2021-01-04, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Japp, alla har sett filmen och inget valfusk har skett. Vad är det precis du inte förstår?
Jag vill att du hänvisar med källa till Raffe där han gör klart vilken film det är han pratar om till att börja med. Det blev någon sanning här att Raffes klipp nu ligger i tråden men ingen har på något sätt bekräftat att det är samma klipp som Raffe pratar om. Du kan väl börja med att reda ut den enkla lilla saken du som kan så mycket?
2021-01-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Kan du länka till filmen så åt vi som inte tillhör "alla andra" också kan få se den?
Tyvärr kan användaren inte ens bekräfta att filmen han tittat på är samma film som Raffe pratar om
2021-01-04, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Kan du länka till filmen så åt vi som inte tillhör "alla andra" också kan få se den?

Den är länkad i sin helhet flertalet gånger i tråden.
2021-01-04, 18:25
Medlem
Nixters avatar
Hur trycktes de extra miljonerna valsedlar ?

Patrick Byrne CEO på Overstock.com har haft ett helt egenbetalt team på röstfusket sedan 3:e November. Han har nu hela kedjan dokumenterad på vilka som tryckt de extra valsedlarna, hur de distribuerats, vittnesmål, email och mycket mer.

Nedan en samlad tråd på hur valsedlar tryckts för normal distribution, men även extra som skickats till Bidens "sweatshop" i NY för att bara kryssa biden i 100.000 tals i NY för att sedan levereras in i Pennsylvania (vittnesmål om detta finns). Läs även kring Georgia där detaljer kring kinesiska valsedlar med fraktkvittenser och annat dokumenterats i Georgia. Det var dessa Raffensperger försökt shredda men Byrne har plockat ur både valsedlar och fraktdokument (kina) från shreddern.

Läs och sprid denna. Det kommer följa mer info från Patrick Byrne i samband med den 6:e
https://twitter.com/PatrickByrne/status/1346108105592090625
Senast redigerad av Nixter 2021-01-04 kl. 18:29.
2021-01-04, 18:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Hehe ja. Du har spenderat mer tid på Flashback pratandes om Biden, Trump och Nancy än vad många människor spenderar på sin favoritsysselsättning under en hel livstid så det var sorgligt att höra hur lite du bryr dig om dom med tanke på hur mycket tid du lägger på dom kan det inte finnas mycket du bryr dig om utanför Flashback. Annars skulle man ju kunna tro att det var som när du vägrade inse att FBI fabricerat bevis i FISA skandalen och när man länka det till dig inte var insatt hahaha. Du sitter och diskuterar Biden och Trump hela dagarna så ställer man en jobbig fråga och då flyr du illa kvickt.

jag citerar in det igen ifall det skulle bli mindre jobbigt i framtiden att svara på frågan så kan du återkomma till den (Har full respekt för att du inte kan svara på denna fråga just nu på ett vettigt sätt utan att den går bort från den bild du har försökt måla upp men om du skulle hitta modet är du välkommen att bemöta den lite mer seriöst.)

Jag har nämnt Nancy Pelosi vid namn (som Nancy, Nancy Pelosi eller Pelosi) vid 3 tillfällen under alla år jag skrivit här på flashback.
Jag har faktiskt lite svårt att tro på att det är mer än vad "många människor spenderar på sin favoritsysselsättning under en hel livstid" ...

Angående Biden så har jag diskuterat beskyllningar om påstådd pedofili och liknande. Jag är fortfarande varken ett fan av honom eller Trump vilket jag påpekat vid ett flertal tillfällen under åren.. Lite som när jag visar att du har fel eller hjälper dig hitta länkar du är inkapabel att söka upp själv trots ditt påstådda intresse - det betyder inte att jag beundrar dig..
2021-01-04, 18:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du har inte pekat ur någon sekvens jag ska lyssna på. Om du känner att du har en sekvens jag ska lyssna på så berätta gärna så ska jag lyssna på den. Men om du inte hittar nånting specifikt från klippet du har länkat så får det väl utebli antar jag...
Flera andra i tråden har dels lagt upp förklarande filmklipp där sekvenser gällande vad som skedde visas och kommenteras. Minst en annan användare har dessutom angett tidpunkterna för detta på hemsidan med hela filmen.
Till exempel här: (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Citat:
Hur vet du ens att klippet du refererar till är klippet Raffe refererar till?
Därför att det är samma filmklipp som Trump och "raffe" diskuterar.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2021-01-04 kl. 18:33.
2021-01-04, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har nämnt Nancy Pelosi vid namn (som Nancy, Nancy Pelosi eller Pelosi) vid 3 tillfällen under alla år jag skrivit här på flashback.
Jag har faktiskt lite svårt att tro på att det är mer än vad "många människor spenderar på sin favoritsysselsättning under en hel livstid" ...
Det har jag också svårt att tro. Å andra sidan sa jag inte heller det, jag sa dessa tillsammans inte Nancy ensam, herregud så mycket förtydliganden som behövs... Sen att du pratat om Nancy flera gånger utan att nämna henne vid namn låter vi vara osagt, det viktiga är ju hur många gånger man nämner nåns namn när man pratar om vart tiden spenderas...

Citat:
Angående Biden så har jag diskuterat beskyllningar om påstådd pedofili och liknande. Jag är fortfarande varken ett fan av honom eller Trump vilket jag påpekat vid ett flertal tillfällen under åren..

Nej som sagt, sorgligt hur lite vettigt man kan ha i sitt liv som får en att spendera all tid här.
2021-01-04, 18:34
Medlem
kakburks avatar
Citat:
När röstfusk videon debunkades sades det klart och tydligt att ingen sagt till journalister och observatörer att dom var klara utan att allt bara var ett konstigt missförstånd där journalister och observatörer antog att dom var klara och bara gick hem. Nu i den nya debunken så är det alltså inte ett missförstånd mellan de i lokalen utan journalister och observatörer blev tillsagda att gå hem då röstningen var färdig men ett telefonsamtal sa åt dom att fortsätta när dessa hade lämnat.

Jobbigt det blir när man debunkar sin egna tidigare gjorda debunks. Tror ni i tråden att det är denna debunk man kommer hålla kvar i eller ska man vända och vrida lite till i framtiden?
Enligt Georgia law står det så här:
§21 All proceedings at the tabulating center and precincts shall be open to the view of the public, but no person except one employed and designated for the purpose by the superintendent or the superintendent's authorized deputy shall touch any ballot or ballot container.

Alltså följde de inte lagen. Oavsett vilket så fick de inte dra fram de där lådorna och räkna ballots när de var själva. De skulle väntat till dagen efter eller återkallat de som de skickat hem.
2021-01-04, 18:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Han påstår att det finns en film som visar vad som egentligen hände. Denna film vill vi se. Citera gärna vart Raffe presenterat den filmen som visar vad som egentligen hände.

Du har fått filmen - det som "verkligen hände" är att inget valfusk begicks.
Sluta tramsa nu - vi har förstått att du inte klarar av ett nederlag men det här är ju bara löjligt.
2021-01-04, 18:35
Bannlyst
Citat:
Det har jag också svårt att tro. Å andra sidan sa jag inte heller det, jag sa dessa tillsammans inte Nancy ensam, herregud så mycket förtydliganden som behövs... Sen att du pratat om Nancy flera gånger utan att nämna henne vid namn låter vi vara osagt, det viktiga är ju hur många gånger man nämner nåns namn när man pratar om vart tiden spenderas...

Nej som sagt, sorgligt hur lite vettigt man kan ha i sitt liv som får en att spendera all tid här.

Du har varit här hela dagen pajas
2021-01-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Enligt Georgia law står det så här:
§21 All proceedings at the tabulating center and precincts shall be open to the view of the public, but no person except one employed and designated for the purpose by the superintendent or the superintendent's authorized deputy shall touch any ballot or ballot container.

Alltså följde de inte lagen. Oavsett vilket så fick de inte dra fram de där lådorna och räkna ballots när de var själva. De skulle väntat till dagen efter eller återkallat de som de skickat hem.

Var dörrarna låsta vid tillfället menar du?
2021-01-04, 18:37
Medlem
Citat:
Därför att det är samma filmklipp som Trump och "raffe" diskuterar.

Med alla tiders aktivitetsrekord på Flashback och alla gånger man sett folk tjata på dig om att du ska ge källa till vad du påstår så trodde man att du hade lärt dig men det är klart som fan att du sätter reglerna i ditt eget hem..

Husguden Snake ger såklart inga källor utan han ska man bara lita på rakt av. Man brukar säga att där man spenderar mest tid, där bor man och du spenderar ju mest tid här... Hur vill du bli bemött i ditt hem för att du ska ge källa på det du skriver?? Har bett otaliga gånger om källa till vad du påstår men du misslyckas alltid att ge det Finns det nånting jag kan göra här i ditt hem för att du ska bli mer tillmötesgående?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in