Citat:
Ursprungligen postat av
severustheemperor
Du borde söka jobb hoss Dr. Tengele.
Sorry, men dina resonemang håller ej som du presenterar dem.
Man kan endast gå på antalet vårdade och se hur överlevnadschansen ändras.
Titta på alla referenser ett par sidor tillbaka i tråden om du vill diskutera, ivermectins,
vara eller icke vara.
Dax att du levererar några undersökningar som visar på att I. inte fungerar.
1. Det var du som presenterade länken med siffrorna för Indien och insinuerade att det bevisade något. Du bör förklara vad eftersom jag med all tydlighet visade att dessa var fullständigt irrelevanta. Vad är det du försöker visa med dessa siffror relaterat till I?
2. Att vara emot pseudovetenskapliga utlåtanden från troll på internet som inte kan värdera vetenskaplig relevans har ingen som helst koppling till ens inställning till Tegnell. Han är inte klok någonstans men det verkar vara en egenskap ni tyvärr delar. Studierna på ivermectin är generellt problematiska på grund av en eller flera av följande orsaker och det inkluderar samtliga 28 som du repeterar om och om igen i vad som är en metaanalys som inte i sig ens är publicerad eller peer reiewed:
- ej peer reviewed
- ej gjorda på människor
- ej tillräckligt stort underlag
- ej utforskat biverkningar
- ej uppföljda i västerländska länder
3. Det är DIN uppgift att leverera undersökningar som visar att I fungerar, inte omvänt, eftersom du påstår att det fungerar. Försök inte med några billiga retoriska knep när du inte har något i övrigt att komma med. Jag påstår inte att det inte fungerar,
jag påstår att det är för tidigt att avgöra. Eventuellt kommer det ändras om några månader - den som lever får se - men just nu är I's eventuella verkan inte tillräckligt väl utforskad och då bör man (LÄS: DU!) vara försiktig och inte mala på dag efter dag om det som om det vore fakta.