2021-01-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ns1
allt började med lilla nisse japp imminella o fota de o så d som vet d vet
Einar är född 2002 och Imenella 1988? Det har inte hänt nej. Inte en chans att din whitetrash-pojken får röra en kvinna hahaha.
2021-01-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
MGM är iaf mycket omtyckt av den svenska mediaeliten.

Från Expressen
Regim-media gullar alltid med skiten.
2021-01-02, 18:21
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vad fan är khat?
Det är nån form av kattgräs, som de odlar utan för Sveriges gränser.
De får ett rus, som får dem att jobba på som radiostyrda åsnor och fåraherdar...
https://www.youtube.com/watch?v=7TZOxlTwAvA
https://www.youtube.com/watch?v=Y6JF...G01C&index=199
2021-01-02, 18:21
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Haha han levde life.
Så det är, mycket pengar men mycket oro.

Ja. Jo. Det är ju jävligt gangsta att bli inplockad när man är på en stor fest som på film. Det slår mig att det skulle kunna vara en slump. Snuten hade väl koll på tillställningar som man misstänkte som stora fester på grund av en viss sjukdom som från ett visst land som inte får kritiseras? Ny tror jag inte det var dramatiskt utan de gjorde personkontroller och han fick diskret sätta sig i bussen.
2021-01-02, 18:22
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absm
Ah aldrig hört om den idén, låter kanske sannolik.

Menar du att MGM ska ha köpt streams till Einar med sina svarta pengar?

Vilka tror du stramar deras musik ?
Inte är det Kalle i Boden eller Ludvig i Kalmar
Nä självklart är det polarna som streamat skiten och sedan tycker sig vilja ha payback.
Många här tycks tro att de är så stora och kända. Ja i orten är de kungar men i övriga landet och utanför Sthlm är de totalt ointressanta. Fast det fattar inte kidsen som skriver här och bor i Rinkeby. De tror att de är kändisar och jag har aldrig sett Yasin uppträda på tv. Är det någon som gjort det? När och var i såna fall?

Det enda jag sett är Einar i soffan hos Malou och det enda hon var intresserad av var hans kriminella liv.
Vilket gjorde honom förbannad.
2021-01-02, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Vilka tror du stramar deras musik ?
Inte är det Kalle i Boden eller Ludvig i Kalmar
Nä självklart är det polarna som streamat skiten och sedan tycker sig vilja ha payback.
Många här tycks tro att de är så stora och kända. Ja i orten är de kungar men i övriga landet och utanför Sthlm är de totalt ointressanta. Fast det fattar inte kidsen som skriver här och bor i Rinkeby. De tror att de är kändisar och jag har aldrig sett Yasin uppträda på tv. Är det någon som gjort det? När och var i såna fall?

Det enda jag sett är Einar i soffan hos Malou och det enda hon var intresserad av var hans kriminella liv.
Vilket gjorde honom förbannad.

Det handlar inte om svenskar eller invandrare. Det handlar om ålder. Ungdomar lyssnar på dessa. alla unga svenskar i min omgivning vet vem Einar är och dem flesta vem yasin är... du lever under en sten.
2021-01-02, 18:26
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Ny variant? Är du någorlunda allmänbildad och påläst så bör du veta att man har det här synsättet runtom hela världen förutom i Europa.

Känner till att muslimer knullar djur, för att visa att de står över djuren, men den här varianten av att förneka sin homosexualitet har jag faktiskt missat. Men det låter naturligt att de lever i förnekelse inför den religion som slänger bögar från hustak.

I de flesta muslimska länder finns det heller ingen ´age of consent`, och det går att härleda till profetens pedofili att gifta sig med ett barn och konsumera henne vid nio års ålder. Vi i västvärlden ser det som fel att ligga med barn medan det är 100% tillåtet att knulla en sexåring såvida det finns ett giftemål mellan dem, för muslimer. Det är enorma kulturkrockar vi genomlever. Som sagt, det är ett smutsigt boskap vi importerat.
2021-01-02, 18:26
Medlem
Finns god P3-dokumentärpotential i den här soppan.
2021-01-02, 18:27
Medlem
Lite synd om Einar. Han gjorde en låt med med hans förebild yasin som han sitter och pumpar,

https://www.youtube.com/watch?v=dCvS...b_channel=ArRz

Vid detta tillfälle visste han inte att det aldrig skulle släppas någon låt eller att han skulle bli förnedringskidnappad och rånad.

Väldigt svängig låt måste jag medge från den lilla delen.
2021-01-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skid-mask
Einar i koppel.

https://forumfiles.com/Tdwfddw5oc/image0_png
Tja. När jag försöker öppna så står det på allt; webbplatsen kan ej nås. Vet du varför? Mvh
2021-01-02, 18:31
Medlem
Nyår e inte Yasins grej asså
Förra året blev han gripen o misstänkt för att ha poppat sin polare.
Nu blir han gripen för att stämpling till kidnappning.
Va händer nästa år? Han blir poppar själv 12 gånger i huvudet? Vad är oddsen på det? 1,35 ggr pengarna?
2021-01-02, 18:32
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafanhendz
Nyår e inte Yasins grej asså
Förra året blev han gripen o misstänkt för att ha poppat sin polare.
Nu blir han gripen för att stämpling till kidnappning.
Va händer nästa år? Han blir poppar själv 12 gånger i huvudet? Vad är oddsen på det? 1,35 ggr pengarna?

1,01 ggr pengarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in