2020-12-21, 23:55
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Är ju ett helt gäng av dem som varit med i ensam mamma söker, bachelor, hemliga beundrare, första dejten osv. (Hovah, eleonor, kaj osv) En del andas ju desperation, en del har varit ensamma för länge och blivit konstiga eller var det sen innan. Massa träningsfreaks med också som tror de är snyggare än vad de är. Sådana där som mikael är ju det osexigaste/oskönaste som finns, en stor fettomage, gnällig personlighet med gnällig röst, noll initiativförmåga, verkar efterbliven. Usch. Stockholmaren jens och värmlänningen kaj var jobbiga av helt andra anledningar, för på och självgoda, hat på sådana också.

Vem va med i ensam mamma? Den där morsan som parades ihop med latino Don juan wannabe va ju rätt sexig ändå.
Citera
2020-12-22, 02:12
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Geniet som bjöd in sina döttrar, så överviktiga att dom inte ens tarvade en presentation.
Av rasen Almstuff såklart! Vi fick som vanligt ingen tydlig förklaring på varför dom var olika som personer. Utan man förenklade ner det till en känsla som inte kan härledas nånstans värderingsmässigt.
Noterade att denna man har varit med i SVT:s dejting program Tro, Hopp och Kärlek samt även Ensam Mamma Söker. Trots det sa han att han varit singel i 10 år pga att han inte försökt hitta någon.
Citera
2020-12-22, 07:56
Medlem
Citat:
Simon har en oproblematisk förstorad pupiller & Madonna glugg.
Bedrövligt hur en förkollärarinna kan döma ut sig själv att sakna djup innan hon har prövat vara lite intagande.

En förskollärarinna skulle istället ha matchas mot lekfarbrorn som vill innanför trosorna & leka kurra gömma & vägrar ge upp hoppet om på denna pryda madam som sitter & vickar på ett rödvinsglas,
och man förstår inte vad hon är ute efter & vad hon gör i programmet.

Jag har då aldrig varit med om att pussel kan vara en två-person aktivitet såtillvida inte
den ene är dement & den andre är skötare

Rose måste ju vara plastik-positiv eftersom hon ser så jävla fräsch
(en snyggare version av Louise Erixon i SD) ut vid 49 års ålder & nu möter hon en
utseendemässig missmatch.
Beteendemässigt var hon som alla yngre tjejer borde vara, drömbruds-beteende när det kommer till flörtighet och promiskuitet. Sover i stringtrosor

Martina har förstört sina läppar & ögon annars hade hon varit hetare

Hmmm... Märker på dig att så fort du ser en kvinna i TV som visar lite hud så blir du på hugget haha. Det snackas om stringtrosor, korta kjolar, silikonbröst och gud vet vad. Blir smått överraskad av Julia, Eleonor, och sen någon annan blond tjej i början av programmet. Dem får möjligtvis stämpeln som ”tråkiga unga tjejer” av sådana som dig. Men jag tycker det är rätt synd att bara för man inte går runt i sillisar och string så är man ”tråkig.”
Drar du feminist-kortet nu så är det ett tecken på att du inte kan komma med något bättre
Senast redigerad av nenneliten 2020-12-22 kl. 08:02.
Citera
2020-12-22, 15:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nenneliten
Hmmm... Märker på dig att så fort du ser en kvinna i TV som visar lite hud så blir du på hugget haha. Det snackas om stringtrosor, korta kjolar, silikonbröst och gud vet vad. Blir smått överraskad av Julia, Eleonor, och sen någon annan blond tjej i början av programmet. Dem får möjligtvis stämpeln som ”tråkiga unga tjejer” av sådana som dig. Men jag tycker det är rätt synd att bara för man inte går runt i sillisar och string så är man ”tråkig.”
Drar du feminist-kortet nu så är det ett tecken på att du inte kan komma med något bättre
Kommer inte ihåg vilka namnen du drar upp var, vilket säger inte så lite om mig.
Du verkar inte ha läst mig särskilt noggrant utan kör på fördomskortet fullt ut, för jag har snarare kritiserat fel sillisar och berömt rätt utseenden i rutan.

Unga tjejer är tråkigare än äldre tjejer ja, inte pga av utseendet utan för att dom har
bättre maskulin energi
Citera
2020-12-22, 17:26
Medlem
Citat:
Kommer inte ihåg vilka namnen du drar upp var, vilket säger inte så lite om mig.
Du verkar inte ha läst mig särskilt noggrant utan kör på fördomskortet fullt ut, för jag har snarare kritiserat fel sillisar och berömt rätt utseenden i rutan.

Unga tjejer är tråkigare än äldre tjejer ja, inte pga av utseendet utan för att dom har
bättre maskulin energi

Maskulin energi? Det sa du ju inte från början. Då såg ju någon fräsch ut pga massa plastikoperationer men i samma veva säger du ”M skulle sett bra ut om hon inte förstört sina läppar och ögon med operationer”
Och sen dem namnen jag nämnde har du själv nämnt i tidigare kommentarer så konstigt att du låtsas att du inte kommer ihåg vilka dem var, haha.
Citera
2020-12-22, 17:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Maskulin energi? Det sa du ju inte från början. Då såg ju någon fräsch ut pga massa plastikoperationer men i samma veva säger du ”M skulle sett bra ut om hon inte förstört sina läppar och ögon med operationer”
Och sen dem namnen jag nämnde har du själv nämnt i tidigare kommentarer så konstigt att du låtsas att du inte kommer ihåg vilka dem var, haha.
Jag låtsas inte glömma namn, men jag orkar inte gå tillbaka och kolla vad jag skrev

Två unika personer, den där milfen som såg ut som en snygg äldre variant av Louise Erixon i SD var jag förstummad över hur hon kunde se så ung ut utan plastikoperationer, samtidigt som jag inte såg några plastiksymtom.

"M" såg bra ut sånär som på dom vedervärdiga kuksugarläpparna.

I övrigt har jag mest kritiserat & förolämpad männen, klaga lite på det också! din lilla mansälskare där.
Citera
2020-12-22, 18:11
Medlem
Citat:
Jag låtsas inte glömma namn, men jag orkar inte gå tillbaka och kolla vad jag skrev

Två unika personer, den där milfen som såg ut som en snygg äldre variant av Louise Erixon i SD var jag förstummad över hur hon kunde se så ung ut utan plastikoperationer, samtidigt som jag inte såg några plastiksymtom.

"M" såg bra ut sånär som på dom vedervärdiga kuksugarläpparna.

I övrigt har jag mest kritiserat & förolämpad männen, klaga lite på det också! din lilla mansälskare där.

Du behöver inte återigen skicka vad du skrev men du har nämnt många. Eleonor, Julia, Madamen med rödvinsglas är tråkiga för de inte gör show i rutan genom och göra till sig och visa hud.
Klagat på männen? Tycker det ända du gör att döma tjejerna efter deras yttre? Sen det där med ”mickes döttrar kunde inte hälsa pga övervikt.” Härlig kommentar 2020, trodde vi kommit längre menmen. Man undrar ju hur du själv ser ut som bara sitter och skriver massa skit om andra.
Ps, jag ÄLSKAR män! Men håller jag inte med någon så ifrågasätter jag och då kvittar det vilket kön du är somsagt, kom inte med feministkortet, rätt uttjatat.
Senast redigerad av nenneliten 2020-12-22 kl. 18:21.
Citera
2020-12-22, 21:21
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Du behöver inte återigen skicka vad du skrev men du har nämnt många. Eleonor, Julia, Madamen med rödvinsglas är tråkiga för de inte gör show i rutan genom och göra till sig och visa hud.
Klagat på männen? Tycker det ända du gör att döma tjejerna efter deras yttre? Sen det där med ”mickes döttrar kunde inte hälsa pga övervikt.” Härlig kommentar 2020, trodde vi kommit längre menmen. Man undrar ju hur du själv ser ut som bara sitter och skriver massa skit om andra.
Ps, jag ÄLSKAR män! Men håller jag inte med någon så ifrågasätter jag och då kvittar det vilket kön du är somsagt, kom inte med feministkortet, rätt uttjatat.

Fortfarande 2020 döms kvinnor på deras utseende, och det kommer de göra ett antal 100 år till, alla vet om det, alla gör det.
Citera
2020-12-22, 21:23
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Noterade att denna man har varit med i SVT:s dejting program Tro, Hopp och Kärlek samt även Ensam Mamma Söker. Trots det sa han att han varit singel i 10 år pga att han inte försökt hitta någon.

Hm intressant, men fan snubben verkade ju asexuel, kvinnan var ju ändå rätt attraktiv, dock inte så feminin, men han kände 0 för henne, hon var ju fett på.
Citera
2020-12-22, 22:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vilka fula tatueringar bruttan i kvällens avsnitt hade lika illa är manliga tatueringar ska jag förtydliga, men jag är inte håmo varför det spelar mindre roll att uppmärksamma

Drog du just det uttjatade feministkortet där?

Citat:
Man undrar ju hur du själv ser ut som bara sitter och skriver massa skit om andra.
Ser ganska hygglig ut tack, sen känner man sig aldrig tillräckligt snygg förstås, man undrar hur du ser ut? som tar illa vid dig av att jag kommenterar andra

Citat:
Klagat på männen?
Ja just det, det sitter ett as just nu och smaskar på som fan när han äter, såna invektiv har haglat från mig medans ni stått passiva & vägrat stämma i bäckenspottsmuskulaturen

Citat:
Fel det är du som självifyller, för jag har aldrig sagt att dom är tråkiga bara för att dom inte strippar, däremot applåderar jag när en lesbisk sov utan tröja! det är bonusmaterialet som jag framskjuter enbart

https://soundcloud.com/bryskens/karleken-flyttar-in-del-2
https://soundcloud.com/bryskens/karleken-flyttar-in-del-1
Men om jag ansträngt ska försöka hitta något positivt att säga om dom inre egenskaperna
så gillade jag i vanlig ordning det lesbiska beteendet kvällens blondin uppvisa, hon som i kostym hoppade & hamrade på synthseiseln

För första gången gick ikväll folk ut ur huset hellt enkelt för att dom inte orkade bo ihop längre, dom får helt enkelt leva som särbos
Citera
2020-12-22, 22:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Hm intressant, men fan snubben verkade ju asexuel, kvinnan var ju ändå rätt attraktiv, dock inte så feminin, men han kände 0 för henne, hon var ju fett på.
Ja det var ju därför hon var attraktiv förstår du, btw hur såg hon ut?
Citera
2020-12-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ja det var ju därför hon var attraktiv förstår du, btw hur såg hon ut?

Inte plastikopererad iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in