2020-12-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Bildene på hvordan TH så ut i 96 kan hva vanskelig og finne

Då må man kontakta journalister som skrivit och visat bilder om de kan hjälpa till. Om det är viktigt,
vilket jag inte tror!
Citera
2020-12-30, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Her er en bildene på TH år 2001 som jeg fant

Link

https://www.dn.no/staticprojects/2020/04/tom-hagen/

Jag tycker han är rätt så snygg , det är vad jag ser och det må nu förarga många!
Har ingenting att göra med om man är TT eller anti -TT.
Citera
2020-12-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Enig, den meningsløse setningen fra SH blir brukt av TT for det den er verdt som nå eneste gjenværende halmstrå for å forfekte TH’s uskyld.

Setningen betyr ikke annet enn at «det er ikke som dere tror, det finnes ikke dna eller fingeravtrykk som knytter TH til drapet på sin kone». Hva visste vel SH om hva «vi» tror? Hva er revolusjonerende i dette utsagnet? Et tåpelig og lite gjennomtenkt utsagn totalt uten betydning fra en som er godt betalt for å snakke TH’s sak.

Jag tolkar annorlunda än ni.
För mig kan SH:s uttalande betyda att det kan finnas en annan GM, men som man inte kan gå ut med
då uttalandet gjordes, i brist på bevis.
Återstår att se ... det är polisens sak att utreda, inte SH:s?

Att jag lägger vikt vid uttalandet beror till del på när SH gjorde det, nämligen i känsligt skede
då alla väntade på svar. Jag tror det finns tyngd och mening i hans uttalande.
Det gjordes inte som "utfyllnadsprat". SH är känd för att undvika sådant prat.
Senast redigerad av Moschata 2020-12-30 kl. 16:27.
Citera
2020-12-30, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dette er ikke en lek, men jeg registrerer at du ikke ser alvoret i denne saken, mtp alle fjasete kverulerende nonsens-kommentarene dine. Det blir vel mye dobbelmoralsk bajasisme fra din side.

Innlegget mitt forklarer hvorfor SH ikke kan forsvare TH ifm lekkasjene i media, pga at det er klausulerte opplysninger. Det sier ganske mye om hvilken innstilling politiet har i denne saken, og det er ikke et pent bilde kombinert med lekkasjene.
Du trenger ikke forsøke å late som at saken er løst, så når SH har sagt at "det er ikke som dere tror", så kan jeg påminne deg om, at tiden som har gått siden SH uttalte de ordene, så har uttalelsen blitt styrket. Politiet har ingen styrket sak siden den gang. Det politiet mente var bevis, viste seg å være en illusjon, så SHs ord står ved lag.

Du henger her i tråden og er stor i kjeften, noe mer ser jeg ikke i dine korte setninger.

Tack för de orden Havhest, det var på tiden.
SH är inte en lekman och han vet att varje ord ska finnas täckning för.
Citera
2020-12-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg håper politiet leser i tråden.

Fantombildet fra Trude Espås-saken, ligner på én av dem som nå er dømt ifm darkroom-saken.

Tack. Har du en länk?
Citera
2020-12-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Politiet har så langt fastholdt siktelse på drap eller medvirkning til drap. Jeg ser egentlig ikke for meg at siktelsen vil bli frafalt.

Hva slags andre forbrytelser er det som har en strafferamme på inntil 21 år? Varianter av overgrep?

Når det gjelder våpensiktelsen, det var vel ulovlig innehav av våpen pluss ulovlig oppbevaring av våpen. Har sett at mange vurderer at inndragelse pluss bøter er vanlig straff for lignende forhold.

Men hva om våpnene er blitt brukt til alvorlig trusler. Eller om våpnene kan ha blitt brukt til andre straffbare handlinger. Feks til å true AE til å signere på ektepakt i 1993.

Det här sista, fetade .. Finns länk på det att se närmare på igen?
Varifrån kommer påståendet?
Citera
2020-12-30, 16:48
Medlem
Ursprungligen postat av nvaf
Da saken enda var ganske fersk var jeg i et middagsselskap. Der var det en som mente å vite at AEH hadde et forhold til en som bodde i Drøbak. Så lenge dette ikke er bekreftet, så er det for meg kun rykter. Hvis det stemmer, så trekker jeg heller ikke automatisk den konklusjonen at TH er GM. Kan like gjerne være elskeren.

Det hadde vært litt interessant å vite hvor x-svogeren bor. Om han bor i Drøbak, eventuelt om han har bodd der tidligere.

Og hvis han bor der, blir også bilen i Ås interessant.
.....

Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
På fisketur?

Varför det, detta kan nog ha större relevans än mycket annat som man tror i tråden.
Som jag läst av den du svarar, finns bara sund skepsis och fakta om möjligt.
Låt oss veta mer om denna "fisketur". Hjälp till!
Citera
2020-12-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Men legg merke til noe annet: nvaf forsøkte å bringe eks-svogeren inn i tråden. Eks-svogeren skal ikke omtales, og da fungerer Espås-saken utmerket som lynavleder.

Hvorfor kan man ikke omtale ex svoger? Som jeg har forstått det er han sentralt vitne og han har jo selv vært ute i media.
Citera
2020-12-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
At tiltalen vil vil bli tilpasset bevisene de sitter på.
Ulovlig våpenbesittelse?
Citera
2020-12-30, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Tack. Har du en länk?
Nei dessverre, navnet på vedkommende er ikke publisert i media.

På tross av at denne personen er dømt så blir familien og den dømte beskyttet i media - i motsetning til TH.

Tankevekkende synes jeg.
Citera
2020-12-30, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Men legg merke til noe annet: nvaf forsøkte å bringe eks-svogeren inn i tråden. Eks-svogeren skal ikke omtales, og da fungerer Espås-saken utmerket som lynavleder.
Ja, du har nok rett i det :-)
Citera
2020-12-30, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Enig, den meningsløse setningen fra SH blir brukt av TT for det den er verdt som nå eneste gjenværende halmstrå for å forfekte TH’s uskyld.

Setningen betyr ikke annet enn at «det er ikke som dere tror, det finnes ikke dna eller fingeravtrykk som knytter TH til drapet på sin kone». Hva visste vel SH om hva «vi» tror? Hva er revolusjonerende i dette utsagnet? Et tåpelig og lite gjennomtenkt utsagn totalt uten betydning fra en som er godt betalt for å snakke TH’s sak.
Mitt uthevede:
SH visste at TH hadde blitt pågrepet av beredskapstroppen, og at VG ble mest sannsynlig tipset av politiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in