Citat:
Ursprungligen postat av
cucciola
Jo, men din värld är nog lite speciell....
Kan bara inte släppa det här.
Menar du på fullaste allvar att du har på dig pyjamas eller nattlinne när du ska sova med din man eller tjej?
Jag tycker att det är jättekonstigt. Men ni klär alltså på er nattkläder och sedan kryper ner under madrassen? I min värld, otroligt konstigt.
Förstår då varför det finns pyjamaser och nattlinnen, men jag trodde verkligen inte att det förekom. Vem fan vill vara påklädd i sängen? Det förstår jag inte.