2020-12-29, 10:33
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Jag har kollat runt lite idag efter vattenpipor i glas med DuckDuckGo och Google.
Inte så många. En finns med LED belysning. Alla är ung. 30-40 cm långa.
Ganska billiga.

Perfekt som ett vapen.

T verkar vara höger hänt med tanke på FUP med bilden på soffan i vardagsrummet med fjärkontrollens plats.
Jag kan se det framför mig att hans slog ner W i golvet och sedan banka och banka till dess hon dog eller var medvetslös.
I fullständigt raseri. Ska inte jag få henne så ska ingen annan heller få henne - typ..

Släpar ut in henne i duschen och styckar.
Vad han gör i sängen vet jag inte, kanske lite morbida saker.

Huvudet lade han i garderoben och tittade på det, en stund.
Därav blodspåren i sängen av en kropp.
Kanske hans kropp låg i fosterläge där, helt ner blodad med W blod.

Jag hoppas verkligen nu att han "@Kawasaki112" som hittade den andra vattenpipan kan ta bilder på den.

Allt detta är rena spekulationer från min sida.
Vattenpipan som hittades lämnades ju till polisen.
Citera
2020-12-29, 20:04
Medlem
PatFeniss avatar
Citat:
Jag har kollat runt lite idag efter vattenpipor i glas med DuckDuckGo och Google.
Ganska billiga.

Perfekt som ett vapen.

T verkar vara höger hänt med tanke på FUP med bilden på soffan i vardagsrummet med fjärkontrollens plats.
Jag kan se det framför mig att hans slog ner W i golvet och sedan banka och banka till dess hon dog eller var medvetslös.
I fullständigt raseri. Ska inte jag få henne så ska ingen annan heller få henne - typ..

Jag hoppas verkligen nu att han "@Kawasaki112" som hittade den andra vattenpipan kan ta bilder på den.

Jag tänker väldigt mycket som du. Det T gör är rent och skärt vansinne. Han kan helt enkelt inte längre kontrollera sig själv eller sina handlingar.
Citera
2020-12-30, 07:52
Medlem
En tanke som slog mig precis:

kan det svar så att GM kan ha kännt nån form av skuldkänslor? eftersom han ska ha nickat till när offrets mor sa i tingsrättsförhandlingarna att dem vill kunna begrava hela sin dotter, syster etc.
Citera
2020-12-31, 14:59
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Vattenpipan som hittades lämnades ju till polisen.

Jo, jag vet. Men det är enbart ett påstående.
Jag skulle gärna vilja se bevis på att detta är så, i det här fallet.

Under tiden så vill alla här inne veta: VAR ÄR WILMA!

Gott Nytt År (Grått Nytt Hår) till er alla.
Ge ALDRIG upp.

Jag hoppas verkligen att T ballar ur i finkan och öppnar sin stängda trut!
Senast redigerad av K.Blomkvist 2020-12-31 kl. 15:01. Anledning: Rättning till god svenska.
Citera
2020-12-31, 15:40
Medlem
Citat:

Ge ALDRIG upp.

Vet du om T "firar" nyår på kumla i afton för utredning ang. fängelseplacering , eller är han kvar på häktet? Hoppas iaf att han lider alla kval, det äcklet!
Gott nytt till dig också!
Citera
2021-01-02, 15:54
Medlem
K.Blomkvists avatar
Saxat från Bohuslänningen.

"Fallet Wilma Andersson kommer aldrig att lämna mig"

https://www.bohuslaningen.se/nyheter/fallet-wilma-andersson-kommer-aldrig-att-l%C3%A4mna-mig-1.39359329

Tyvärr så har jag inget konto så jag kan inte se resten av artikeln.

Nyhetskrönika2020 har varit ett prövningarnas år men faktum är att det började redan i slutet av 2019. I november det året började det nämligen dyka upp inlägg på sociala medier från en förtvivlad kvinna. Hon skrev om en.......
Citera
2021-01-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ganska billiga.

Perfekt som ett vapen.

Tycker "ditt" händelseförlopp verkar logiskt.. Troligen så det i stora delar gick till..
Citera
2021-01-02, 21:15
Medlem
Citat:

Ge ALDRIG upp.

Tyvärr så kan jag inte visa uppvisa något bevis på att det är inlämnat, då polisen tog påsen och gick in med det.. sen om de tog och slängde de, eller om de tog vara på grejerna kan jag inte svara på.! Det är upp till er om ni tror på mig eller ej. Försökt att leta på nätet efter en liknande vattenpipa, men det jag hittar ser för ”avancerade” ut. Den jag hittade var en enkel vattenpipa som var rätt ”rak” utan en massa former. Skulle tippa på en längd runt 40-50cm och glaspiggen som var av hade suttit i mitten av pipan.
Citera
2021-01-03, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki112
Tyvärr så kan jag inte visa uppvisa något bevis på att det är inlämnat, då polisen tog påsen och gick in med det.. sen om de tog och slängde de, eller om de tog vara på grejerna kan jag inte svara på.! Det är upp till er om ni tror på mig eller ej. Försökt att leta på nätet efter en liknande vattenpipa, men det jag hittar ser för ”avancerade” ut. Den jag hittade var en enkel vattenpipa som var rätt ”rak” utan en massa former. Skulle tippa på en längd runt 40-50cm och glaspiggen som var av hade suttit i mitten av pipan.
kan det varit en vanlig bong som man röker i ?
Citera
2021-01-03, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigenbo
kan det varit en vanlig bong som man röker i ?
https://www.google.com/search?q=bong&tbm=isch&ved=2ahUKEwix7NHW1_7tAhUOvC oKHfhaCAYQ2-cCegQIABAC&oq=bong&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1p bWcQAzICCAAyAggAMgIIADIICAAQsQMQgwEyAggAOgQIIxAnUJ fQA1jE5gNg64EEaABwA HgAgAGiAogBiAeSAQUwLjMuMpgBAKABAcABAQ&sclient=mobi le-gws-wiz-img&ei=nyfxX_GgCo74qgH4taEw&bih=718&biw=412&client =ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=ivsn#imgrc=HH0zJbY11U1NIM
Citera
2021-01-03, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
En tanke som slog mig precis:

kan det svar så att GM kan ha kännt nån form av skuldkänslor? eftersom han ska ha nickat till när offrets mor sa i tingsrättsförhandlingarna att dem vill kunna begrava hela sin dotter, syster etc.
Har hört att han flinade och pekade fingret åt modern. Tror inte en psykopatisk Narcissist som honom känner några skuldkänslor alls. Han kommer förmodligen ta med sig sanningen om kroppen med sig i graven.
Citera
2021-01-03, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigenbo
https://www.google.com/search?q=bong&tbm=isch&ved=2ahUKEwix7NHW1_7tAhUOvC oKHfhaCAYQ2-cCegQIABAC&oq=bong&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1p bWcQAzICCAAyAggAMgIIADIICAAQsQMQgwEyAggAOgQIIxAnUJ fQA1jE5gNg64EEaABwA HgAgAGiAogBiAeSAQUwLjMuMpgBAKABAcABAQ&sclient=mobi le-gws-wiz-img&ei=nyfxX_GgCo74qgH4taEw&bih=718&biw=412&client =ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=ivsn#imgrc=HH0zJbY11U1NIM

Ja det kan det mycket väl ha varit! Tänkte inte ens på det just då.. när ja såg bilderna nu så tyckte ja de påminde om de jag hittade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in