2020-12-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg stilte spørsmålet: Hva har styrket mistanken mot TH etter VG- artikkelen, og etter at politiet måtte innrømme at de feilaktig hadde beskyldt TH for å ljuge?

Du og de der spørsmålene dine. Og så begynner du å peppre side etter side. Jeg gidder ikke sånn sjef. Spørre pent.

Jeg har svart hva som har styrket mistanken mot han i mine øyne.
Og hvor bevisene forsvant? Les:

Dette ble begått i et hus der han bor og hans dna er overalt. Kan være smart å eliminere betydningen av dna. Unntatt på hennes klær og sko, der er det verre. Dna fra han under knehasen på buksen.
Naboer var vekk, det var i arbeidstiden til folk
Det var vasket
Hun er vekk så der får en ikke noe spor og sår i naturen kunne forsvinne
Politiet måtte sitte stille lenge.
Oppslag i media kunne gitt vitner, det mistet de også
Folk kan glemme og mistolke det de så, det var masse folk rundt huset i tiden før, stige opp etter veggen også.
Det var overveldende spetakulært med monero, hva slapp unna oppmerksomhet.

Listen er ikke fulltegnet
Citera
2020-12-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja det är perverst att försvara en sådan man genom att försköna och ignorera sanningen...
Da alle dokumentene ble gravd fram gikk historien over i en annen liga. Da ble det fryktelig grovt

Og så våpen i kombinasjon med trusler , uregistrert våpen, da kan en lure på om ikke flere trusler er sann.

Jeg trodde ikke det før våpnene og trusler om vold kom fram. Kan alt dette være skjult for barna
Citera
2020-12-28, 23:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Da alle dokumentene ble gravd fram gikk historien over i en annen liga. Da ble det fryktelig grovt

Og så våpen i kombinasjon med trusler , uregistrert våpen, da kan en lure på om ikke flere trusler er sann.

Jeg trodde ikke det før våpnene og trusler om vold kom fram. Kan alt dette være skjult for barna

ja det blir bara värre och värre, alla dessa historier om hot såg jag som ointressanta tills de senaste nyheterna kom, men det här visar inte en bra man, långt ifrån...

ja i det mest extrema fallet behöver inte barnen veta allt som har hänt ...
Citera
2020-12-28, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Er det flere enn meg som syntes det er merkelig med hettemann 1+2 samt Futurum mann 1+2?
Klarer ikke å legge de bort uten mer info.

Noen som vet hvem som meldte seg?
Politiet uttaler at han er sjekket ut. Antar dette er til å stole på selv om vi diskuterte heftig hvem det kunne være. Hettemann 2 ligner ghh, men politiet må ha kontroll på disse.
Citera
2020-12-28, 23:33
Medlem
Citat:
Du og de der spørsmålene dine. Og så begynner du å peppre side etter side. Jeg gidder ikke sånn sjef. Spørre pent.

Jeg har svart hva som har styrket mistanken mot han i mine øyne.
Og hvor bevisene forsvant? Les:

Dette ble begått i et hus der han bor og hans dna er overalt. Kan være smart å eliminere betydningen av dna. Unntatt på hennes klær og sko, der er det verre. Dna fra han under knehasen på buksen.
Naboer var vekk, det var i arbeidstiden til folk
Det var vasket
Hun er vekk så der får en ikke noe spor og sår i naturen kunne forsvinne
Politiet måtte sitte stille lenge.
Oppslag i media kunne gitt vitner, det mistet de også
Folk kan glemme og mistolke det de så, det var masse folk rundt huset i tiden før, stige opp etter veggen også.
Det var overveldende spetakulært med monero, hva slapp unna oppmerksomhet.

Listen er ikke fulltegnet

Du beskylder meg for å pepre sidene med mine innlegg. Hvor mange innlegg har du selv hatt i løpet av noen få timer?
Jeg skal ikke "plage" deg med flere spørsmål. Det er tydelig at du unngår å gi konkrete svar på det du blir spurt om.
Citera
2020-12-28, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrus
Det kan hende at hun ble truet, og så turde hun ikke å si noe annet enn det TH ville at hun skulle si.
At AE var utro med svogeren er noe som Hellsculls har plantet her. Hellsculls sier at hun kjenner masse folk som sier at svogeren er forhatt, men samtidig spørres det etter navn på denne svogeren.
Nei, dette er rykter som kommer fra en annen bruker her i tråden - lenge før Hellscull registrerte seg på FB.
Citera
2020-12-28, 23:37
Avslutad
Citat:
Rent personlig synes jeg det ville være slitsomt å terpe og plage med en hauggammel utro historie. Tror ikke jeg hadde giddet. Enten legge det bak seg og gå ut i solen. Eller skille seg. Hvordan skille seg og få fred på sine gamle dager, uten å miste et øre? Det kan være et motiv
Vi trenger ikke late som at utroskap er en ubetydelig pytt-pytt-sak, for mange er det ikke det. Det betyr ikke at det er mange som dreper av den grunn. Her er det dessuten en svoger det er snakk om.
Citera
2020-12-28, 23:41
Medlem
Citat:
Da må en ta en grundig gjennomgang om hun ville forlatt barn og barnebarn oc sine trofaste venninner. Det krever veldig mye å leve uten noen av sine resten av livet. Er hun en som bare drar frivillig fra alle? For hun måtte jo gått frivillig ut av huset. Jeg synes hun virker som en som må ha sine om seg. Hun har i stor grad valgt familien, ingen karrierekvinne. Dette er 68 generasjonen. Det virker ikke som hun kastet seg ut i frigjøringen. Vil hun gjøre det når hun blir 67 år? Er det sannsynlig. Stikke av og bli usynlig?
det var slepespor så neppe frivillig.
Citera
2020-12-28, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Vi trenger ikke late som at utroskap er en ubetydelig pytt-pytt-sak, for mange er det ikke det. Det betyr ikke at det er mange som dreper av den grunn. Her er det dessuten en svoger det er snakk om.

Faktisk utroskap eller innbilt utroskap?
Citera
2020-12-28, 23:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

för det första spelar det ingen roll om det är lillebror, svoger eller brevbäraren, för det andra visar bara den historien vem TH är...
Citera
2020-12-28, 23:45
Medlem
Citat:
Han lever
Citera
2020-12-28, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
det var slepespor så neppe frivillig.
Snodig!
En av politiets hypoteser har vært at det kunne være en frivillig forsvinning. Dette fikk vi tidlig høre på en pressekonferanse.
Politiet hadde da allerede undersøkt S4, så vi må anta at politiet hadde oppdaget slepesporene.

Betyr det at du mener at politiet er idioter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in