2021-01-02, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Blir man drept, så kan man ikke akkurat påstå at damen har hamlet opp med noen.

Og hvor tar du det ifra..."(...) 3 menn"...?

Nei, men at hun måtte drepes for å klare med henne, da med noe våpen.
Hellsculls sa 3 menn.
Uansett så er det ulogisk å forsøke å få med seg noen som har satt seg slik til motverge. Det blir jo umulig å få henne med seg uten at folk får med seg alle rop og skrik. Letvik var riktignok borte, men det var ikke tomt i huset til Skansen. Det sier seg selv at opdraget var at hun skulle drepes.
Senast redigerad av Tennsfjord 2021-01-02 kl. 16:22.
Citera
2021-01-02, 16:23
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Lille deg, du får sove på det, så finner du nok ut at risikoberegning, er en viktig del av planleggingen.
Ta litt sjokoladedrikk når du våkner.

att du inte förstår vad du skriver visar bara var din begränsning är, logik och smart tänkande är långt långt bortom det...
men du får fortsätta stickning medan du njuter av din oförmåga att se att detta inte är detsamma som att stjäla ett vildt äpple i skogen...

Ps, om du såg mig skulle du aldrig skriva "Lille deg"
Citera
2021-01-02, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
om han intervjuades frivilligt, vad så?
Hur många intervjuer är viktiga för en utredning?
praktiskt taget ingen...
men är det något bättre med alla intervjuerna med TN ?
hans förklaringar är minst lika enspåriga , om inte mer men till TH`s fördel,
det är åtminstone meningen bakom hans intervjuer även om han inte riktigt träffar...
men att skylla denna svågern för misstanke mot TH är nonsens...
svogeren har balanserat intervjuerna lite och det är bra...
Det at du ikke ser forskjellen forteller mye om deg.
Eks-svogerens show i media kan bare være ødeleggende. Ødeleggende på mange måter, men mest av alt ødeleggende for eks-svogerens troverdighet.
Citera
2021-01-02, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
,

Er det DIN oppgave å bestemme hva som er relevant for politi og media? Du er klar over hvem som er siktet i saken? Ubegripelig hvordan enkelte her "troller". For oppegående mennesker holder ikke på slik uansett hvem som er skyldig. Henge seg på og spørre og grave om uvesentligheter slik som du og z-z-z- og Moschata gjør. Det er rett og slett ikke til å tro og ødelegger for andre som ikke holder ut dette vissvasset. Tror mange lar være å skrive i det hele tatt nå. Godt nytt år til alle, forresten.

Sier meg 100% enig.

TT produserer uhyggelig mange innlegg som enten er rene personangrep, eller sitat-terror, eller krangler om hvem som skrev hva og når og hva det egentlig betyr og hva som egentlig var ment. Off-topic hele greia. Forstyrrende. Spammer ned forumet med alle OT-innleggene.

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Gjorde han det? Mener du at eks-svogeren sa dette i intervjuet i krimpodden ( i den episoden som heter "jeg måtte gå til politiet")? Jeg hørte ikke at han sa det i det intervjuet.

Nei, du evner jo ikke å sette ting inn i den reelle sammenhengen. Så du er unnskyldt.
Citera
2021-01-02, 16:35
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt

De som tar seg tid og leser mine neste innlegg får et innblikk i en teoretisk løsning basert på informasjon fra media.
Spar oss, det nye året begynte bra.
Citera
2021-01-02, 16:36
Bannlyst
Citat:
Eks-svogerens show i media kan bare være ødeleggende. Ødeleggende på mange måter, men mest av alt ødeleggende for eks-svogerens troverdighet.

På hvilke måter er det ødeleggende?
Citera
2021-01-02, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopphode
TV2 17.10.20:

- Norsk politi oversendte materiale fra saken til britiske NCA.
- NCA er et av de fremste fagmiljøene på kidnappingssaker i Europa.
- 4000 ansatte med kompetanse på kidnapping, cyberkrim, org krim ++.
- "Slik TV 2 forstår det, fikk norsk politi støtte fra NCA i sitt syn på at dette ikke var en kidnapping, ei heller en kidnapping som hadde gått galt."
- "TV 2 får opplyst at etterforskningsledelsen opplevde det som betryggende å få støtte fra britiske kolleger med mer kompetanse på feltet."

Du forteller kun halve historien. Utenlandske eksperter ble kontakta høsten 2019, norsk politi kom da til den konklusjonen du referer til. Politiadvokat Haris Hrenovica, som har hatt ansvaret for Hagen-saken, ble bytta ut i september 2020. Jeg tror Hrenovica har vært en katastrofe for etterforskninga. Hans etterfølger, politiinspektør Agnes Beate Hemiø, har et annet syn på kidnappingsteorien: "Hypotesen om kidnapping er ikke lagt bort, men etterforskes aktivt", sier hun til Aftenposten 21. okt. 2020.
Citera
2021-01-02, 16:38
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

personliga attacker är OT...
att kalla det en show säger mesta i det här fallet, det blir en jävla dålig show när bara de som är särskilt intresserade ser det och knappast det...
det har inte riktigt den stora effekten minst sagt, TN å andra sidan har dykt upp med bilder i olika tidningar och TV som jo betyder att mer än bara nördar och andra med särskilt intresse eller som har varit väldigt uttråkade just då har fått med sig vad han har att säga...
Citera
2021-01-02, 16:40
Medlem
Citat:
Lille deg, du får sove på det, så finner du nok ut at risikoberegning, er en viktig del av planleggingen.
Ta litt sjokoladedrikk når du våkner.

Har havhesten hørt om sannsynnlighetsberegning tro? Isåfall lurer jeg på hvorfor du helt utelater all sannsynslighet for at Th er gjerningsmann i innleggene dine. Iflg mine beregninger ligger han som nr 1 på lista. Dette er sannsynligvis en familietragedie iflg mine beregninger.
Citera
2021-01-02, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopphode
TV2 17.10.20:

- Norsk politi oversendte materiale fra saken til britiske NCA.
- NCA er et av de fremste fagmiljøene på kidnappingssaker i Europa.
- 4000 ansatte med kompetanse på kidnapping, cyberkrim, org krim ++.
- "Slik TV 2 forstår det, fikk norsk politi støtte fra NCA i sitt syn på at dette ikke var en kidnapping, ei heller en kidnapping som hadde gått galt."
- "TV 2 får opplyst at etterforskningsledelsen opplevde det som betryggende å få støtte fra britiske kolleger med mer kompetanse på feltet."

Mycket avancerade utredare har tagit fel förr.
Citera
2021-01-02, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du forteller kun halve historien. Utenlandske eksperter ble kontakta høsten 2019, norsk politi kom da til den konklusjonen du referer til. Politiadvokat Haris Hrenovica, som har hatt ansvaret for Hagen-saken, ble bytta ut i september 2020. Jeg tror Hrenovica har vært en katastrofe for etterforskninga. Hans etterfølger, politiinspektør Agnes Beate Hemiø, har et annet syn på kidnappingsteorien: "Hypotesen om kidnapping er ikke lagt bort, men etterforskes aktivt", sier hun til Aftenposten 21. okt. 2020.

Men hvor mange av de 30-40 etterforskerne tror du som etterforsker aktivt denne kidnappingshypotesen når en annen politimann sa at "den ikke er lagt bort, men anses som mindre eller lite sannsynlig."? 2 mann?
Citera
2021-01-02, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei. X-svoger forteller, helt frivillig, at han har vært utsatt for drapstrusler fra TH. Han fortalte da TH satt varetektsfengslet.
.
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Gjorde han det? Mener du at eks-svogeren sa dette i intervjuet i krimpodden ( i den episoden som heter "jeg måtte gå til politiet")? Jeg hørte ikke at han sa det i det intervjuet.

Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei, du evner jo ikke å sette ting inn i den reelle sammenhengen. Så du er unnskyldt.
Det var en merkelig måte å svare på når jeg stilte deg spørsmål angående det som du skrev.
Hvor har du det fra, det som du skrev (fetad i øverste sitat)?!
Det kan se ut som at du fremstilte din diktning som fakta...
Senast redigerad av z-z-z 2021-01-02 kl. 16:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in