2020-12-25, 02:23
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Poenget er vel at TH umulig kan ha klart dette alene, hvordan skulle han ha fått til det?

et knippe lojale mennesker i den nærmeste krets?
Citera
2020-12-25, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
et knippe lojale mennesker i den nærmeste krets?

Ja, men lojalitet er ikke nok for å drepe sjefens kone. Enorme summer kan kanskje være forlokkende men jeg tror ikke at TH vil gi fra seg enorme summer.
Det er ikke godt å si hva lokkemiddelet er men det har nok noe med økonomi å gjøre.
Citera
2020-12-25, 02:35
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ja, men lojalitet er ikke nok for å drepe sjefens kone. Enorme summer kan kanskje være forlokkende men jeg tror ikke at TH vil gi fra seg enorme summer.
Det er ikke godt å si hva lokkemiddelet er men det har nok noe med økonomi å gjøre.

Hvorfor er det så umulig for deg å tro at han f.eks slo ihjel eller kvalte kona? Ja vel, så er det samtalen med Marit og Trym, men det er kun to samtaler.
Citera
2020-12-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ikke når han lever kanskje nei, men hva med arv
Citera
2020-12-25, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Hvorfor er det så umulig for deg å tro at han f.eks slo ihjel eller kvalte kona? Ja vel, så er det samtalen med Marit og Trym, men det er kun to samtaler.

Er enig i at det er sentralt hva som skjedde om natta men dessverre så er politiet sikre på at AE var i live på morgenen.
Citera
2020-12-25, 02:57
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Er enig i at det er sentralt hva som skjedde om natta men dessverre så er politiet sikre på at AE var i live på morgenen.

Det er hvertfall det de forteller oss. Så lenge "alle" tror på det, så blir det mindre komplisert å etterforske saken.
Citera
2020-12-25, 03:04
Medlem
(30.10.2020) "Hos politiet ligger det rapporter på avhørene han har gitt, etter totalt tre avhør over cirka seks timer.
Nettavisen har vært i kontakt med vitnet, men han ønsker ikke å gi noen kommentarer til saken, heller ikke å utdype hvilket motiv han kan ha for å peke på Tom Hagen som mulig drapsmann."

https://www.nettavisen.no/nyheter/sentralt-vitne-pekte-pa-tom-hagen-som-mulig-drapsmann-kort-tid-etter-forsvinningen/s/12-95-3424037356
Jeg synes at dette er interessant.
Kan det hende at journalisten sitter på informasjon relatert til dette, som journalisten ikke hadde lov til å skrive i artikkelen? Og/eller kan det hende at journalisten mistenker noe?

Husk også dette:
"– Anmeldelsen fremstår som oppkonstruert, men jeg er dessverre forhindret i å gi noen nærmere kommentarer på grunn av den pågående etterforskningen, sier Aansløkken."
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-25 kl. 03:09.
Citera
2020-12-25, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
(30.10.2020) "Hos politiet ligger det rapporter på avhørene han har gitt, etter totalt tre avhør over cirka seks timer.
Nettavisen har vært i kontakt med vitnet, men han ønsker ikke å gi noen kommentarer til saken, heller ikke å utdype hvilket motiv han kan ha for å peke på Tom Hagen som mulig drapsmann."

https://www.nettavisen.no/nyheter/sentralt-vitne-pekte-pa-tom-hagen-som-mulig-drapsmann-kort-tid-etter-forsvinningen/s/12-95-3424037356
Jeg synes at dette er interessant.
Kan det hende at journalisten sitter på informasjon relatert til dette, som journalisten ikke hadde lov til å skrive i artikkelen? Og/eller kan det hende at journalisten mistenker noe?

Så du mener at svogeren er GM? Eller hva er det du egentlig mener?

Eller venter du med å svare til TT har kommet med støttekommentarer?
Senast redigerad av Sugar-Daddy 2020-12-25 kl. 03:17.
Citera
2020-12-25, 05:00
Medlem
Jeg har ikke skrevet at jeg mener eller tror at vedkommende er GM.
Jeg synes at det som ble skrevet i de to sitatene fra disse artiklene er verdt å tenke over: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2020-12-25, 07:58
Medlem
Lonnrots avatar
Det är ju lätt anmärkningsvärt att vittnet hör av sig på eget initiativ inom tre veckor efter försvinnandet. Frågan är hur många som visste att hon ens var borta. Är det svågern detta?

Hur var det med frågan om falsk tillvitelse? På det hela taget så stämmer det ju med polisens misstankar?
Citera
2020-12-25, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det är ju lätt anmärkningsvärt att vittnet hör av sig på eget initiativ inom tre veckor efter försvinnandet. Frågan är hur många som visste att hon ens var borta. Är det svågern detta?

Hur var det med frågan om falsk tillvitelse? På det hela taget så stämmer det ju med polisens misstankar?
Flere har skrevet i diskusjonen at de mener at dette vitnet er eks-svogeren. Eks-svogeren ble også intervjuet i en av krimpoddene. Den krimpodden som heter Jeg måtte gå til politiet.

Jeg vet ikke hvor mange som visste at AE var borte på det tidspunktet da eks-svogeren gikk til politiet.

I denne artikkelen kommer det frem at det vitnet ble intervjuet i krimpodden:

"Til Krimpodden i VG har mannen tidligere uttalt seg:
- Når man tror noen er drept ønsker man å dele sine erfaringer og tanker med politiet, først og fremst. Det ser jeg på som en samfunnsplikt, uansett relasjon jeg har til den jeg tror kan være mistenkt for det. Informasjonen jeg satt på var av en slik karakter at den var svært viktig for etterforskningen."

Senast redigerad av z-z-z 2020-12-25 kl. 08:18.
Citera
2020-12-25, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot

Jeg leste på side 198 i diskusjonen om saken på Kvinneguiden at noen spekulerer på om noe av det vitnet har forklart er usant. (Se to innlegg skrevet for fem timer siden av Ann M*).
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1374382-kidnappingen-forsvinningen-av-anne-elisabeth-hagen/page/198/#comments
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-25 kl. 08:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in