• 1
  • 2
2020-12-21, 16:48
Medlem
Neroxxs avatar
Då är det åter dagss för att speedrunna lite spel för välgörenhet, likt sommarens event så kommer även detta att ske online pga pandemin. Har ögnat igenom schemat lite lätt och det finns en hel del intressanta saker att se fram emot. Det hela börjar den 3 januari klockan 17:30 och pågår i en veckan.

Hemsida: https://gamesdonequick.com/
Schema: https://gamesdonequick.com/schedule
Stream: https://www.twitch.tv/gamesdonequick
Citera
2020-12-21, 16:49
Medlem
Neroxxs avatar
Jag har som sagt ögnat igenom schemat lite grann och det jag hittade som var intressant var detta.

Notera dock att tidsangivelsen inte är helt 100 då förskjutningar kan ske i schemat.
Senast redigerad av Neroxx 2020-12-21 kl. 16:54.
Citera
2020-12-21, 17:46
Medlem
Dom börjar tidigt nästa år, detta ska dock följas som vanligt.
Citera
2020-12-21, 17:59
Medlem
Metal Gear Solid 4??? Jag är väl intresserad på hur de ska speedrun detta haha. Tack för att du delar!
Citera
2020-12-21, 18:43
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeletonapocalypse
Metal Gear Solid 4??? Jag är väl intresserad på hur de ska speedrun detta haha. Tack för att du delar!

Står såhär om Metal gear, - The Boss Extreme — PS3.
Citera
2020-12-21, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Står såhär om Metal gear, - The Boss Extreme — PS3.

Jag menar hur MGS4 är en film i grund. Det innehåller massor av cutscenes med inte mycket spel mellan, så jag visste inte att det var möjligt att speedrun det. Rolig överraskning för mig
Citera
2020-12-21, 19:53
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Jag menar hur MGS4 är en film i grund. Det innehåller massor av cutscenes med inte mycket spel mellan, så jag visste inte att det var möjligt att speedrun det. Rolig överraskning för mig

Jag ska ärligt säga att jag inte har jättebra koll på spelet, det kanske går att skippa merparten av dem?
Citera
2020-12-21, 20:05
Medlem
Citat:

Är också nyfiken på hur dom kör speedruns av det spelet. Men i andra spel så hittas ju buggar som gör att dom kan skippa cutscenes helt ibland, kanske är något sånt.
Citera
2021-01-03, 17:05
Medlem
Neroxxs avatar
Så snart är det då dags, klockan 17:30 drar det igång. 18:00 ska det vara dags för det första spelet som är Mirrors edge.
Citera
2021-01-03, 17:07
Medlem
fuskas avatar
Hoppas lamalamalama är med och spela Diablo 2 , lätt bästa speedrunnen att kolla.
Citera
2021-01-03, 17:14
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Hoppas lamalamalama är med och spela Diablo 2 , lätt bästa speedrunnen att kolla.

Vad jag kan se så är det inget Diablo 2 i schemat, däremot Diablo 3 som spelas av - meatr0o, Heckson, Whisperra. Kanske dyker upp under något bonus segment, men man ska kanske inte hoppas för mycket.
Citera
2021-01-03, 17:21
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Vad jag kan se så är det inget Diablo 2 i schemat, däremot Diablo 3 som spelas av - meatr0o, Heckson, Whisperra. Kanske dyker upp under något bonus segment, men man ska kanske inte hoppas för mycket.

Attans, får kolla på han själv då.
Coolkid ska säkert inte heller dit

Tappade lite respekt för eventet när dom tar med en fuskare för dom känner han och sen ignorerar fakta.

39 minuter kvar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in