2020-12-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Leste akkurat en to dager gammel artikkel om at TH har bestemt seg for å ikke forklare seg i våpensiktelsen, i likhet med drapssiktelsen 😱.

Rart det der. Ikke bare nekter TH å forklare seg om våpensiktelsen og drapssiktelsen. Han har også nektet å signere på avhørene som ble gjort da han var pårørende. (Var ikke i form, men gikk til jobb rett etterpå. Kverulerte med avhører om en av hans påstander var rasistisk ment eller ikke. Insinuerte at noe kunne være galt med lydopptakeren.)

Til sammenligning har kryptomannen vært inne på alle avhør politiet har bedt om, og attpåtil fått siktelsen nedgradert fra medvirkning til drap, til medvirkning til bortføring. (Med forbehold om at førstnevnte siktelse faktisk frafaller etter hvert.)
Citera
2020-12-23, 22:34
Medlem
Slettsnokens avatar
AE’s skjebne ble beseglet julaften 1993. Hun ble truet til å signere ektepakten, trolig med pistol mot hodet eller TH sa han hadde en ladd pistol klar.

Ved minste tegn til at hun ville skilles skulle hun bli drept, og våget aldri å bringe separasjonen på banen i 2012. Hun må ha vært livredd.

Da hun til slutt tok mot til seg i 2018 ble hun kaldblodig drept av TH, en grusom historie.
Citera
2020-12-23, 22:38
Bannlyst
Citat:
Dagens TV2 artikkel inneholder opplysninger som ikke har vært publisert tidligere; nemlig at TH har truet med at han har kontakter som kan få folk drept for seg.

Er det nettopp det han har gjort med kona si? Og hvem er disse kontaktene? Det må være folk han har kjent siden 90-tallet.

Mulig AP folk. Skyggefolk som jobber bak kulissene.
Citera
2020-12-23, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Mulig AP folk. Skyggefolk som jobber bak kulissene.

Det pussige er at trappenedgangen er vasket ned mens badet stod igjen urørt.
Citera
2020-12-23, 22:49
Medlem
Får en større og større mistanke om at AE ikke er første offeret til TH..
Citera
2020-12-23, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
TT plukker glatt i fra hverandre politiets teorier.
Jeg synes SH røper at det er eks-svogeren som er beileren, slik han blir sitert i Tv2s siste artikkel om saken.
Citera
2020-12-23, 22:55
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Disse opplysningene har vært kjent i tråden men er ikke offentlig bekreftet før nå
Disse opplysningene har vært kjent blant enkelte, men det har meg bekjent ikke vært publisert hverken åpent i tråden eller i media før.
Citera
2020-12-23, 22:57
Medlem
Citat:
Disse opplysningene har vært kjent blant enkelte, men det har meg bekjent ikke vært publisert hverken åpent i tråden eller i media før.

Jeg har nå iallefall publisert det åpent i tråden men det drukner i alle angrepene fra TT
Citera
2020-12-23, 23:01
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 960
Får en større og større mistanke om at AE ikke er første offeret til TH..
Enig, det var disse patronene som TH ikke ville vedkjenne seg. Det må jo handle om noe som kan forverre situasjonen for TH, og jeg kan tenke meg at det er et spesifikt våpen disse patronene hører til, som er inkriminerende for TH på en eller annen måte. Kan det være Makarov patroner?

Det blir som en narkoman som blir tatt av politiet og sier at 2 gram fra den kiloen ikke var mine.

Et «Makarov-mysterium»:

https://www.tv2.no/a/7991431/
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-12-23 kl. 23:05.
Citera
2020-12-23, 23:01
Medlem
Citat:
Jeg har ikke lest her i tråden de siste dagene, så kanskje det har vært debattert. Leste akkurat en to dager gammel artikkel om at TH har bestemt seg for å ikke forklare seg i våpensiktelsen, i likhet med drapssiktelsen 😱.
Han har genom advokaten gotagit vissa delar om vapen mistanken. Är troligen att en revolver och hagelgeväret inte har förvarats i vapenskåpet.
Citera
2020-12-23, 23:16
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Han har genom advokaten gotagit vissa delar om vapen mistanken. Är troligen att en revolver och hagelgeväret inte har förvarats i vapenskåpet.
Ja, men jeg var ikke klar over at han nekter å møte i avhør.
Citera
2020-12-23, 23:27
Medlem
Slettsnokens avatar
TV2.no:
«Dessuten ga Hagen, ifølge vitnet, uttrykk for at han kjente folk som kunne få ham drept, uten selv å bli tatt for det.»

Dette åpner selvsagt for at TH faktisk kan ha leid folk til å utføre drapet på kona, noe jeg ikke trodde en kontrollfreak av en 70 årig milliardær kunne få seg til å gjøre.

Dette var 24 år før AE ble drept, og sannsynligvis ikke eneste gang TH kunne tenke seg å leie noen for å utføre en jobb for seg. At han omgås kapable folk til dette er mildt sagt oppsiktsvekkende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in