2020-12-30, 18:02
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei dessverre, navnet på vedkommende er ikke publisert i media.

På tross av at denne personen er dømt så blir familien og den dømte beskyttet i media - i motsetning til TH.

Tankevekkende synes jeg.

men hur vet du att bilden liknar då?
Citera
2020-12-30, 18:03
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Ulovlig våpenbesittelse?

det är förmodligen en av många punkter i den anklagelsen...
Citera
2020-12-30, 18:06
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Mitt uthevede:
SH visste at TH hadde blitt pågrepet av beredskapstroppen, og at VG ble mest sannsynlig tipset av politiet.

så då visste SH vad alla som läste hans uttalande i media tänkte?
Citera
2020-12-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Hvorfor kan man ikke omtale ex svoger? Som jeg har forstått det er han sentralt vitne og han har jo selv vært ute i media.

Det er noen i tråden som har et sterkt ønske om å beskytte eks-svogeren. Man kvier seg ikke for å diskutere et annet viktig vitne, MB, lønnsansvarlig på Futuru*. Hver gang eks-svogeren bringes på banen, vekker dette irritasjon. Går du bakover i tråden, ser du hvilke brukere dette gjelder.
Citera
2020-12-30, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det er noen i tråden som har et sterkt ønske om å beskytte eks-svogeren. Man kvier seg ikke for å diskutere et annet viktig vitne, MB, lønnsansvarlig på Futuru*. Hver gang eks-svogeren bringes på banen, vekker dette irritasjon. Går du bakover i tråden, ser du hvilke brukere dette gjelder.

Hva skal du gjøre med det navnet da?
Senast redigerad av Tennsfjord 2020-12-30 kl. 18:25.
Citera
2020-12-30, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Mulig du er den eneste i norge som ikke har fått med seg at AE hadde snakket med venner om å flytte?

Men har du og jeg egentlig ikke så mye å snakke om? Du roper bare bevis, bevis så jeg ser det som lite meningsfullt å sitte å poste alle bevis til deg fordi at du ikke finner opplysningene selv.

Selvfølgelig roper jeg på bevis når du påstår så hardnakket at AEH skulle flytte til Gjøvik.

Jeg har fått med meg at hun søkte etter boligher på finn.no. Det er det veldig mange som driver med som tidtrøyte. Det er ikke bevis det heller.

Det som derimot er bevist, var at AEH kontaktet håndverkere for å pusse opp hjemme i SV 4
Citera
2020-12-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Men legg merke til noe annet: nvaf forsøkte å bringe eks-svogeren inn i tråden. Eks-svogeren skal ikke omtales, og da fungerer Espås-saken utmerket som lynavleder.

Ja, jeg la merke til det samme. Plutselig handlet det om en helt annen sak. Vedkommende kom tidligere trekkende med et bilde av tommelen til BB som han synes lignet på tommelen til hettemannen. Nå har han altså fått det for seg at TH er Trude Aspås drapsmann og henter frem en tegning som kan ligne på en hel haug av norske menn.

Tråden blir så tullete og dette er ganske mistenkelig i seg selv.
Citera
2020-12-30, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Selvfølgelig roper jeg på bevis når du påstår så hardnakket at AEH skulle flytte til Gjøvik.

Jeg har fått med meg at hun søkte etter boligher på finn.no. Det er det veldig mange som driver med som tidtrøyte. Det er ikke bevis det heller.

Det som derimot er bevist, var at AEH kontaktet håndverkere for å pusse opp hjemme i SV 4

Hun leitet på Finn.no og i en facebookgruppe. Hun satt også å leste om skilsmisse og hvordan hun skulle gå fram.
Det med håndtverkere er nok mer på vegne av TH. Det var jo trossalt han som sto som eier av huset.
Det med at hun anskaffet valp er heller ikke noe tegn på at hun skulle bo i Sloraveien. Valpen kunne hun jo bringe med seg uansett.
Citera
2020-12-30, 18:44
Medlem
Lonnrots avatar
Från det ena till det andra... Hur högt över Ask flyger planen som ska till o från Gardemoen? Det är en mil från Ask ungefär...

Har tH ett finger med i spelet där också kanske?
Citera
2020-12-30, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennsfjord
Hun leitet på Finn.no og i en facebookgruppe. Hun satt også å leste om skilsmisse og hvordan hun skulle gå fram.
Det med håndtverkere er nok mer på vegne av TH. Det var jo trossalt han som sto som eier av huset.
Det med at hun anskaffet valp er heller ikke noe tegn på at hun skulle bo i Sloraveien. Valpen kunne hun jo bringe med seg uansett.

Jeg har også lett både på facebook og finn.no etter boliger. På facebook for å hjelpe en student. På Finn.no bare for morro skyld. Etter mange år fant jeg også seperasjonspapirer i en skuff som jeg selv hadde fylt ut under en krangel og som jeg hadde glemt lå der. Sånt som kan skje etter et langt samliv.

Dette kan selvfølgelig bety at hun tenkte på å flytte, men det er like stor sannsynlighet for at hun ikke hadde tenkt det og det er ikke noe som vil holde i en rettsak. Hva vitnemålet av de i AA -foreningen betyr, må vi vite mer om før vi kan slå fast noe. Det er andre vitnemål fra de nærmeste de vennene og fra barna.

Vi vet også for lite om den x-svogeren som fremstår veldig mistenkelig.
Citera
2020-12-30, 18:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Från det ena till det andra... Hur högt över Ask flyger planen som ska till o från Gardemoen? Det är en mil från Ask ungefär...

Har tH ett finger med i spelet där också kanske?

Han är nog inte inblandad där, åtminstone har media inte nämnt honom som utvecklare eller något annat...
Men fytti jävla helvette för en tragedi, 12 missade nu...
Citera
2020-12-30, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
men hur vet du att bilden liknar då?
Fordi jeg vet hvem det er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto