2021-01-01, 22:54
Medlem
Hej! När tjejer brukar fråga mig när man är på dejt hur många förhållande jag har haft och när man kommer till frågan hur många man har legat med. Så brukar jag säga att jag är oskuld och aldrig haft flickvän . Har märkt att många blir väldigt fundersam då och nästan blir lite ännu mer sugen på att lära känna mig för att få svar.
Någon mer som testat detta ? Gör jag rätt eller fel?
Citera
2021-01-01, 22:57
Medlem
Har också kört med den, sympatiknull är lika sköna som andra knull.
Däremot fungerar det inte att göra det för ofta, och sällan på samma ställe för länge.

Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Om inte annat så lär du skrämma bort kvinnor då de kommer undra vad felet på dig är.

Gjorde det främst när jag var tonåring, eller kanske kring tjugo. I dagens läge skulle det nog inte fungera alls.
Citera
2021-01-01, 22:57
Medlem
Tangentriddarens avatar
Om inte annat så lär du skrämma bort kvinnor då de kommer undra vad felet på dig är.
Citera
2021-01-01, 23:00
Avslutad
Nä, definitivt inte gjort samma sak, vad får du ut av det? Omoget dessutom.
Tjejerna vill ha en erfaren karl och ingen osäker pojkspoling.
Citera
2021-01-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Nä, definitivt inte gjort samma sak, vad får du ut av det? Omoget dessutom.
Tjejerna vill ha en erfaren karl och ingen osäker pojkspoling.

Unga tjejer kanske, hos äldre damer fungerar det hur fint som helst att vara osäker och oerfaren.
Skulle säga att det även fungerar väldigt fint även på yngre damer.

Nu snackar vi bara att knulla, inte vem de ska bygga ett liv tillsammans med.
Citera
2021-01-01, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yeawolf
Unga tjejer kanske, hos äldre damer fungerar det hur fint som helst att vara osäker och oerfaren.
Skulle säga att det även fungerar ganska fint även på yngre damer.
Visst, alla är olika men skulle tippa på att de allra flesta föredrar en karl som vet hur en kvinna skall tas, osäkerhet är dessutom osexigt.
Citera
2021-01-01, 23:07
Medlem
Citat:
Visst, alla är olika men skulle tippa på att de allra flesta föredrar en karl som vet hur en kvinna skall tas, osäkerhet är dessutom osexigt.

Säkert. Har däremot testat det mesta(med gott resultat) och har garanterat över hundra enskilda sexpartners.
Citera
2021-01-01, 23:08
Avslutad
Citat:
Skulle säga att det även fungerar väldigt fint även på yngre damer.

Nu snackar vi bara att knulla, inte vem de ska bygga ett liv tillsammans med.
Bara knulla eller inleda relation med - osäkerhet är glädjedödare och direkt avtändande.
Citera
2021-01-01, 23:11
Medlem
Citat:
Bara knulla eller inleda relation med - osäkerhet är glädjedödare och direkt avtändande.

Du tänker för stora klackskor och snubblande? Håller med, men är du kvinna kanske?
Citera
2021-01-01, 23:16
Medlem
Stenballes avatar
Känns det inte väldigt patetiskt att ljuga för att få sympatisex?
Citera
2021-01-01, 23:23
Avslutad
Citat:
Du tänker för stora klackskor och snubblande? Håller med, men är du kvinna kanske?
Nej, syftade på osäkerhet i och för sig men ändå. Och som sagt; finns säkert ett fåtal kvinnor som tycker om oskulder och/eller osäkra killar som inte vet vart en klitoris sitter, jag är dock inte en av dessa kvinnor.
Citera
2021-01-01, 23:27
Medlem
Citat:
Nej, syftade på osäkerhet i och för sig men ändå. Och som sagt; finns säkert ett fåtal kvinnor som tycker om oskulder och/eller osäkra killar som inte vet vart en klitoris sitter, jag är dock inte en av dessa kvinnor.

Men det är lite kul, höh bruden följer du med mig hem och knullar eller? är inte så kul i längden..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in