Citat:
Ursprungligen postat av
severustheemperor
Du menar det faktum att du ej kan leverera en enda undersökning
som visar på att I. ej fungerar gör dig till en pajas.
Du kör ju konstant cigarett-tillverkare retorik. Noll referenser och länkar
för påståenden och uttalanden.
Det handlar om relevansen för argumentet om Ivertmecins eventuella vara eller inte vara som medicin mot covid19 på en sajt för lekmän som denna.
Den som vet lite om hur vetenskap fungerar men inte själv är expert på ett område begriper att en sådan lista som du postade är totalt värdelös. Varje artikel skulle ta timmar i anspråk att ens avkoda trovärdigheten i för en ickeexpert och att sammanväga deras betydelse tar i sin tur veckor för att sedan i näta steg behöva lämnas till en statistiker att sammanväga. Särskilt om du inte också levererar rådatat i digital form handlar det väl om ett halvårs arbete bara att mata in och ordna. Och sedan då en korrekt genomförd statistisk analys på det.
Du vet ju likaväl som jag att du egentligen inte har en aning om vad de där artiklarna betyder sammantaget, eller ens var och en separat. Du postar istället en mängd för det skall verkar märkvärdigt eftersom du saknar förmågan att destillera ut något konkret som kan utgöra ett argument som går att ta ställning till. Du visar din egen oförmåga med en sådan post.
Jag känner inte till artiklar som avskrivit Ivertmecin och jag har heller inte själv sagt att det inte fungerar. Men det betyder sannerligen inte att jag därmed tror det fungerar. Det finns helt enkelt ingen möjlighet för mig som icke expert att avgöra i nuläget. Inte för dig heller.