2020-12-15, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulcitronn
Ska man våga testa att ta med sig ynka en 8mg? Det är många tankar som snurrar runt, sjukt nog litar jag på er och är villig att testa detta. Tänker lite vad är det värsta som kan hända om jag har med en sub liksom. Vet verkligen inte, men det lutar sig åt att testa och be för det bästa.
Tack för era svar

Du lägger tabletterna antningen löst i väskan eller i din necessär.
Att hålla på och tejpa det i skrevet är helt onödigt, det är medicin för personligt bruk och inte smuggling utav 5 kilo kokain.
I säkerhetskontrollen på flygplatser så letar dom efter vapen och dylikt, som kan påverka säkerheten under flygresan. Om du då som föregående skrivare har gjort och tejpat, så riskerar du bara att skapa en onödig situation som kan bli rejält pinsam, och som faktiskt kan skapa problem, då dom med rätta undrar vad det är för idiot som tejpat 5 tabletter i skrevet.
Citera
2020-12-15, 20:14
Medlem
Gulcitronns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Du lägger tabletterna antningen löst i väskan eller i din necessär.
Att hålla på och tejpa det i skrevet är helt onödigt, det är medicin för personligt bruk och inte smuggling utav 5 kilo kokain.
I säkerhetskontrollen på flygplatser så letar dom efter vapen och dylikt, som kan påverka säkerheten under flygresan. Om du då som föregående skrivare har gjort och tejpat, så riskerar du bara att skapa en onödig situation som kan bli rejält pinsam, och som faktiskt kan skapa problem, då dom med rätta undrar vad det är för idiot som tejpat 5 tabletter i skrevet.

Jag håller med dig, det skulle nog skapa onödig problem och kännas så pinsamt. Jag får nog lägga dom lös i någon tablettburk och hoppas på att de inte blir ”undersökta”.
Kommer såklart uppdatera er om hur allt går
Citera
2020-12-16, 20:14
Medlem
Finns inget bättre än båt, håller mig alltid flytande. Synd att det kan vara svårt att få tag på det ibland bara då man inte alls är insatt i online.. 5år på båten nu.
Citera
2020-12-16, 21:33
Medlem
Har en väldigt nybörjarfråga.. Men hellre extra försiktig. Tog 15mg oxascand för 24 timmar sen (alltså en väldigt obefintlig dos)
Är det någon risk att ta sub inatt då?
Citera
2020-12-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tintins
Har en väldigt nybörjarfråga.. Men hellre extra försiktig. Tog 15mg oxascand för 24 timmar sen (alltså en väldigt obefintlig dos)
Är det någon risk att ta sub inatt då?

Det ska vara lugnt, det farliga uppstår ju främst om du blandar samtidigt. eller i teorin om du äter höga doser utav stess eller ikto kväll nr 1, alltså bensopreparat med lång halveringstid, för att sedan ta sub dag 2.
Citera
2020-12-16, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppetrickz
Finns inget bättre än båt, håller mig alltid flytande. Synd att det kan vara svårt att få tag på det ibland bara då man inte alls är insatt i online.. 5år på båten nu.

Förstår inte att ni orkar, ett tips är att börja få det utskrivet om du ändå inte har tänkt sluta.
Citera
2020-12-19, 17:59
Medlem
Jag började med laro för ca 3 veckor sedan och jag undrar får jag köra bil när jag har det som medicin?
Citera
2020-12-20, 12:52
Medlem
Ja det får du. Så länge du har det på recept. Läkaren kan skriva ett intyg också till dig.

QUOTE=x-bend|74012595]Jag började med laro för ca 3 veckor sedan och jag undrar får jag köra bil när jag har det som medicin?[/quote]
Citera
2020-12-21, 09:45
Medlem
hn19s avatar
Har en film Subuxone. Bara att klippa i bitar och lägga under tungan, eller vad skall jag göra om jag vill använda den rekreeationellt? Brukar ta 1-2 mg på en kväll vanligtvis, med vanliga tabletter. I näsan då.
Citera
2020-12-21, 13:32
Medlem
slitenslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
Jag började med laro för ca 3 veckor sedan och jag undrar får jag köra bil när jag har det som medicin?
visst får du köra bil, men du måste lämna läkarintyg till transportstyrelsen så länge du går där + minst 1år efter du slutat gå där, är inne på mitt femte år med intyg nu, och torskade nyligen körkortet pga högt cdt efter en fylla.
Citera
2020-12-23, 22:48
Medlem
znors avatar
Hur tycker ni det funkar bäst när man krossar subben, först ha ner några smulor, sen dra buss/plattkort över tills det slutar ”krossa” tänker på detta rätt ofta när jag tar sub.
Är det nog inte ändå bäst att inte köra kortet över allt för mkt? Så man får lite ”tyngre” o inte helt mjöldammat?
Nå vad har ni för tankar om det?
Citera
2020-12-24, 14:28
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Hur tycker ni det funkar bäst när man krossar subben, först ha ner några smulor, sen dra buss/plattkort över tills det slutar ”krossa” tänker på detta rätt ofta när jag tar sub.
Är det nog inte ändå bäst att inte köra kortet över allt för mkt? Så man får lite ”tyngre” o inte helt mjöldammat?
Nå vad har ni för tankar om det?

Jag föredrog mjölkrossat alla dagar i veckan. Man får dra upp det försiktigt i snoken bara. Annars "andas" man lätt ner det i svalget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in