2020-12-26, 16:20
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EncryptedUser
I dagens samhälle kan man sälja lögner till majoriteten utav befolkningen för så många tror på vad som sägs i MSM och motsäger man folk så klassas man som konspirationsteoretiker.

Två sidor av ett mynt. Man tittar på samma mynt men sidorna är olika, konstigt. Men som sagt, alla pizzerior har en källare.

Mike Pence
2020-12-26, 16:27
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Fyra frågetecken i ett ämne där ditt intresse av svar är noll. Ni är pinsamma och Trump är betydligt smartare än ni har en aning om.

Klart han är. Att hans små tomtecase om fusk slängts ut 50 gånger i rad är bara en del av en supersmart strategi.
2020-12-26, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det är vad som kommer hända den 6:e Januari som är viktigt nu
Det jag velat förmedla i dessa två videos är vad som kommer att kunna ske den 6:e Januari med VPs roll vid öppnandet av dubbla elektorer. Ingen domare har med det att göra (utom Pence som är domare i detta läge), dvs inga bevis för valfusk i dessa videos utan klargöranden kring VP Pence roll.
Det är sedan länge klargjort att det finns massivt fusk i valet, vi är i nästa fas nu.

Vi kan inte frångå faktum.
Du har sedan flera månader tillbaka kritiserat etablerade medier för att vara fejk news eller partiska. Men vägrat redovisa dina egna källor.

När du sedan hänvisar till dina egna källor så tar du stöd av right wing news network, Newsmax, OANN.
helt utan ironi dessutom.
Extra roligt blir det när Newsmax ceo Chris ruddy, erkännt att Newsmax står för underhållning. Och inte sanningsenliga nyheter.

Jag eftersöker inte en dialog med dig.
Jag kommer heller aldrig ta dig på allvar.
Nu när det är glasklart att du enbart får dina nyheter från extremhögerns fantasy sidor.

God Jul vännen.
Önskar dig även ett gott nytt år
2020-12-26, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Få se nu. Det är alltså en konspiration mellan Sydkorea, Kina, Deep state, demokraterna, Soros, Smartmatic, Dominon, den döde Hugo Chavez, vissa Republikaner, Domstolarna inkl Trumpetens egna utsedda domare.

Har jag missat någon?

Och Biden koordinerade allt detta från sin källare i Delaware?

Du glömde Iran.
Trumps advokat Sidney powell menar att Biden koordinerar med iran.

(jag vet)
2020-12-26, 16:50
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Du glömde Iran.
Trumps advokat Sidney powell menar att Biden koordinerar med iran.

(jag vet)

+FBI och CIA.

Det är allihop på en gång.
2020-12-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det är vad som kommer hända den 6:e Januari som är viktigt nu
Det jag velat förmedla i dessa två videos är vad som kommer att kunna ske den 6:e Januari med VPs roll vid öppnandet av dubbla elektorer. Ingen domare har med det att göra (utom Pence som är domare i detta läge), dvs inga bevis för valfusk i dessa videos utan klargöranden kring VP Pence roll.
Det är sedan länge klargjort att det finns massivt fusk i valet, vi är i nästa fas nu.

Essens: Den 6:e Januari kommer VP Pence om denne anser att elektorerna inte reflekterar folkviljan bortse från dessa och välja andra (om de är certifierade för Trump) alternativt kasta ut båda, ingen kommer då nå 270. 12:e Amendment kickar då in. "Selection of the President" i detta amendment. Kongressen går då till omröstningen (R) har 28 röster och (D) har 21 röster (Neutral) 1 röst där. Senaten kommer rösta fram Vice President.

Missa inte dessa, mycket bra.

VP Rollen 1, 6:e Januari
https://youtu.be/wnj84v5e4dU

VP Rollen 2, 6:e Januari
https://youtu.be/lefxmIN2WGc

Säger som Tok-Frans: We´ve got this.

PS. Hunter Bidens laptop. Tror även mycket nytt om Bidens kopplingar till Kina osv kommer läggas ut till dess så den Amerikanska publiken förstår hur korrupt detta val varit. En koordinerad action innan den 6:e. Ett exempel på vad som skett är informationen som finns på de hårddiskar Hunter Biden slarvat iväg, fyra filmer berättar om dess innehåll här, sprängstoff !
https://twitter.com/WeTheInevitable/status/1317080910504824832
Ok, så du det vad som finns på dessa omtalade hårddiskar men inte den amerikanska allmänheten. Eller? Så vad innehåller dom för sprängstoff. Tror eller hoppas du bara hittar på när bevisen om valfusk de fakto saknas.
Och tydligen har Korean Air line nu också blivit inblandade i konspirationshärvan. Trovärdigt? Inte det minsta då anklagelserna om storskaligt organiserat valfusk från Trumps s.k rådgivare och s.k advokater nu fått allt mer av löjets skimmer över sig och närmar sig raskt tokstadiet med tvångströja i sina allt mer tokiga konspirationsteorier, teorier som dessutom faller ihop som korthus så fort dom granskas på djupet.
2020-12-26, 17:38
Medlem
Draken55s avatar
Jag ser fram emot alla dokumentärer och även spelfilmer som kommer de närmaste åren om hela den här soppan
Jag tror många scary grejer kommer fram om alla möten man haft i WH de sista månaderna.
2020-12-26, 18:03
Medlem
2351 sidor. Lite för mycket att lösa igenom.

Kan någon som varit med mycket i tråden citera mig och sammanfatta lite om vad flashback lyckats komma fram till?
2020-12-26, 18:06
Bannlyst
[quote=squeaky|74080742]Få se nu. Det är alltså en konspiration mellan Sydkorea, Kina, Deep state, demokraterna, Soros, Smartmatic, Dominon, den döde Hugo Chavez, vissa Republikaner, Domstolarna inkl Trumpetens egna utsedda domare.

Har jag missat någon?

Och Biden koordinerade allt detta från sin källare i Delaware?

Du glömde Kuba, Kroatien, Serbien och Hong Kong. Även megabanken HSBC har tydligen varit inloggade från Kanada och flippat röster.
2020-12-26, 18:08
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konden
2351 sidor. Lite för mycket att lösa igenom.

Kan någon som varit med mycket i tråden citera mig och sammanfatta lite om vad flashback lyckats komma fram till?

Bevis för valfusk som är tillräckligt starka har Rudy gått till domstol med och presenterat som bevis för valfusk. Det tyngsta hittills: "This is not a fraud case".

Mike Pence
2020-12-26, 18:08
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Trump vill inte skriva på om utgifter för sitt egna lands försvar eftersom det inte innehåller krav på att sociala mediers ägare skall ta juridiskt ansvar för Trumps tweets snarare än han själv.

Trump förstår inte att om Twitter och Facebook måste börja ta juridiskt ansvar för allt deras användare postar så kommer censuren att bli hundrafalt högre än den är nu.

Eller också vet han det, och lägger enbart förslaget för att i framtiden kunna klaga mer om censur i sociala medier.

Det var ju lömskt inskrivet andra saker i de 5000 sidorna, tex att POTUS inte skulle få utfärda marshall law osv - i realiteten att han skulle tvingas ge upp.

Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Därav namnet konspirationsteorier. Kopplingen till verkligheten är obefintlig. I annat fall hade det kallats konspirationspraktik.

Mike Pence

Vi som vaknat vet redan att konspirationsteoretikrt är ett skällsord likt rasist för att täppa till truten på kritiker. Det myntades av CIA efter mordet på JFK. Det biter inte längre på oss. Tvärtom, när man hör någon använda det så vet man att personen antingen är en fiende eller hårt hjärntvättad. Jag har folk i min närhet som kör med det och då vet jag att hjärntvätten fortfarande sitter kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Nytt inlägg på Twitter från Trump där han kraftigt kritiserar republikanerna, och speciellt Mitch McConnell, ledaren i senaten, för att inte göra något åt allt valfusk som enligt Trump har ägt rum.

Han skriver att om rollerna hade varit ombytta, att demokraterna hade råkat ut för republikanskt valfusk, så hade de demokratiska senatorerna ansett det vara en krigsförklaring, och kämpat till sista andetaget.

If a Democrat Presidential Candidate had an Election Rigged & Stolen, with proof of such acts at a level never seen before, the Democrat Senators would consider it an act of war, and fight to the death. Mitch & the Republicans do NOTHING, just want to let it pass. NO FIGHT!
https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/1342817496924086278

Han skrev efter det även ett tweet att justitiedepartementet och FBI borde skämmas för att det inte gjort något åt, vad Trump kallar det största valfusket i USAs historia.

Han skriver vidare att han uppmanar alla att kämpa vidare, då man kommer minnas detta i framtiden. Han avslutar med att hälsa till alla att vi syns i Washington den 6:e januari.

The “Justice” Department and the FBI have done nothing about the 2020 Presidential Election Voter Fraud, the biggest SCAM in our nation’s history, despite overwhelming evidence. They should be ashamed. History will remember. Never give up. See everyone in D.C. on January 6th.
https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/1342821189077622792

I det senaste inlägget så frågar Trump var rapporten Durham Report. Han skriver att de spionerade mot hans valkampanj, samarbetade med b.l.a Ryssland, och att de åkte fast.

Han uppmanar folk att läsa rapporten Horowitz Report, som handlar om James Comey (FBI) och Andrew McCabe (också FBI). Han skriver vidare att tidningen New York Times, som han påstår skriver påhittade artiklar, ska ha hållit med om att det hela inte var bra. Han avslutar med att skriva att de försökte allt, men misslyckades, och att de nu försöker stjäla valet.

Where the hell is the Durham Report? They spied on my campaign, colluded with Russia (and others), and got caught. Read the Horowitz Reports about Comey & McCabe. Even the Fake News
@nytimes
said “bad”. They tried it all, and failed, so now they are trying to steal the election!

https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/1342826019745640450

Det har han helt rätt i. De försökte ju under tre år med impeachment, baserat på en lögn.

Kämpa Trump, KÄMPA. Jag hoppas han gör allt för att stoppa statskuppen """de""" försöker sig på. """De""" vet nog att sitter Trump kvar så är de rökta.

Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Haha Flashbacks pinsammaste tråd 2020...

Hur blev det nu då?
Det verkar inte har funnits valfusk i den omfattningen som expresident Trump ljög om...

Hur påverkar det hans anseende i allmänhet?
Hur är hans trovärdighet bland supportrarna?

Trots det känner du ett behov av att dyka upp här och kommentera. Jag gissar att du är en sådan där hjärndöd idiot som tittar på Baren, Paradis Hotell osv och sitter och kommenterar alla "idioter" som är med i programmet. Du är så jävla liten. Knytt!
2020-12-26, 18:15
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Vi som vaknat vet redan att konspirationsteoretiker är ett skällsord likt rasist för att täppa till truten på kritiker. Det myntades av CIA efter mordet på JFK. Det biter inte längre på oss. Tvärtom, när man hör någon använda det så vet man att personen antingen är en fiende eller hårt hjärntvättad. Jag har folk i min närhet som kör med det och då vet jag att hjärntvätten fortfarande sitter kvar.

Konspirationsteori blir ibland faktiskt en konspiration. Så, Nej det är inget skällsord. Alla kämpar på med respektive hjärnspöken och har lite problem att förstå andra människor. Det gäller att jobba med att inte blanda ihop sig.

Mike Pence

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in