Citat:
Tor lyfter ju fram just sådana som Ahmed, Janouch, Carlqvist och Matikainen. Är det bra personer enligt dig? Ska de rädda Sverige?
Citat:
Jag kanske får upplysa dig om att även du skriver på ett anonymt forum.
Ett uttryck som "hugga någon i ryggen" är bara djupt oärligt i sammanhanget. I så fall handlar all politik om det. Formulerar man det så säger man implicit att man bör acceptera all möjlig skit inom rörelsen, bara för att upprätthålla enighet. Politik fungerar inte så. Politik är maktkamp. Jag vill att radikala element ska göra sig gällande inom den nationella rörelsen, jag vill inte att den ska definieras av kulturnationalister, bögar och kontrajihadister.
Citat:
Neger snälla. Det där är dina förhoppningar. Naiva sådana. Det finns ingen annan inom den nationella rörelsen som plockar 2 000 kr/mån av en medlem, inte ens Det fria Sverige där det förekommer mycket skit och oegentligheter i upplägget. Ska någon ha 2 000 kr/mån för ett medlemskap så ska det vara full transparens kring vad det är för organisation och vad man får för pengarna. Här finns ingenting sådant. Klassiskt bondfångeri. Om du inte förstår det är du rent dum, annars får man anta att du har fingrarna i syltburken själv på något sätt.
Citat:
Tor och hans minioner vinner inte och har inget recept för att vinna. Ledsen.
Citat:
Förstår att det svider att Tor lyckats med något som alla andra misslyckats med. Funktionella människor förstår att Tor är en väg till framgång och samarbetar för landets bästa. Dysfunktionella människor ser bara bristerna och bränner ner hela bygget innan det blivit tillräckligt starkt.
Vad har han lyckats med? Snälla berätta. Kom ihåg att du inte kan nämna att han arrangerat den alternativa bokmässan, för enligt honom själv höll han ju bara reda på schemat där. Han hade inget i övrigt med mässan att göra.
Det är väl snarare i charlatanerna det svider, när de blir påkomna med uppenbart charlataneri.
Varför är du emot öppna samtal i en så angelägen fråga?
Påståndet att Nätverket har hämtat sitt upplägg från frimurarna stämmer (antagligen). Att du inte förstår att det är något belastande för det han håller på med säger en del om dig.