2020-12-30, 11:01
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
Fuck har missat de, brinner lönen inne då?
Nej. Men nästa vecka. Alla konton som börjar med GB försvinner i årsskiftet. Säg till coachen att du måste ändra.
2020-12-30, 11:04
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Skönt vi har mods som kollar tråden och coacher i chatten haha fittslickare hela bunten shoutout mammas källare

Vem har skadat Amir?
Vad har hänt med Amir? Han var på krogen igår och hällde i sig drinkar
2020-12-30, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stitchbitch
Vågar jag fråga två saker till tro?

Var kan man lära sig kortkommandona i Snabbcentralen?

Om man bor i Sverige, vilken skulle ni rekommendera: Revolut, N26 eller Transferwise?
Om man bor i Sverige rekommenderar jag att fly landet snabbt bara massa skjutningar och blattar
2020-12-30, 12:39
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Igår när han var på krogen och skulle beställa, sur som fan, så frågade han bartendern "Ja vill ha HaràSh! HaràSH! Förstår du?" Och bartendern svarade "Nej.. hah" och Amir sade "En åll".
Sen satt han där bitter och kåt.
Tungknullar din anal, låt oss höra mer historier om TRL.
2020-12-30, 13:26
Medlem
Ni som använder N26, är det säkert? Tänkte skaffa kort där men när man reggar så frågar dom om vart jag betalar skatt;

"We need to ask because of CRS(new tab). Please include all countries in which you are tax resident. We are obliged to report certain information about your account(new tab) to the Federal Tax Office for the purpose of sharing it with your country of residence."

Tycker inte det låter så säkert.
2020-12-30, 13:28
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Var kan man lära sig kortkommandona i Snabbcentralen?
Håll inne Alt och tryck på nån av knapparna du hittar i Settings. Standard är att Alt+Q hoppar till players log, Alt+W hoppar till targets log, Alt+A hoppar till meddelandefältet, Alt+S öppnar senaste bilden i konversationen, Alt+Z öppnar bildväljaren och Alt+X tar bort en attachad bild om du lagt till en (innan du skickar, ofc)
2020-12-30, 15:26
Medlem
R4hu7s avatar
Kan ni slå denna kommentar? "Nu ska jag gå och strypa en neger, pressa ut en bajskorv alltså". HAHAHAHAH!
Hur kan man inte älska detta jobb?
2020-12-30, 15:31
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Hoppas inte du blev kränkt bara? Han menade ingenting rasistiskt med det så du vet, du behöver inte vara ledsen <3
Håll käften, inget kränker mig när jag får min lön
2020-12-30, 15:44
Medlem
stitchbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Om man bor i Sverige rekommenderar jag att fly landet snabbt bara massa skjutningar och blattar

Skulle gladeligen flytt igår om det inte vore för ett par mindre människor som vill träffa sin far ibland, trots att han borde kastreras, lobotomeras och deporteras.
Har t.o.m tillgång till ett hus vid varmare breddgrader, men får vänta typ 10 år.
2020-12-30, 15:54
Medlem
stitchbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Håll inne Alt och tryck på nån av knapparna du hittar i Settings. Standard är att Alt+Q hoppar till players log, Alt+W hoppar till targets log, Alt+A hoppar till meddelandefältet, Alt+S öppnar senaste bilden i konversationen, Alt+Z öppnar bildväljaren och Alt+X tar bort en attachad bild om du lagt till en (innan du skickar, ofc)

Tusen tack! Nu ser jag vart det är. Sparar säkerligen lite pill på musen när jag väl lärt mig.
2020-12-30, 17:48
Medlem
Citat:
Skulle gladeligen flytt igår om det inte vore för ett par mindre människor som vill träffa sin far ibland, trots att han borde kastreras, lobotomeras och deporteras.
Har t.o.m tillgång till ett hus vid varmare breddgrader, men får vänta typ 10 år.
Men tack för din livshistorian, sorgligt att du har barn, f-k roasties, f-k normies
2020-12-30, 20:19
Medlem
cw bubbisar logga in kön är pyskos stor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in