2021-01-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ändå är det som det är. Biden tar över, inga bevis kan styrkas i domstol eftersom bevisen är för klena.... folk sitter här och VET och ROPAR ändå. Vore gött om ni kunde LEVERERA istället.

Vi kan bara leverera vad som hänt, inte vad som INTE hänt. Men eftersom vi satt oss in i processen, då vi vill VETA sanningen, så förstår vi vad som HÄNT och vad som INTE hänt och NÄR det händer och varför det händer.

Ni saknar kunskap för ni saknar intresse i sakfrågan. Ni drivs av andra agendor, tex möjligheten att håna, trycka ner och förlöjliga sanningen.

Som sagt, många av er kommer INTE att visa er här efter den 20:e, just för att ni är DÅLIGA förlorare.
2021-01-01, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
INGEN domare har tittat på några bevis från Trump. Varför ljuger du?

Är det måhända enda sättet för dig att hålla dig kvar i den här diskussionen? Lögn är lögn. Du kan vrida och vända på den hur mycket som helst, men det är fortfarande en LÖGN.

Vissa har varit så pass bristfälliga att man kastat ut dem direkt men det finns en hel del som har hittats på. Här har du en lista ( https://en.m.wikipedia.org/wiki/Post-election_lawsuits_related_to_the_2020_United_State s_presidential_election )

Jag bor inte i USA, så jag bryr mig inte så mycket. Men som utomstående är det rätt intressant att se hur otroligt besatta vissa andra icke-amerikaner är när det gäller Trump. Jag tror man måste gå tillbaka till tiden då vissa svenskar dyrkade Mao för att få se något likande. Snacka om personkult...
2021-01-01, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Nej för frågan är vad du ska ta vägen? Jag ser fram emot att gotta mig i din ångest 21/1 och fyra år framöver. Minst.
Som sagt, du är en av dom som INTE kommer synas här efter den 20:e.
2021-01-01, 15:09
Bannlyst
Citat:

Är det måhända enda sättet för dig att hålla dig kvar i den här diskussionen? Lögn är lögn. Du kan vrida och vända på den hur mycket som helst, men det är fortfarande en LÖGN.

Du kan sluta ljuga nu, det finns länkar i tråden där domare ville prata med vittnen angående valfusket. Advokaterna bajsade ner sig, sa att det inte handlade om valfusk, bajsade ner sig lite till och gick hem.

Man vågade aldrig låta någon vittna. Hur mycket du än fantiserar om annat.
2021-01-01, 15:10
Medlem
Citat:
Vi kan bara leverera vad som hänt, inte vad som INTE hänt. Men eftersom vi satt oss in i processen, då vi vill VETA sanningen, så förstår vi vad som HÄNT och vad som INTE hänt och NÄR det händer och varför det händer.

Ni saknar kunskap för ni saknar intresse i sakfrågan. Ni drivs av andra agendor, tex möjligheten att håna, trycka ner och förlöjliga sanningen.

Som sagt, många av er kommer INTE att visa er här efter den 20:e, just för att ni är DÅLIGA förlorare.

Meh, jag drivs nog mest av fascination över personkulten och det faktum att jag inte sett några hållbara bevis.
2021-01-01, 15:10
Bannlyst
Citat:
Som sagt, du är en av dom som INTE kommer synas här efter den 20:e.

Nah, jag kommer vara här
2021-01-01, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det förklarar varför han vill höja till $2000

Så sant.
Han vet att sekten är så lättlurade att de kommer skicka stålar direkt till hans kamp mot att förhindra valfusk.
Läser man det finstilta så går över 8å procent av pengarna rakt ner i hans ficka.

Han har svindlat sina naiva får på 300 milj dollar netto.
2021-01-01, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vissa har varit så pass bristfälliga att man kastat ut dem direkt men det finns en hel del som har hittats på. Här har du en lista ( https://en.m.wikipedia.org/wiki/Post-election_lawsuits_related_to_the_2020_United_State s_presidential_election )

Jag bor inte i USA, så jag bryr mig inte så mycket. Men som utomstående är det rätt intressant att se hur otroligt besatta vissa andra icke-amerikaner är när det gäller Trump. Jag tror man måste gå tillbaka till tiden då vissa svenskar dyrkade Mao för att få se något likande. Snacka om personkult...
Wikipedia?

Ja då förstår man ju........
2021-01-01, 15:16
Medlem
Citat:
Wikipedia?

Ja då förstår man ju........

Vad är det i artikeln, specifikt, som inte stämmer? Upplys mig! Det borde vara busenkelt för dig att peka ut om det är en sån dålig källa...
Senast redigerad av enhalvboj 2021-01-01 kl. 15:19.
2021-01-01, 15:16
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Fortsätt du och lev med den lögnen om det gör dig lycklig.

Jag VET att bevisen är överväldigande men såna som du lever på desinformationsdrevets försök att undanhålla dom.

Det går bara inte längre, opinionen har vänt, den har blivit överbevisad, både demokrater och republikaner ROPAR nu efter sanningen. Den SKA fram, du får helt enkelt krypa tillbaks under stenen och hålla dig där om du inte klarar av att se sanningen i vitögat.
Ni är en högljudd liten grupp, som tror att det blir som ni vill för att ni är så övertygade. Ni fortsätter att vänta på bevis på valfusk vecka efter vecka, lika troget, lika enfaldigt.

Men som sagt, om demokraterna har fuskat till sig röster, så har troligen republikanerna gjort det också. Så det jämnar nog ut sig skall du se!
2021-01-01, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Glöm inte de djupt otacksamma Scotus-domarna som Trump fixat jobb åt. Nu vänder de honom ryggen.

Så sant.
SCOTUS borde förstå att deras lojalitet ligger hos cirkusdirektören Trump.
Inte hos den amerikanska konstitutionen likt den ed de svär
2021-01-01, 15:21
Medlem
squeakys avatar
Citat:

Vet du ens hur processen för en civil suit går till i USA?

Ja/Nej?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in