Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffekrus
Det kan hende at hun ble truet, og så turde hun ikke å si noe annet enn det TH ville at hun skulle si.
At AE var utro med svogeren er noe som Hellsculls har plantet her. Hellsculls sier at hun
kjenner masse folk som sier at svogeren er forhatt, men samtidig spørres det etter navn på denne svogeren.
Jeg har sagt at det kan være at AEH var utro med eks-svogeren, og ikke broren til TH. Ingen har foreløpig kunnet komme med en troverdig forklaring på at min antakelse er feil. Hvis eks-svogeren har opplevd ubehagelig episoder med trusler, kan det indikere at eks-svogeren er identisk med beileren, og at det var denne situasjonen som førte til anmeldelse
Hvis min antakelse er riktig, er det logisk at eks-svogeren ikke veldig populær i familien. Dette er ikke oppspinn fra min side, uttalelsen om eks-svogerens stilling i familien, er også kommentert i et annet nettforum.
Eks-svogeren har i så fall med åpne øyne gått inn i et forhold hvor den ene parten er gift. Overhengende fare for å ødelegge en hel familie. Men pytt, pytt. Det stopper selvsagt ikke en egosentrisk beiler.