Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Det är kanske det rätta tänkandet som stör fåtalet enfaldiga. Varför agerar dom mot bättre vetande, finns många som satsat på fel hästar hela livet och vägrar erkänna att dom haft fel, dom låter hellre jorden gå under innan det. Många även fel men i år mätt väl utbildade som visat sig ha grava problem med att tänka rätt. Dom har ångest för ett bortkastat liv.Det visar på många olika faktorer, att åratal i skolbänken inte gör någon visare, kanske klokare. Att ett barn kan ha mer förstånd än dessa. Skönt att det är ett generationsskifte på gång
Du kan ju hoppas. Gud vare med dig. Och f.ö. Gott nytt år.
Till dig som håller fanan högt i denna Greta amoraliska tråd. Som jag nu tror mig ha hittat kvintissensen i: Gretas anspråk på sanning och godhet.
Det kan reta gallfeber på den mest timide.Det har det alltid gjort. Samtidigt som de förfört massorna.
Vi ser fram mot en fortsatt moralkamp 2021
Kan man önska sig renare vapen då?
Sjläv önskare jag Greta att hon går du hon går till grunder med sin ätstörning -gärna med hypnosterapueten i England,
'Jag tror en sån terapi kan funger mycket bryskt inte bara mentalkt utan oskå fysysikt,
I brist på sådan skulle jag kunna ta henne i terapi.I Sverige