2020-12-06, 06:13
Medlem
--Blackbird--s avatar
Mitt gamla konto har en notifikationsgrej uppe i högra hörnet som aviserar när någon har citerat mig. Men mitt nya konto har inte det.
Varför?
Citera
2020-12-06, 06:16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --Blackbird--
Mitt gamla konto har en notifikationsgrej uppe i högra hörnet som aviserar när någon har citerat mig. Men mitt nya konto har inte det.
Varför?

För att du måste varit medlem i minst en månad och postat minst 50 inlägg för att få det.
Citera
2020-12-06, 06:27
Medlem
--Blackbird--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
För att du måste varit medlem i minst en månad och postat minst 50 inlägg för att få det.
Tack.
Vore bra att få information om det. Varför inte lägga till den informationen i det automatiska privata meddelandet som alla nyregistrerade får.
Citera
2020-12-06, 06:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --Blackbird--
Tack.
Vore bra att få information om det. Varför inte lägga till den informationen i det automatiska privata meddelandet som alla nyregistrerade får.

Fast då finns det ju tusen andra saker att informeras om också. Sådant som nyregistrerade användare alltid ska kolla upp själv. Ska information om allt som kan fås fram genom att t.ex. läsa regler, läsa FAQ, använda sökfunktionen etc. listas i det automatiska privata meddelandet så blev det ett låååångt meddelande.
Citera
2020-12-20, 18:36
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Varning: Du har nu förbrukat 80.2% av din PM-kvot.

Vad exakt är detta för nytt påfund..?
Citera
2020-12-20, 18:37
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Vad exakt är detta för nytt påfund..?
Inget nytt påfund, antalet PM man kan spara har varit begränsat länge.
Citera
2020-12-20, 18:38
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Inget nytt påfund, antalet PM man kan spara har varit begränsat länge.

Vilket betyder jag måste rensa lite gamla pm..?
Citera
2020-12-20, 19:27
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Vilket betyder jag måste rensa lite gamla pm..?

Ja, precis!
Citera
2020-12-20, 19:34
Medlem
Var hittar man modeller paparazzi delen?
Citera
2020-12-20, 19:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsattz
Var hittar man modeller paparazzi delen?

(FB) Modeller, paparazzi och kändisbilder
Citera
2020-12-30, 11:19
Medlem
Tepexs avatar
Osäker om detta hamnar rätt det berör iaf Kultur: allmänt

Användare kan ju posta sina egna trådar för Egen musik: feedback och Egna texter: noveller och lyrikfår man posta en tråd för Egna Konstverk?

Det finns en 2003 tråd *** Egna konstverk *** men man drunknar i mängden av döda länkar, andra verk och det är inte lika ämnesspecifikt som ovanstående ämnen är, kan inte säga säkert men har sett någon tråd där en användare gjorde teckningar efter requests (i en egen tråd).

Tackar för hjälpen
Citera
2020-12-30, 15:36
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tepex
Osäker om detta hamnar rätt det berör iaf Kultur: allmänt

Användare kan ju posta sina egna trådar för Egen musik: feedback och Egna texter: noveller och lyrikfår man posta en tråd för Egna Konstverk?

Det finns en 2003 tråd *** Egna konstverk *** men man drunknar i mängden av döda länkar, andra verk och det är inte lika ämnesspecifikt som ovanstående ämnen är, kan inte säga säkert men har sett någon tråd där en användare gjorde teckningar efter requests (i en egen tråd).

Tackar för hjälpen

Tråden du nämner är startad 2003, ja, men är ju i allra högsta grad levande än idag så det lär vara den du, precis som andra, får hålla dig till.

Annars kan du ju alltid PM:a mod i forumdelen och fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in