2020-12-19, 09:58
Medlem
Detta måste jag testa och hitta en sjyst dos sen blanda med 4-ho-met. Tror ni eller vet ni om det är sjyst blanda MXE och 4-ho-met eller det är rakt nej?? Tänkte om dom funkade så måste ju DMXE med funka. Ska bli kul och spännande detta.
Citera
2020-12-19, 15:13
Medlem
5hulgins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Detta måste jag testa och hitta en sjyst dos sen blanda med 4-ho-met. Tror ni eller vet ni om det är sjyst blanda MXE och 4-ho-met eller det är rakt nej?? Tänkte om dom funkade så måste ju DMXE med funka. Ska bli kul och spännande detta.

Jag har gjort liknande blandningar och fått trevliga resultat, tänk på att 1 + 1 = 3 ibland när det gäller Psykadeliska droger, så håll doserna låga i början och pröva dig fram.
Citera
2020-12-19, 15:28
Medlem
5hulgins avatar
Har forskat på 250 mg nu, första kvällen fick jag ett kraftigt rus och mådde lite kasst dagen efter, typ som stonedmonkey skrev. Andra kvällen fick jag betydligt svagare rus på samma mängd, så tror att tolleransökningen är kraftig på denna.

Ska köpa in lite mer och forska vidare innan jag bestämmer mig för vad jag tycker om denna, är ett stort fan av Dissolaciva, gillade MXE skarpt när det fanns, hade tur och fick tag i ett gram inrikes i sommras, för 900 kr, galna priser men det är väl tillgång och efterfrågan som styr, tog iallafall slut fort och kommer väl antagligen gå flera år och ett flertalet analoger igen innan man stöter på the real deal.
Citera
2020-12-20, 17:28
Medlem
Denna är väldigt potent! Efter knappt 50 mg är jag en konkav playdough
Citera
2020-12-21, 16:01
Medlem
Tycker denna har skön afterglow, det tog några dagar till baseline men jag känner mig mer taggad och pallat gå promenader idag tex...

Dosera försiktigt! Jag gick loss för mkt och minns inte mkt av ruset. Börja smått!

Såhär efterhand mår jag som sagt 1+ över det vanliga!
Citera
2020-12-27, 19:31
Medlem
5hulgins avatar
Har svårt att bestämma mig för vad jag tycker om den här, har forskat på totalt 500 mg i 2 omgångar. Mina reflektioner såhär långt;

- Suget för att återdosera är ganska stort

- Man blir pigg, efter 250 mg med senaste dosen runt 21, har jag inte kunnat somna förrän 5 - 6, andra gången dygnande jag

- Har inte upplevt samma skjuts ut i hyperspace som på MxPir, 3-ho-pcp eller MXE. Får helt klart ett välmående men känns inte så trippigt.

Vad säger ni andra psykonauter som hunnit testa denna?
Citera
2020-12-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5hulgin
Har svårt att bestämma mig för vad jag tycker om den här, har forskat på totalt 500 mg i 2 omgångar. Mina reflektioner såhär långt;

- Suget för att återdosera är ganska stort

- Man blir pigg, efter 250 mg med senaste dosen runt 21, har jag inte kunnat somna förrän 5 - 6, andra gången dygnande jag

- Har inte upplevt samma skjuts ut i hyperspace som på MxPir, 3-ho-pcp eller MXE. Får helt klart ett välmående men känns inte så trippigt.

Vad säger ni andra psykonauter som hunnit testa denna?

Du pratar megastora doser för en ovan eller nybörjare. Så den som läser detta ej doserar 250mg i en omgång för detta är väldigt potent, skulle säga att den dosen räcker för att söva ner en man 80-90kg i ett par timmar. Även om du syfta på 250mg en hel session.

Men det är min uppfattning, av den lilla forskning jag gjort. Riktigt potent pulver!
Citera
2020-12-28, 07:45
Medlem
5hulgins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420
Du pratar megastora doser för en ovan eller nybörjare. Så den som läser detta ej doserar 250mg i en omgång för detta är väldigt potent, skulle säga att den dosen räcker för att söva ner en man 80-90kg i ett par timmar. Även om du syfta på 250mg en hel session.

Men det är min uppfattning, av den lilla forskning jag gjort. Riktigt potent pulver!

Ja, jag uttryckte mig klumpigt. Jag har tagit 250 mg per session/kväll. Doserar inte mer än 50 - 75 mg åt gången. Alltså 250 mg utspritt på ett par timmar.
Citera
2020-12-28, 09:48
Medlem
Nån som testat denna oralt?
Citera
2020-12-31, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dissohead
H** pushar priserna helt sinnessjukt nu. Sälja lagliga RCs med ett grampris högre än kokain eller ketamin? Nej tack. Verkar inte vara så potent heller. Får hoppas konkurrenterna tar in denna till ett rimligare pris. Om inte vi konsumenterna bojkottar ockrare kommer priserna bara att stiga.
Så jävla dyrt är det väl ändå inte? Dessa sortens droger är inte direkt något en normal funtad person tar dagligen. Är skiten hyffsat potent bör 1 gram räcka till många doser. Tycker du 1000-1250+kronor är mkt så bör du nog utbilda dig och skaffa dig ett jävla jobb. Fins folk som bränner 2-4lax per krogrunda på jävla alkohol lol
Citera
2021-01-01, 12:47
Medlem
Asklepioss avatar
Riktigt bra upptag intranasalt!
Har gjort rejält med tester och tycker den är väldigt lik S-Ketamin.

Har utvärderat & stresstestatat sprayflaskorna, substansen är extremt vattenlöslig och innehållet är svårt att "rubba" den grund av steril koksaltlösning som jag tillverkat för mina nässprays-flaskor innehållande DMXE fungerar förvånansvärt väl. Det Är Nästan som att det är en annan substans jämfört med peroralt intag.
Det slår på rejält och omgående Efter att vi har optimerat intranasal ROA framför Peroral / övrigt. . Kan tänka mig att det är så nära känslan av att få en substans I.V.
. Sänkte doseringen med den nässprayprodukt som jag arbetat med under ca en månad, samplat, analyserat, utvecklat och kvalitet-testat samt utsatt sprayflaskan för flera stresstest samt kontrollerat att lösningen står sig sterilt & varje Sprayduch har en korrekt dos vid varje spray, finjusterat dosering på mcg-nivå för att personer ska kunna ta denna nya substans så säkert som möjligt.

Efter alla tester, feedback med mer så valde vi att sänka Doseringen till 14,75mg per spraydusch, vilket vi annars använde samma dosering vid perorala doser. Runt 25 mg per dos initialt.
I Nässpraylösning, då det blev påtagligt kraftigare effekt vid intranasal administrering, varefter vi valde att dra ner doseringen rejält, till 14,745454....mg per Sprayduch/dos.

Detta är så nära jag kommit det läkemedel som vi numera lanserat i Sverige efter Forskning på Karolinska. Där man använder S-Isomern av Ketamin för att behandla medelsvåra till svåra depressiva tillstånd, som ett alternativ till ECT-behandling. Alltså, efter forskning på Karolinska så har man tagit fram ett unikt läkemedel i Nässpraysformat likt denna.

Kul att det utvecklas nya mediciner och att vi i Sverige inte drar oss lika mycket när det kommer till kontroversiella substanser som Ketamin.

Privat har har jag innan detta, tillverkat en närmast identiskt läkemedel, S-Ketamin-nässprayen som finns som är det absolut senaste och något som skiljer sig från alla traditionella mediciner vid svår depression. Doserade mitt imiterade nässpray-medicin så nära jag bara kunde samt använde mig av S-Ketamin & tillverkade därmed samma läkemedel som Nyligen lanserats som ett alternativ till personer som lider av svår depression.

S.Ketamin-Nässprayen inspirerade till att göra denna substans som nässpray och vi har försökt att hitta ekvivalent dos(Subjektivt efter en handfull skara av personer fått utvärdera, har personligen utfört tester då jag provat S-Ketaminnässprayen, i samma dosering som läkemedlet.)
Det är slående liknande egenskaper denna DMXE -Nässpray jag tillverkat jämfört med det läkemedel som finns som Nässpray med S-Ketamin. Smakar till och med väldigt lika, doft samt merparten av alla delade egenskaper. DMXE är mer dospotent, samt ger en starkare effekt, utan att förändra perceptionen lika starkt som ketamin gör. DMXE är lite mer "Vimsig" men saknar psykedeliska inslag nästan helt. Den har lite kortare "peak" och är mer euforisk än S-Ketaminnässpray.

S-Ketaminet i Nässpraysmedicinen doseras ca 28 mg per Spray. Då Vi valt att producera nässprayerna doserade 14,75 Mg / Sprayduch med DMXE leder till slutsatsen att DMXE är ungefär dubbelt så dospotent som S-Ketaminnässpray. Även om det enbart är ett fåtal personer som provat produkten och det bygger på subjektiv data. Hur den förhåller sig peroralt vet jag inte 100%, det kan bero på massor av faktorer som gav intrycket att den ej ger lika starka effekter, olika effekter samt lika väl skulle kunna vara en annan substans då den har påtagligt annorlunda verkan mot intranasal administration.

DMXE-Nässprayen( nylanserade Asken) nu börjat sälja har en extremt bra biotillgänglighet kontra peroral konsumtion. Även om för få tester gjorts för att kunna säga exakt så är det signifikant skillnad.
Snorta ren substans som andra leverantörer fått in(Good job!) är säkert lika doseffektivt. Även om En sprayflaska är mer diskret & ger exakta doser per spray.
Stresstestat Nässpraysflaskorna som sagt, för att kunna erbjuda substansen i ett säkert format.
Under ca Fyra veckor så har färdiga nässprayer testats: Förvaring i frys utan att röra flaskan. Förvaring i temperaturförväxlnde förhållanaden i fyra veckor (-5 till ca 15 grader varmt, ständigt skiftande(utomhus)) Förvaring i kyl, förvaring i skafferi(Dvs rumstemperatur & ej kommit i kontakt med något. Kokat Nässpraysflaskan i 60 min, följt av frys 24h->Repeat fem gånger.

Testat 25st random utvalda flaskor som fyllts med vanligt koksaltlösning. Tömt allt innehåll samt fyllt på med 30Ml igen, Fem gånger om. Detta Visade ingen skillnad alls gällande dosering, vilket är extremt viktigt. I Vanliga fall brukar exempelvis Nasofermflaskor enbart kunna återanvändas 2-3 gånger ( Enbart 10Ml innehåll med...) innan doseringen blir opålitlig, sprayhuvudet slits. Den flaska jag betalade rätt mycket för visade inga tendenser gällande diffande dosering efter att jag gjort dessa tester på hela 25 st flaskor, 30Ml tömt och påfyllt fem gånger som sagt.... Så Sprayflaskan är av överraskande extremt god kvalitet.
DMXE-Stress-Test under fyra veckor så påverkade inget av de prov jag utsatte produkten för. Sköljde av och torkade varje flaska, den frysta flaskan fick tina osv. Öppnade samtliga flaskor, vars innehåll fortfarande hade samma kristallklara, tunna lösning, Smak, doft, dosering verkade ej ha påverkats, trots extrema förhållanden för vissa av flaskorna.
Ej heller minsta lilla partikel i någon av dessa lösningar. Trots att merparten stått helt orörda i ca 4 veckor. Samtliga nässprayslösningar med DMXE gav exakt samma dos vid spray som Nässpraysflaskorna som förvarats optimalt. Analyserade dock ej om någon lösning blivit kontaminerad. Troligen inte då smak/doft/utseende/effekt/dos var identisk.
Kasserade samtliga lösningar samt sprayflaskor efter mina prover.
Citera
2021-01-09, 01:22
Medlem
Jag gav bort sista i påsen av dmxe - han tyckte det var fet partydrog och ville lätt beställa direkt av hygea direkt, han blev hooked direkt och det var Max 100mg kvar i påsen och jag fick 1g esketamin av samma kille och drog utan att få effekt så jag tror jag drabbats av nån slags permatolerans för jag drog 1g gram fin keta en kväll och ingen k-hole och förstod att jag förstört det roliga med felaktigt användning.

Så jag gav bort den sista dmxe han är skitnöjd och säger utmärkt party drog lätt beställa igen.

Men jag ska nog ta en paus från ach’s ett tag pga misstänkt permatolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in