2020-12-27, 13:56
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Jo, men din värld är nog lite speciell....
Är det verkligen så, att man anser att man ska klä på sig pyjamas eller nattlinne när man ska sova?

Är det verkligen så?
Citera
2020-12-27, 14:03
Medlem
constants avatar
Citat:
Jo, men din värld är nog lite speciell....
Kan bara inte släppa det här.

Menar du på fullaste allvar att du har på dig pyjamas eller nattlinne när du ska sova med din man eller tjej?

Jag tycker att det är jättekonstigt. Men ni klär alltså på er nattkläder och sedan kryper ner under madrassen? I min värld, otroligt konstigt.

Förstår då varför det finns pyjamaser och nattlinnen, men jag trodde verkligen inte att det förekom. Vem fan vill vara påklädd i sängen? Det förstår jag inte.
Senast redigerad av constant 2020-12-27 kl. 14:06.
Citera
2020-12-27, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Är det verkligen så, att man anser att man ska klä på sig pyjamas eller nattlinne när man ska sova?

Är det verkligen så?
Jag brukar sova naken men har genom den här tråden blivit inspirerad att köpa nattlinne. Verkar mysigt.

(En man i pyjamas är bra mycket sexigare än en naken man.)
Citera
2020-12-27, 14:08
Medlem
Citat:

Är det verkligen så?

Uppenbarligen gör vissa det eftersom det säljs nattkläder.
Citera
2020-12-27, 14:08
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tess101
(En man i pyjamas är bra mycket sexigare än en naken man.)
Om jag skulle sova med en man, så får han gärna vara klädd, rejält.
Citera
2020-12-27, 14:10
Medlem
Citat:

Menar du på fullaste allvar att du har på dig pyjamas eller nattlinne när du ska sova med din man eller tjej?

Jag tycker att det är jättekonstigt. Men ni klär alltså på er nattkläder och sedan kryper ner under madrassen? I min värld, otroligt konstigt.

Förstår då varför det finns pyjamaser och nattlinnen, men jag trodde verkligen inte att det förekom. Vem fan vill vara påklädd i sängen? Det förstår jag inte.

Ja, i min värld är det också väldigt konstigt om man kryper ner under madrassen. Gör aldrig det.
Du behöver inte förstå varför vissa klär på sig nattkläder, du behöver bara acceptera att det är så. Och det står dig fritt att aldrig göra det själv och aldrig träffa någon som gör det. Bra så?
Citera
2020-12-27, 14:10
Medlem
constants avatar
Citat:
Uppenbarligen gör vissa det eftersom det säljs nattkläder.
Men vem fan klär på sig när man ska lägga sig i sängen?

Är det bara jag som tycker att det är knäppt?
Citera
2020-12-27, 14:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Men vem fan klär på sig när man ska lägga sig i sängen?

Är det bara jag som tycker att det är knäppt?
Ja det är nog bara du.
Citera
2020-12-27, 14:12
Medlem
constants avatar
Citat:
Ja, i min värld är det också väldigt konstigt om man kryper ner under madrassen. Gör aldrig det.
Du behöver inte förstå varför vissa klär på sig nattkläder, du behöver bara acceptera att det är så. Och det står dig fritt att aldrig göra det själv och aldrig träffa någon som gör det. Bra så?
Men jag få fråga om varför någon använder en pyjamas eller ett nattlinne.
Citera
2020-12-27, 14:16
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja det är nog bara du.
Har aldrig varit med en kvinna som tagit på sig ett nattlinne, inte ens efter ett längre förhållande.

Inte ens trosor eller tischa, det har nog aldrig hänt. Undantag när vi sovit ute och i var sin sovsäck.

Vad fan ska man vara klädd när man ska sova för?
Senast redigerad av constant 2020-12-27 kl. 14:18.
Citera
2020-12-27, 14:18
Medlem
Citat:
Om jag skulle sova med en man, så får han gärna vara klädd, rejält.
Otippat.
Citera
2020-12-27, 14:19
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Man måste inte knulla bara för att man är naken.

Pyjamas eller nattlinne visar att man absolut inte vill med den man sover tillsammans med. Så är det i min värld i alla fall.

Jag skulle aldrig mer träffa någon med nattlinne. Att klä sig när man ska ska är en ren skymf.

Citat:

Bra engagemang
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in