2020-12-30, 16:59
Medlem
irriducibiliis avatar
Ja.

Jag är en sån där missbrukande, deprimerad fet jävla förlorare som inte orkar sköta ett heltidsjobb.
Det går 4-20 veckor, sen börjar jag sjukanmäla mig - bara för att slippa. Om jag så ska offra min vänstra arm för att slippa en enda jävla dag till.
Jag har varit den där killen som varit sjukskriven med 12tusen i inkomst i månaden och sålt gräs och amfetamin för 20tusen till i intäkt och knullat massa snygga slampor. Men nu har jag kommit till en ålder, där jag vill bli pappa men inte orkar slita heltid. Och att hitta ett 60-80% jobb, det är svårt.
Jag kommer fortsätta glida sjukskriven.

Men jag vill bli pappa. Kollar vi statistiskt sätt, så blir 6,1 av 10 dvs 61% pappor som låginkomsttagare.

KÄLLA: https://fof.se/tidning/2018/8/artikel/farre-man-blir-pappor

För det var som en spärr jag hade förr, jobbar jag inte heltid kan jag inte bli pappa.
Nu har jag hittat en fet brud utan jobb som vill göra baaaarn.
Hur skaffar man barn enklast möjligt som en fattig man?
Citera
2020-12-30, 17:02
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
Ja.

Kidnappning ?
Citera
2020-12-30, 17:03
Medlem
Turist i tidens avatar
Citat:
Ja.

Jag är en sån där missbrukande, deprimerad fet jävla förlorare som inte orkar sköta ett heltidsjobb.
Det går 4-20 veckor, sen börjar jag sjukanmäla mig - bara för att slippa. Om jag så ska offra min vänstra arm för att slippa en enda jävla dag till.
Jag har varit den där killen som varit sjukskriven med 12tusen i inkomst i månaden och sålt gräs och amfetamin för 20tusen till i intäkt och knullat massa snygga slampor. Men nu har jag kommit till en ålder, där jag vill bli pappa men inte orkar slita heltid. Och att hitta ett 60-80% jobb, det är svårt.

Men jag vill bli pappa. Kollar vi statistiskt sätt, så blir 6,1 av 10 dvs 61% pappor som låginkomsttagare.

För det var som en spärr jag hade förr, jobbar jag inte heltid kan jag inte bli pappa.

Citat:
Hej

Jag är en man i 30 års åldern, som varken har partner eller barn och som numera kanske har 1-2 vänner jag träffar då och då.
Men det är inte (längre) något som jag lider av även om jag hade en krisperiod där jag såg mig själv som tragisk. Ofta får man höra "ångest, tragiskt" osv när nån är väldigt ensam.
Jag har inte ens något jobb, är sjukskriven sedan över 1 år tillbaka.

Nyckeln för mig är alla mina hobbys och intressen, som gör att jag är ständigt sysselsatt och underhållen. Utöver det även träning och en del alkohol.
Jag riktigt sitter i min stora sköna soffa och ryser av välbehag och myser av ensamheten till en bra fotbollsmatch och med en bira upphälld i glaset.
Jag har blivit så van vid min ensamhet och jag uppskattar den. Jag gillar den verkligen och tror faktiskt idag att jag 6 dagar av 7 föredrar den framför något annat när jag visualiserar det.
Misstänker att jag har någon form av asperger/autism men absolut inte säkert har ingen diagnos på papper iallafall.

Är det någon som känner igen sig? Kan man vara lyckligare och må bättre i sitt eget sällskap än att vara omgiven av andra människor? Vad är felet på mig?
Jösses...
Citera
2020-12-30, 17:06
Medlem
Pallar du inte ett jobb lär du inte palla en unge. De är skitjobbiga.
Citera
2020-12-30, 17:15
Medlem
mikaelss avatar
Låter verkligen som gener värda att föra vidare, världen vet inte vad den missar.
Citera
2020-12-30, 17:20
Medlem
irriducibiliis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Låter verkligen som gener värda att föra vidare, världen vet inte vad den missar.

Det är inte det det handlar om, det handlar om att individen inte vill missa familjebildningen helt enkelt. Skiter i vad avkomman gör så länge jag får hålla min först födda i famnen.
Citera
2020-12-30, 17:31
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels

Vad roll spelar det, världen är full med idioter, en från eller till gör inget skillnad.

OnT; TS, det finns lowlife brudar likt dig, satsa på dem
Btw, om somalier och araber förstår och mjölka staten på barnbidrag, då får man vara rejält efterbliven, om man inte förstår och göra samma procedur.
Senast redigerad av TantRossin 2020-12-30 kl. 18:19.
Citera
2020-12-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ja.

Du är försörjd av samhället samt brottsling, hur ska du klara av ansvaret för ett barn?
Nej släpp det.
Citera
2020-12-30, 17:35
Medlem
Finns säkert många White trash tjejer i ditt område om du är wt?? 🤣
Citera
2020-12-30, 17:36
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
JFör det var som en spärr jag hade förr, jobbar jag inte heltid kan jag inte bli pappa.

Jistanes... Skolkade du hela grundskolan? Du och den feta bruden ser till att ha en mysig kväll, när ni sedan går och lägger er kramas ni lite extra. Efter ca: 9månader kommer en skrikande liten unge som ett brev på posten.
Citera
2020-12-30, 17:38
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Vad roll spelar det, världen är full med idioter, en från eller till gör inget skillnad.

Håller med. Det är dessutom ganska underhållande att studera dom om man håller lite avstånd.
Citera
2020-12-30, 17:39
Medlem
Silverfiskarnas avatar
kan du inte köpa en realdoll eller vad de kallas? Alltså en docka som är hyfsat verklighetstrogen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in