2021-01-02, 13:49
Medlem
rainbowias avatar
Brennan två sek efter Frida imorgon. Kan hon hänga med där?
Tippar att det blir de fyras gäng i täten och att Diggins vinner.
Hopplöst läge för de där bak. Man kan väl förutse att Sorina och Stupak går ikapp Lampic och Fähndrich och bildar de fyras gäng nr2. Ännu mer hopplöst läge för Neppy, Pärmi och Ebba för att inte tala om Stadlober som nu har lååång väg till en slutlig topp-6.
Citera
2021-01-02, 13:50
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErrkaP
Som vi diskuterat tidigare - vi behöver inte sakna åkare som lämnat oss för skidskytte, vi har redan en värdig ersättare som redan är bättre!

Nåja, återkom när Linn har besegrat Johaug på distans, tagit OS-guld i sprint och medalj på tremilen, slutat topp-3 i Tour de Ski, samt säkrat guldet på slutsträckan i en VM-stafett.
Citera
2021-01-02, 13:52
Medlem
Mm såg loppet nu. Börjar ni bli övertygade nu ni som kallat mig den mest okunniga på forumet, som redan i fjol sa att Svahn troligtvis blir en ny björgen?
Citera
2021-01-02, 13:53
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Mm såg loppet nu. Börjar ni bli övertygade nu ni som kallat mig den mest okunniga på forumet, som redan i fjol sa att Svahn troligtvis blir en ny björgen?

Nej.
Citera
2021-01-02, 13:54
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Är du helt sänkt eller? Man går med för att tillsammans skapa lucka bakåt. Det är inte som cykel.

Så Björgen o Johaug har gjort fel i alla år när de går ifrån alla andra tillsammans?

Tack för info.
Citera
2021-01-02, 13:55
Medlem
Var det några bonussekunder för topp 3 förresten?
Citera
Medlem
Citat:
Inte en chans att hon blir en ny Björgen. Inte bara okunnig men förmodligen efterbliven också.
Citera
Medlem
Intressant samband att Stina också tampades med just Diggins för att ta sin första distansseger i karriären. Annars är resultatlistan nästan helt utbytt sedan dess(på bara fyra år).

Brennan var med, sjua från slutet..
Citera
Medlem
Jag lider med Ebba. Urusla skidor när andra svenskor flyger förbi. Verkar som landslaget har någon slags vendetta mot henne för att vara ärlig, förra månaden ljuger Linn framför nationell TV och anklagar Ebba för att ha fält henne när felet var helt på Linns sida. Hon förtjänar bättre. Den enda som verkar sympatisk i det svenska landslaget.
Citera
2021-01-02, 13:56
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:

Nej. Men det är knappast det som du fått mest kritik för.
Citera
2021-01-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Nej.

Nej idrottspotential kan vara svårt att uppfatta för många. Var glad för att all statistik du troligtvis kan.

Men visst det kan bli så att hon vänder ner igen och inte når superstjärnastatus. Fast jag tycker inget pekar på det.
Citera
2021-01-02, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Nåja, återkom när Linn har besegrat Johaug på distans, tagit OS-guld i sprint och medalj på tremilen, slutat topp-3 i Tour de Ski, samt säkrat guldet på slutsträckan i en VM-stafett.

Allt detta presterat i en äldre ålder än Linn Svahn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in