Citat:
Ursprungligen postat av
Bambola89
Vad yrar du om? Om man påstår att det finns bevis och det har skett ett utbrett valfusk så bör det finnas ett domslut också eller hur ?
Men drar du ut ett ur röven och länka det, jag väntar.
Du är en synnerligen otrevlig person vars vokabulär är olämpligt. (Vad min röv har med saken att göra förstår jag inte). Du verkar även ha svårt med läsförståelsen där jag endast försökte vara hygglig och tipsa dig om hur du skulle gå till väga.
Du eftersöker bevis på valfusk och är väldigt arg för att folk diskuterar detta. Nåväl, detta är ett diskussionsforum och om du har problem med aggressioner kanske det är bättre att du sysslar med något annat medan de vuxna pratar.
Bevis finns det naturligtvis gott om. Domslut finns det ont om. Men å andra sidan så ligger bevisbördan enkelriktat vilket är tur för de som valfuskat. Domstolarna har ju inte avpolletterat vittnena, filmerna mm i allmänhet så som lögn så även de inser substansen i anklagelserna. Man kan säga att det är en ord mot ord-situation där vinnaren är den som inte behöver bevisa något. Detta betyder naturligtvis inte att den sidan har rätt, det betyder bara att de som har makten att avslå också gör det oavsett vad som är valfusk eller ej.