2020-12-27, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Han jobbade för Sequoia, som var en del av Smartmatic men som köptes av Dominion år 2010. Så jo, det finns en tydlig koppling mellan de företagen eftersom en mängd personal och annat som exempelvis Coomer själv, åkte med i det köpet.

https://twitter.com/hppyjesusfreak/status/1342963868088164352

Nu svarade du inte på frågan. Det sas att ”Vidare fastställs det att Dominion och Smartmatic faktiskt ÄR sammankopplade OCH de har bågge möjligheten att flippa röster! Detta enligt Eric Coomer själv”.

Frågan var ”var säger Coomer detta?”

Så säg gärna på vilken sida i det länkade materialet som Coomer säger detta.
2020-12-27, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Nu svarade du inte på frågan. Det sas att ”Vidare fastställs det att Dominion och Smartmatic faktiskt ÄR sammankopplade OCH de har bågge möjligheten att flippa röster! Detta enligt Eric Coomer själv”.

Frågan var ”var säger Coomer detta?”

Så säg gärna på vilken sida i det länkade materialet som Coomer säger detta.
Jag sa aldrig att han uttalat några ord om detta, utan jag sa att det var "enligt honom själv", vilket här betyder att det finns dokumenterat att jobbat där och att kopplingen är bekräftad.

(Och ja, tänker du klyva hårstrån så kan jag också göra det! )
2020-12-27, 16:14
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Bobby Piton han kommer hjälpa till att bringa klarhet i röstfusket i alla Swingstates.
Nu presenterar Bobby data för Georgia, ytterst intressant

Ska det fungera så måste han presentera data för alla stater. Ska det fungera ännu bättre bör han jämföra med tidigare val. Svårt att föra i bevis att något avviker, avviker från vadå? frågar domaren och Rudy går ut från domstolen. Spännande.

Jag tycker fortfarande det tyngsta beviset för valfusk är de 20 miljoner ballots som körts runt i en lastbil. Det måste ju vara förbjudet och typiskt valfusk. Sätter man inte stopp för liknande kan det bli att det körs runt 40-50 miljoner ballots i nästa val.

Mike Pence
2020-12-27, 16:30
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
...Om det du påstår stämmer så skall ju detta ske även i andra delar av USA och inte just enbart i Pennsylvania. Och det sker ju inte ens i Pennsylvania, tittar man närmare på detta (om man kan) kommer man sannolikt se att det sker i några få storstäder, samma städer som barrikaderade fönster med pizzakartonger och tvingade Republikanska rösträknare ur lokalerna.

Siffrorna med efternamn Bobby utgår ifrån är ett genomsnitt för USA. Där kommer Pennsylvania ha ett antal namn med fler röstande och ett antal namn med färre röstande jmf andra stater. Men alla de 500 vanligaste namnen färre röstande i Pennsylvnia. Nej, det händer inte.

När vi nu ändå diskuterar detta hur får du ihop alla individer som har egna efternamn som deras släkt inte har ? Också bara något som är jättevanligt i Pennsylvania, förlåt några få storstäder i Pennsylvania..

Det vore givetvis bara rimligt att acceptera att röstfusk pågått i Pennsylvania då alla 500 vanligaste namnen i Pennsylvania har färre % röstande än USAs genomsnitt. Detta är för den som förstår sig på statistik en omöjlighet. Att röstfusk pågått i +60år i Pennsylvania och just detta år 2020 inte skulle ha skett är också en statistisk omöjlighet. Bobby pratar om ca 440.000 fake-röster här vilket är mycket mer sannolikt än att det inte skulle skett röstfusk alls.

Bobby Piton han kommer hjälpa till att bringa klarhet i röstfusket i alla Swingstates.
Nu presenterar Bobby data för Georgia, ytterst intressant FÖLJ DETTA!: https://twitter.com/BobbyPiton3

Att folk har egna efternamn påverkar inte val. Det spelar ingen roll om mamma heter Andersson och jag Andersson, eller om jag istället heter St. Zvlkx. Sådan statistik går bara att använda till att konstatera att namnmönster ser ut på det sättet.

Naturligtvis kommer man att finna att det här mönstret är tydligast i storstäder. De har allmänt förmodligen lägre andel registrerade, och de har oceaner av folk som heter Smith.

Men för att sammanfatta, det är inte fusk bara för att man ser ett mönster. Vill man tro det måste man fråga sig varför det ser ut som det gör, och då återkommer vi till votersuppression och till tankar som att de som orkar byta namn till St. Zvlkx förmodligen också har förmåga och intresse av att gå och rösta.

Svårare än så är det nog inte med Bobbys funderingar.
2020-12-27, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Ska det fungera så måste han presentera data för alla stater. Ska det fungera ännu bättre bör han jämföra med tidigare val. Svårt att föra i bevis att något avviker, avviker från vadå? frågar domaren och Rudy går ut från domstolen. Spännande.

Jag tycker fortfarande det tyngsta beviset för valfusk är de 20 miljoner ballots som körts runt i en lastbil. Det måste ju vara förbjudet och typiskt valfusk. Sätter man inte stopp för liknande kan det bli att det körs runt 40-50 miljoner ballots i nästa val.

Mike Pence
Bevisföringen jag sett från Trumpanhängare hittills är obefintlig. Tyvärr finns det inget som kan bevisa för, eller på annat sätt övertyga, de konspiratoriskt lagda att inget systematiskt valfusk förekommit och att Trump helt regelrätt har förlorat. Så fort man kommer med något nytt som motbevisar konspirationen så är det "bevis" för de konspiratoriskt lagda att konspirationen finns och att den nu är ännu större.

Personligen är jag övertygad om att inget systematiskt valfusk skett, men om det dyker upp bevis på en nivå som faktiskt håller i en domstol kommer jag ändra mig.

Jag nyfiken på det du skriver om lastbilar som kört runt valsedlar. Kan du ge mig några rimliga länkar kring det?
2020-12-27, 16:55
Medlem
siisters avatar
Citat:
Från de Dominiondatorer som skickats på "forenic audit".

Varför detta ska få utrymme? Du menar att det är helt i sin ordning att försöka tysta ned att Bidens gäng är villiga att tillgripa terrorism gör att gubbdjäveln ska säkra makten?

Eftersom Gnews själva skriver: "The Explosion May be Related to the Election Fraud" så tycker jag verkligen inte att det finns anledning nog att ta det på allvar.

Och jag förstår att det handlar om Dominiondatorer. Handlar det om helas USA:s valresultat eller bara i Tennesse, där Trump vann? Det framgår inte direkt. Men har dom tilldelats ett sånt stort uppdrag blir det lätt att verifiera

Citat:
AT&T was awarded a contract to conduct a forensic audit of the Dominion voting machine
2020-12-27, 16:55
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratt42
Bevisföringen jag sett från Trumpanhängare hittills är obefintlig. Tyvärr finns det inget som kan bevisa för, eller på annat sätt övertyga, de konspiratoriskt lagda att inget systematiskt valfusk förekommit och att Trump helt regelrätt har förlorat. Så fort man kommer med något nytt som motbevisar konspirationen så är det "bevis" för de konspiratoriskt lagda att konspirationen finns och att den nu är ännu större.

Personligen är jag övertygad om att inget systematiskt valfusk skett, men om det dyker upp bevis på en nivå som faktiskt håller i en domstol kommer jag ändra mig.

Jag nyfiken på det du skriver om lastbilar som kört runt valsedlar. Kan du ge mig några rimliga länkar kring det?

Nej det är hittepå från min sida. Lastbilar har funnits men jag hittade på utifrån att Trump egentligen vann popular votes med 70-60. Det jag menar är att Trumpsters har väldigt dålig kunskap om hur ett val fungerar, det går ju inte bara att köra runt med ballots i en lastbil. Rösterna ska ju in i systemet också. Det är därför Rudy inte säger fusk i domstol, ingen har kommit på hur fusket har genomförts.

Mike Pence
2020-12-27, 16:58
Medlem
Citat:
Jag sa aldrig att han uttalat några ord om detta, utan jag sa att det var "enligt honom själv", vilket här betyder att det finns dokumenterat att jobbat där och att kopplingen är bekräftad.

(Och ja, tänker du klyva hårstrån så kan jag också göra det! )

Med andra ord finns det ingenstans i det länkade materialet som stödjer att ”de har bågge möjligheten att flippa röster!” enligt E Coomer.

Hur du menar att ”enligt honom själv” ska utläsas är en helt barock utläsning men det är ju föga förvånande.
2020-12-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Eftersom Gnews själva skriver: "The Explosion May be Related to the Election Fraud" så tycker jag verkligen inte att det finns anledning nog att ta det på allvar.

Och jag förstår att det handlar om Dominiondatorer. Handlar det om helas USA:s valresultat eller bara i Tennesse, där Trump vann? Det framgår inte direkt. Men har dom tilldelats ett sånt stort uppdrag blir det lätt att verifiera
Och det är det jag svarar på, som jag förstått handar det om de maskiner som beslagtagits som skickats dit för analys. Vilka Dominionmaskiner har vi som genomgår analys just nu? Någon annan har säkert bättre koll på just detta, men tror möjligen Michigan och Wisconsin kan ha lämnats över för analys.
2020-12-27, 17:04
Medlem
Citat:
Med andra ord finns det ingenstans i det länkade materialet som stödjer att ”de har bågge möjligheten att flippa röster!” enligt E Coomer.

Hur du menar att ”enligt honom själv” ska utläsas är en helt barock utläsning men det är ju föga förvånande.
Nej, det är bara DIN KÄNSLA, men vet du vad? Som någon vis person en gång sa: "Facts don't care about your feelings!"
2020-12-27, 17:06
Medlem
Citat:
Nej, det är bara DIN KÄNSLA, men vet du vad? Som någon vis person en gång sa: "Facts don't care about your feelings!"

Oj, blev det jobbigt nu för dig?
Du kanske skulle ta lite lärdom själv av visdomsorden du sprider:-)
2020-12-27, 17:11
Medlem
Citat:
Oj, blev det jobbigt nu för dig?
Du kanske skulle ta lite lärdom själv av visdomsorden du sprider:-)
Nej, det är glasklart för mig, har det varit hela tiden, men om du väljer att medvetet "missförstå" så är det inte mycket jag kan göra år sen saken, mer än att försöka sprida lite "words to live by" åt sådana som dig för att du ska kunna förstå budskapet i denna tråd på ett mer lättbegripligt sätt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in