2020-12-22, 14:43
Medlem
mjukmjukares avatar
Någon ”vet” säkert att PA avled pga stroke.
Har källor.
Någon annan ”vet” att i tysk media skriver man om PA:s cancer som tog honom.

Minst. En har fel.
Jag avvaktar faktiskt svensk gammelmedia som jag tror önskar släppa dödsorsaken när dom får klartecken. Dom brukar tjata duktigt och med argument om att; -Vi säger sanningen så slipper ni alla olika morbida spekulationer som inte är värdigt Pelle.

Citera
2020-12-22, 17:22
Bannlyst
Ingen som fortfarande har något hum till hans hastiga bortgång?
Citera
2020-12-22, 17:41
Medlem
Jag har redan skrivit att han enligt tysk media dog av cancer. Vilket också överensstämmer med Per Gessles uttalande.
Citera
2020-12-22, 19:02
Medlem
Ochotnyryads avatar
Vill bara säga att risken för stroke ökar i samband med behandling för cancer. Så det kan vara en kombination
Jobbar som sjuksköterska på en canceravd
Citera
2020-12-22, 20:15
Medlem
Dr.Necessitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madigun1
Fast det är ju faktiskt den som skrivit låten som får störst andel från stim, resten av bandet får mindre %. Så har Gessle både skrivit musiken å texten så får han en ganska stor del av kakan

Utövande musiker får ingen andel från STIM. Rubbet går till respektive kompositör/textförfattare/arrangör.
Citera
2020-12-22, 21:35
Medlem
Hjärnblödning var det
Citera
2020-12-22, 21:39
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mfj72
Hjärnblödning var det

Vad är din källa?

Citera
2020-12-22, 21:49
Medlem
Min källa tidigare var att min musikerpolare (som spelat mycket med PA) fick ett sms häromdagen där det stod "Pelle har fått en stroke", sedan fick han vetare senare på kvällen att han var död. Det är min källa.

Sedan kan man ju få stroke lättare under en cancerbehandling. Om någon sådan låg i botten, det vet jag inte.
Citera
2020-12-22, 23:24
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Min källa tidigare var att min musikerpolare (som spelat mycket med PA) fick ett sms häromdagen där det stod "Pelle har fått en stroke", sedan fick han vetare senare på kvällen att han var död. Det är min källa.

Sedan kan man ju få stroke lättare under en cancerbehandling. Om någon sådan låg i botten, det vet jag inte.
Drack han mycket? Han hade ett utseende som inte utesluter kraftigt drinkande, men inte bevisar ett sådant heller.
Citera
2020-12-23, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Drack han mycket? Han hade ett utseende som inte utesluter kraftigt drinkande, men inte bevisar ett sådant heller.

I hastigheten får du gärna ge exempel på ett utseende som de facto utesluter överdrivet nyttjande av alkohol, då du hävdar att Pelle inte hade ett sådant.

Jag kan bara tänka mig bilden på ett spädbarn. Alla andra kan vara potentiella suputer – eller inte.
Citera
2020-12-23, 10:56
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R
I hastigheten får du gärna ge exempel på ett utseende som de facto utesluter överdrivet nyttjande av alkohol, då du hävdar att Pelle inte hade ett sådant.

Jag kan bara tänka mig bilden på ett spädbarn. Alla andra kan vara potentiella suputer – eller inte.
Öm tå? Nageltrång?

Försök svara på frågan i stället!

Du har aldrig sett någon med dryckesfejs?! Är du 9 år?
Citera
2020-12-23, 11:53
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R

Okej, det kanske inte finns något sådant utseende.

Men det finns utseendefaktorer som talar för, om än inte entydigt för, superi: blånäsa, isterbuk, glanslös hy, blaskig blick m.m.

Aktuell person hade ju åtminstone en viss buk. Dessutom var han musiker. Men jag vet inte, det var därför jag undrade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in