2020-12-06, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Var ligger huset som de bor i under programmet?

Vid Skurusundet i Nacka.
Citera
2020-12-07, 13:25
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Otroligt dålig casting tycker jag, är det inte meningen att man ändå ska få träffa nån typ av partner som matchar ens önskningar mer än på typ 1 ämne katter/spel/hundar/diagnos mm ?

Mest intressant att se hur blyga människor är i situationer där alkohol och fest inte är det centrala. Hade kunnat bli riktigt bra.
Citera
2020-12-07, 20:56
Medlem
Crapmagics avatar
Korthåriga lesbianska psykvårdaren var snygg, såg ut som Jonas Inde ju, lite synd för oss straighta att hon har fel sexuellt.

Den blinde karln var för syn-patisk, man mår skamset i närvaron av ständigt leende typer

Geniet som bjöd in sina döttrar, så överviktiga att dom inte ens tarvade en presentation.
Av rasen Almstuff såklart! Vi fick som vanligt ingen tydlig förklaring på varför dom var olika som personer. Utan man förenklade ner det till en känsla som inte kan härledas nånstans värderingsmässigt.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-07 kl. 21:06.
Citera
2020-12-07, 21:23
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Geniet som bjöd in sina döttrar, så överviktiga att dom inte ens tarvade en presentation.

De var också direkta kopior av pappan bara det hade avskräckt mig.
Citera
2020-12-07, 21:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
De var också direkta kopior av pappan bara det hade avskräckt mig.
Du såg väl smartskaftet en Alexander i avsnitt ?, som dels påstod att hans främsta kännetecken var hans humor & hur han kan slå på den direkt mot främlingar, hur han sen upplevde att han klickade med sin Ida var lite tragiskt, dom verkade inte kunna säga ett vettigt ord till varann, vilket naturligtvis även var hennes fel, men mer hans.

Det makabra var ju hur fort båda slutade att ens försöka? visa varan ett uns intresse

Hon använder fel ord, "inte min typ" om någon som inte är någons typ det finns en minst universella
socialibilitet som alla eftersöker, som handlar om social kompetens, och han uppvisade ingen alls. det finns ingen som är ihop med någon sådan.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-07 kl. 22:38.
Citera
2020-12-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Vid Skurusundet i Nacka.
Har du adressen?
Citera
2020-12-07, 23:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Du såg väl smartskaftet en Alexander i avsnitt 1, som dels påstod att hans främsta kännetecken var hans humor & hur han kan slå på den direkt mot främlingar, hur han sen upplevde att han klickade med sin Ida var lite tragiskt, dom verkade inte kunna säga ett vettigt ord till varann, vilket naturligtvis även var hennes fel, men mer hans.

Det makabra var ju hur fort båda slutade att ens försöka? visa varan ett uns intresse

Hon använder fel ord, "inte min typ" om någon som inte är någons typ det finns en minst universella socialibilitet som alla eftersöker, som handlar om social kompetens, och han uppvisade ingen alls. det finns ingen som är ihop med någon sådan.
Nu kom jag på vad hans första misstag var, han upprepade passiv aggressivitet mot hennes yrke som sjuksköterska, du kommer över det ungefär, Finkänslig

Detta gick sedan igen när han skulle upprepa två gånger allt som rörde hans tycke & smak, vilket togs som ett svar på att hon mellanliggande avvek ifrån hans intressen. Han tog sig t.e.x ann det ytliga samtalsämnet att diskutera utsikten istället för att prata om varandra, och budskapet skulle in! han såg för lite tut tut! båtar nere vid vattnet
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-07 kl. 23:19.
Citera
2020-12-08, 20:32
Medlem
SvaMp_s avatar
Alltså vilket misslyckande, är ju tamejfan inte ett enda par som klickar, och männen är ju ett gäng runkare, ingen tar ju fan initiativ, enda var snyggkillen med hon norska och snuskgubben med hon äldre hippiekvinnan. Fan tragiskt detta. Random tinder matchningar hade prickat rätt oftare.

Edit: nu såg jag kocken in action, han är ändå skön, är en riktig man, ohämnad, säger vad han tänker o även om han kunde ta för sig mer gör han inte det av rädsla. Gav lite hopp iaf.
Senast redigerad av SvaMp_ 2020-12-08 kl. 20:56.
Citera
2020-12-08, 21:00
Medlem
Straals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Alltså vilket misslyckande, är ju tamejfan inte ett enda par som klickar, och männen är ju ett gäng runkare, ingen tar ju fan initiativ, enda var snyggkillen med hon norska och snuskgubben med hon äldre hippiekvinnan. Fan tragiskt detta. Random tinder matchningar hade prickat rätt oftare.

Edit: nu såg jag kocken in action, han är ändå skön, är en riktig man, ohämnad, säger vad han tänker o även om han kunde ta för sig mer gör han inte det av rädsla. Gav lite hopp iaf.

Fast det var ju å andra sidan det enda "snyggkillen" kunde, inga givande samtal överhuvudtaget och tjejen kändes osäker och som att hon endast flöt med trots att hon egentligen var rätt obekväm. Kändes som att de hånglade för att de inte kunde samtala med varandra.
Citera
2020-12-08, 21:06
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straal
Fast det var ju å andra sidan det enda "snyggkillen" kunde, inga givande samtal överhuvudtaget och tjejen kändes osäker och som att hon endast flöt med trots att hon egentligen var rätt obekväm. Kändes som att de hånglade för att de inte kunde samtala med varandra.

Ja dem hade inget annat än fysisk attraktion mot varandra, båda var attraktiva så enklare så. Sen tog han ändå initiativ jämfört med dem andra som inte ens vågar krama tjejerna. Blir seriöst oroad för männen i det här samhället.
Hon dataspelsbruden va ju fan het o sexig i sin kjol, ville krama killen när han kom dit men han vände ryggen direkt, I don't get it.
Citera
2020-12-08, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Ja dem hade inget annat än fysisk attraktion mot varandra, båda var attraktiva så enklare så. Sen tog han ändå initiativ jämfört med dem andra som inte ens vågar krama tjejerna. Blir seriöst oroad för männen i det här samhället.
Hon dataspelsbruden va ju fan het o sexig i sin kjol, ville krama killen när han kom dit men han vände ryggen direkt, I don't get it.
För mig såg det ut som att "dataspelsbruden" tyckte att hon själv var för för snygg för killen, vilket jag absolut håller med om. Även om de hade ganska lika personligheter och liknande intressen, fattades attraktion i hans fall.
Citera
2020-12-09, 10:03
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlosterRiddaren
För mig såg det ut som att "dataspelsbruden" tyckte att hon själv var för för snygg för killen, vilket jag absolut håller med om. Även om de hade ganska lika personligheter och liknande intressen, fattades attraktion i hans fall.

Ja hon va rätt sexig, synd att hon snacka om sina chips så mkt. Men killen saknade ju fan all maskulint driv, var väl där det blev svårt för henne att känna attraktion. Är väl generellt det jag ser, killarna behandlar tjejerna som om de var vänner o tror brudarna ska bli attraherade.
Kock killen där va en skön fläkt som ändå visade lite intent. Liksom snuskgubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in