Citat:
Ursprungligen postat av
Noccofocus
Har dom någon anledning till att spåra dig? Men det är klart, vill dom så kan dom.
Jag utpressar pedofiler. Vissa går med vissa går till polisen. O jag vet att jag har varit polisanmäld sen i våras minst men inget har hänt mig.
Så varför har polisen inte tagit tagit fast mig då om dem vill?.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollfeeder
Om dom tar dig med mobilen på dig, eller hittar den hemma hos dig vid en husrannsakan, så har dom chansen.
Hur betalar du för VPNen?
Det är min minsta oro o det enda jag kan komma på där jag garanterat åker fast.
Köpte i butik med kontanter.
Citat:
Ursprungligen postat av
HermaeusMora
Ja det kan dom.
Vill dom göra det så finns det inte mycket du kan göra, men förmodligen kommer dom aldrig att göra det.
Du är antingen narcissist eller paranoid
Men huur? Finns ju ingen här som utförligt förklarar hur polisen skulle gör för att ta fast någon som är uppkopplad på det här sättet jag är.
Var börjar ens polisen när vpn leder till Malmö o jag är i en helt annan stad?
Alla konton är med missvisande information.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yeawolf
Kör du kommersiell/öppen VPN? Du ska i princip sätta upp nätverket själv för att det ska dölja dig vid brottslighet överhuvudtaget. Annars är MAC-adresser, IMEI-nummer och liknande ganska avslöjande. Förutom annan läckande data. Du är säkert inloggad på annat, och gör saker på dem antingen medvetet eller omedvetet.
Brukar hårdra det lite att allting kan spåras och allting kan dekrypteras. Beroende på vilka du bråkar med. De besitter så mycket mer banbredd, data och beräkningar per sekund så det blir löjligt. I vanliga fall tävlar de med främmande makt, och har gjort det i sisådär över hundra år. Och dessutom har de lite mer resurser än din hem-PC.
Kör en vpn som inte sparar loggar.
Min macadress ändras hela tiden så ja har inte samma.
Vad spelar imei för roll när mobilen inte kan spåras till mig, jag kör ändå flygplansläge hela tiden.
Är inte inloggad på något som kan kopplas till mig och alla konton är fiktiva skapade med fake mail.
Kör mobil inte dator..