Citat:
Ursprungligen postat av
LawNumberSix
Det finns två problem med HB:
1. Han är alkoholist.
2. Han ljuger.
Ingen normal människa dricker sej full varje dag.
Senaste inlägget sitter han och ljuger tittarna rakt i ansiktet om att han inte rensar bland kommentarerna utan att det bara är Google, bullshit!
Tycker det är synd att han super och att han ljuger, för han hade kunnat sköta detta bättre.
Sen kan man undra vilka det är som sitter och hissar honom till höjderna dagligen, trots att jag håller med om mycket som tas upp så kan jag inte ta HB seriöst.
Tyvärr HB, vet att du läser detta, men sluta sup och sluta ljug!
Det är ju en sak att hålla med om enskildheter som att vi haft en heltokig invandringspolitik i Sverige och lite annat men som helhet håller jag med om att Bergmark är en sjövilt ljugande fylltratt till galning och stollarna i hans närhet som syster No Mercy och konspirationsteoretikerna Fritjof och Henning Witte gör knappast saken bättre.
Han tror det är vänstertroll som jävlas med honom men jag tror i likhet med en tidigare postare att det snarare är tvärtom. Jag skulle i alla fall vara helnöjd med en vänster-Bergmark som skulle sitta i lortig arbetarskjorta och sluddra om att vi måste höja skatterna, öka invandringen och förstatliga Wallenberg-imperiet samtidigt som vi solidariskt försvarar arbetarstaternas landvinningar i Nordkorea och i Venezuela mot borgerlig hatpropaganda.