2020-12-25, 01:07
Medlem
Söker en bäddsoffa 2-3 personer kan sitta i som också är sköön, det är jävligt viktigt. Har testat mio och ikea och ingen bäddsoffa hos dom håller varken att sitta eller att sova i. Budgeten är väl max 10k och jag välkomnar förslag med billig smidig leverans som trendrum har exempelvis.

Hela förhållandet gick i kras på julårsafton och jag måste leta efter en etta nu för den som undrar. Fml.
Citera
2020-12-25, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Söker en bäddsoffa 2-3 personer kan sitta i som också är sköön, det är jävligt viktigt. Har testat mio och ikea och ingen bäddsoffa hos dom håller varken att sitta eller att sova i. Budgeten är väl max 10k och jag välkomnar förslag med billig smidig leverans som trendrum har exempelvis.

Hela förhållandet gick i kras på julårsafton och jag måste leta efter en etta nu för den som undrar. Fml.

Köp hellre en soffa som är stor nog för att sova i.

Det enklaste alternativet är en madrass att lägga på golvet, som kan stå bakom ryggstödet på soffan när den inte används.

Det finns alltså inga bäddsoffor som är tillräckligt bra.
Citera
2020-12-25, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Köp hellre en soffa som är stor nog för att sova i.

Det enklaste alternativet är en madrass att lägga på golvet, som kan stå bakom ryggstödet på soffan när den inte används.

Det finns alltså inga bäddsoffor som är tillräckligt bra.
Har du några alternativ?

Äger en 3 månader gammal soffa från ikea. Köpt för 6.25k, kommer jag få igen 5 lax för den? Den är kliniskt ren med tvättbar klädsel.
Citera
2020-12-25, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Har du några alternativ?

Äger en 3 månader gammal soffa från ikea. Köpt för 6.25k, kommer jag få igen 5 lax för den? Den är kliniskt ren med tvättbar klädsel.

Tror inte det.

Vill du ha alternativ så leta efter bortskänkes eller billiga på facebook/blocket.

De rika brukar försöka byta soffa innan jul/nyår.
Citera
2020-12-25, 07:09
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Hemligheten är att soffan kompletteras med en bäddmadrass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in