skogssnigel. Lite kul också att tjejen gick och lade sig i svart spetsnattlinne och sen bytte till vit pyjamas innan hon blev filmad på morgonen...

Jag tror att deras weekendresa aldrig blir av, med ursäkten att bägge "har galet mycket nu".
Citera
2020-12-29, 17:22
Medlem
Har sett lite fler avsnitt. Rätt kul serie som ändå väcker en del frågor: vad GÖR de inomhus en hel dag? En del par verkar bara filmade när de blippar på mobilen och dricker vin. Har produktionen klippt bort avsnitt där de åker hem och vattnar blommor eller träffar riktiga kompisar? 12 timmar av göra inget ihop med någon man inte känner lär ju vara helt outhärdligt.

Som vanligt får man också se en rik flora förskönande omskrivningar av "hen är inte tillräckligt snygg"...
Citera
2021-01-01, 17:53
Medlem
Dom får leva i lyx 1-4 dygn o sen skall de hem till den vanliga skitbostaden o det vanliga
lågbetalda skitjobbet o damerna (det är kvinnornas marknad numera) är NOLL intresserade
av lågbetalda losers som bor i 1 max 2 rok i någon skitförort.

Kan det bli mer förnedrande när man vill tömma sin pung (i dam) att tvingas sova på soffan?

Hur många av killarna/männen har bjudits på sex?

Hela upplägget är ju fel
Citera
2021-01-04, 20:39
Medlem
Vem fan lägger sig på soffan samtidigt som man säger sig vara intresserad?

Blev riktigt less på den där Persiska tjejen
Citera
2021-11-13, 21:49
Medlem
Crapmagics avatar
Skiten kommer tillbaka för en säsong 2, fan då måste jag ju sitta & kasta pärlor för svin i den här tråden igen
Citera
2022-04-08, 22:41
Medlem
såg nån reklam.. vad vet vi om nya säsongens deltagare??
Citera
2022-04-18, 03:12
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bentyl22
såg nån reklam.. vad vet vi om nya säsongens deltagare??
Lenni från Fem killar i veckan gör comeback. 😍
Citera
2022-04-18, 12:10
Medlem
Tjejen som äter mer eller mindre rått kött med créme fraiche och pommes i tredje avsnittet. Hur tråkig och konstig kan man vara. Måste varit en dröm för casting teamet att kasta in ett sånt stolpskott
Citera
2022-04-18, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Tjejen som äter mer eller mindre rått kött med créme fraiche och pommes i tredje avsnittet. Hur tråkig och konstig kan man vara. Måste varit en dröm för casting teamet att kasta in ett sånt stolpskott

gott ju
Citera
2022-04-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
gott ju

Hon hade en tatuering på engelska som
Hon inte ens visste vad den betyder. Tjejen har lika bra smak för mat som hon är kass på engelska
Citera
2022-04-20, 17:07
Medlem
Efter att ha sett fyra första avsnitten blir jag besviken och beklämd. Antingen är det väldigt få sökanden till programmet eller så är castinggänget dumma i huvudet. Nästan inga som är med har rätt inställning till att över huvud taget kunna träffa en blivande partner. Taggarna utåt från start, eller i vissa fall ointresse. Manliga homosexuella kan i några fall (ihopräknat förra säsongen) försäka hyfsat. PT:n gav sin dejt en ärlig chans även om vi tittare på en gång märkte att de inte passar ihop. Bonnlurken var för enkel och fantasilös.

Före detta militären var rolig med sina berättelser från militärtiden. Man brukar säga att alla har en själsfränd ute i världen. Kruxet är att hitta denne. I början på deras umgänge, ljusa rultig tjej, trodde jag att de var ämnade för varandra. Men hon hängde inte med i kufens tankegångar.

David Batra-kopian var också en kuf och behöver även han en kvinna som ser bortom det udda. Det gjorde nu inte psykiatrisköterskan.

Den mörkhåriga runda tjejen visste jag direkt inte var sympatisk när hon kallar män hon hittils stött på för idioter. Sällan sett sådan passiv och negativ människa. Hennes dejt tillhör också kuf/nörd-sfären men var trevlig och gjorde sina försök.

Blir lyteskomik när produktionen tar in socialt handikappade personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in