Hoff till Blues verkar det som. Perry signar med Habs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollfeeder
Ja, det där var en bättre trade.

I slutändan fick man alltså Stepan, Paquette och Coburn. Blev av med 2 IR-spelare(Nilsson+Gaborik) och når nu även upp till salary floor. Allt detta för en lite sämre 2nd round pick 2021.
Har slängt mycket skit åt Dorions håll genom åren men han har tystat mig rejält denna offseason
Stanley Cup på ingång nu