Citat:
Ursprungligen postat av
Varglig
Åja, passa dig. De kommer nog på ett sätt att tjäna pengar på vaccinationsaversion också.
Antivaxxare brukar väl ha förkärlek till preppng och liknande, går också att tjäna pengar på.
Det här kan jag hålla med dig om. Jag har tänkt på det som en orsak till varför de rasslar i buskarna (skrämmer till höger och vänster med corona). Samtidigt tror jag att ta del av skrämselpropaganda är ett gift, ett sätt att avfolka på ett subtilt sätt som många inte tänker på.
Men jag tror att det här med att tjäna pengar på folk som bunkrar gäller på medellång sikt.
På lång sikt skulle jag gissa att den självutnämnda eliten vill etappvis göra sig av med mänsklig arbetskraft (tex genom att smyga in saker i de ständigt återkommande "coronavaccinerna"), eftersom de behöver inte massor av människor.
Det är säkert samma gäng som fått alla att tro på att vi är "
för många människor på jorden".
Men att visa gott ledarskap genom att börja med sig själv, nä se det hade dem inte tänkt göra. Dubbla måttstockar.
Citat:
Förresten om man häller gift i vaccinet så arbetarklassen dör så kan man inte tjäna pengar på arbetarklassen, tvärtom. Friska arbetare ger mer klirr i kassan. Du får nog jobba lite på din teori där, så den blir mer logisk.
Din utgångspunkt är inte samma som min. Jag tror inte den självgoda eliten ser en användning av mer människor på jorden än att de kan ha kontroll på dem, och att de återstående människor är perfekt programmerade (givetvis chippade också) så de kan tjäna denna självutnämnda elit som slavar, utan något egentligt val.
Förresten, varför tror du annars att alla gifter och hormonstörande ämnen (som minskar fertiliteten enormt) bara råkar finnas i omloppsbana, sedan länge nu? Hur sannolikt är det? Vi har aldrig fått rösta om de ska förekomma i vår närmiljö.
Så det är korrupta politiker som har godkänt dem medvetet (via lobbying), och syftet kan bara vara för att göra den stora folkmassan sjuk, dum, energilös och dö i förtid.
Nu har vi något som heter coronavaccin. Detta så kallade "vaccin" kommer från den rika eliten, det vet alla om. Då kan man undra i ljuset av det jag tidigare skrivit, varför skulle de vara besatt helt plötsligt av att vilja läka människor runt hela jorden från coronaviruset?
Ser vi att eliten själv är först ute med att ta sitt eget vaccin? Och om någon av dem symboliskt tagit ett "coronavaccin", säkert för att påverka optionen, så hur vet vi att deras "vaccin" är samma som de avser att försöka tvinga på alla andra?